Vakantiepark Marinda Garden

• Onderkomen8,7

28 reacties Vakantiepark Marinda Garden

All Inclusive

Jaylinn, 14-5-2019
Ik zou graag alle inclusive willen boeken bij Marinda Garden. Ik las dat er naast een buffetrestaurant ook een bar is waar je broodjes kan bestellen. Hoe zit het met de drankjes? Moet je die altijd bij de bar halen of word er ook bediend op het terras?

Tips kamer

Inge, 11-8-2017
Wij gaan met een baby en onze dochter van 4. Iemand tips welke voorkeur we kunnen doorgeven? Bijvoorbeeld rustig gelegen? Of juist dicht bij het zwembad?

Buggy huren

Wendy, 5-8-2017
Kan je een buggy huren op het complex?

We hebben een aantal aanbieders voor Marinda Garden voor je op een rij gezet:

Wie gaat er nog meer?

Anna, 2-1-2017

Hoi,

Wij, Anna (12 jaar) en Ruben (10 jaar), gaan van 16 augustus tot 30 augustus hier naar toe. Zijn er nog meer kinderen die ook in die periode gaan? Lijkt ons wel gezellig! Wij hebben er in ieder geval veel zin in! Wie weet zien we elkaar daar.

Groetjes, Anna en Ruben

Aquapark

Siem, 1-12-2016

Hoi,

Als ik geen All Inclusive boek maar gewoon logies, zit daar dan ook de gratis toegang tot het aquapark bij of moet je dan perse All Inclusive boeken?

Wasserette

Rawir, 28-2-2016
Weet iemand of er een wasserette is op het complex?

matrasje babybedje

shiba, 9-6-2015

Hallo,

Wij hebben onze vakantie geboekt, wij vragen ons alleen af wat voor matrasje er in het babybedje ligt. Is dit alleen dat harde dunne matrasje of ligt er een ander matrasje in?

Scheelt anders een hoop kofferruimte.

Groetjes

Huisjes

Pascale, 8-1-2015

Hoi lezers,

Wie weet er of je bovenburen hebt ?

Ik hoor het graag.

Groetjes Pascale

1 reactie

Hallo over 2 weken ga ik samen met mijn schoonmoeder, zoontje van 4 en dochtertje van 2 naar marinda garden.

Ik heb een paar vraagjes:

- ik las dat er een supermarkt op het park is, kan je daar voor een normale prijs luiers en zwemluiers kopen en bijv een emmertje en een schepje voor de kinderen?

-we hebben een supperior beneden kamer. Kan je op die bedbank een beetje goed slapen en is er in de slaapkamer nog plek om een camping bedje neer te zetten?

- is er ook een beautycentrum op het park of in de buurt?

-las ook dat er bij de receptie gratis wifi is?

-verder iemand zelf misschien nog leuke tips?

Groetjes

Sandra

2 reacties

Eten en drinken in aquarock

Mariska, 21-4-2014
Weet iemand of het eten en drinken ook all in is of moet je dit los betalen?

We hebben een aantal aanbieders voor Marinda Garden voor je op een rij gezet: