28 vragen over Vakantiepark Marinda Garden

• Jaylinn, 14-05-2019 Rapporteren

All Inclusive

Ik zou graag alle inclusive willen boeken bij Marinda Garden. Ik las dat er naast een buffetrestaurant ook een bar is waar je broodjes kan bestellen. Hoe zit het met de drankjes? Moet je die altijd bij de bar halen of word er ook bediend op het terras?

• Inge, 11-08-2017 Rapporteren

Tips kamer

Wij gaan met een baby en onze dochter van 4. Iemand tips welke voorkeur we kunnen doorgeven? Bijvoorbeeld rustig gelegen? Of juist dicht bij het zwembad?

• Wendy, 05-08-2017 Rapporteren

Buggy huren

Kan je een buggy huren op het complex?

• Anna, 02-01-2017 Rapporteren

Wie gaat er nog meer?

Hoi, Wij, Anna (12 jaar) en Ruben (10 jaar), gaan van 16 augustus tot 30 augustus hier naar toe. Zijn er nog meer kinderen die ook in die periode gaan? Lijkt ons wel gezellig! Wij hebben er in ieder geval veel zin in! Wie weet zien we elkaar daar. Groetjes, Anna en Ruben

We hebben een aantal aanbieders voor Marinda Garden voor je op een rij gezet:

• Siem, 01-12-2016 Rapporteren

Aquapark

Hoi, Als ik geen All Inclusive boek maar gewoon logies, zit daar dan ook de gratis toegang tot het aquapark bij of moet je dan perse All Inclusive boeken?

Mase, 15-05-2017

Hoi hoi, wij hebben logies geboekt en toegang tot het aquapark!

• Rawir, 28-02-2016 Rapporteren

Wasserette

Weet iemand of er een wasserette is op het complex?

• shiba, 09-06-2015 Rapporteren

matrasje babybedje

Hallo,

Wij hebben onze vakantie geboekt, wij vragen ons alleen af wat voor matrasje er in het babybedje ligt. Is dit alleen dat harde dunne matrasje of ligt er een ander matrasje in? Scheelt anders een hoop kofferruimte.

Groetjes

Sandra Idema, 23-06-2015

Hallo, er lag bij ons een vrij dik matrasje in het bedje. Het bedje zelf was degelijk. Ik zou niets meenemen. Ook het beddengoed voor het bedje ligt klaar.

• Pascale, 08-01-2015 Rapporteren

Huisjes

Hoi lezers,

Wie weet er of je bovenburen hebt ?

Ik hoor het graag.

Groetjes Pascale

Sandra Idema, 23-06-2015

Als je beneden zit heb je altijd bovenburen. Je hoort zeker geluiden als voetstappen, schuivende stoelen en stemmen. Zeker als er zoals bij ons 3 kinderen boven zitten.

• sandra, 08-06-2014 Rapporteren

supperior kamer, supermarkt, beauty centrum

Hallo over 2 weken ga ik samen met mijn schoonmoeder, zoontje van 4 en dochtertje van 2 naar marinda garden. Ik heb een paar vraagjes: - ik las dat er een supermarkt op het park is, kan je daar voor een normale prijs luiers en zwemluiers kopen en bijv een emmertje en een schepje voor de kinderen? -we hebben een supperior beneden kamer. Kan je op die bedbank een beetje goed slapen en is er in de slaapkamer nog plek om een camping bedje neer te zetten? - is er ook een beautycentrum op het park of in de buurt? -las ook dat er bij de receptie gratis wifi is? -verder iemand zelf misschien nog leuke tips?

Groetjes

Sandra

sandra, 11-07-2014

Inmiddels terug van 11 heerlijke dagen in marinda garden. Ik zal mijn eigen vragen beantwoorden, mss dat iemand anders er iets aan heeft:-) Bij de supermarkt idd van alles te krijgen. Beauty centrum is er niet. Fitnes wel maar erg klein. Bedbank is goed en slaapt lekker. De slaapkamer is ook ruim genoeg om er een campingbedje bij te zetten. Erg leuk park, wel minder luxe dan andere kidsworld parken. Voor veel dingen moet nog betaald worden (springkussen, opblaasglijbaan in het zwembad, pony rijden, bedjes in het aquapark)

Tip. Boek een superieur kamer( zijn er een stuk o gratis wifi bij de receptie (goed bereik) en door het park, maar met slecht bereikf 7 van) dan heb je een tuin erbij met ligstoelen en een parasol. Wij hadden kamer 502 super ligging. Vanuit onze tuin konen we het podium zien, wel harde muziek tot 23.00 maar als je de schuifpui dicht houd bijna niet meer te horen binnen, wij vonden het juist gezellig. Recht voor ons zat het restaurant en aan de rechterkant het zwembad

Paul Möller, 01-07-2014

supermarkt is niet goedkoop, maar in plaats Cituidella, (vlakbij) zijn wel grote supermarkten.

• Mariska, 21-04-2014 Rapporteren

Eten en drinken in aquarock

Weet iemand of het eten en drinken ook all in is of moet je dit los betalen?

sandra, 11-07-2014

Je hebt alleen gratis entree voor eten, drinken en de bedjes moet je betalen