Aparthotel Mar Hotels Paradise Club & Spa

Aparthotel Mar Hotels Paradise Club & Spastersterster

8.9Fantastisch

Spanje, Menorca, Cala' n Bosch

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Mar Hotels Paradise Club & Spa?

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mar Hotels Paradise Club & Spa voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Tonen op kaart

15 reviews over Aparthotel Mar Hotels Paradise Club & Spa

• 9Smit06-07-2019

Super

Super hotel. Sommige kamers zijn iets gedateerd, maar ze worden allemaal opgeknapt (en zien er dan prachtig uit). Animatieteam is top, bediening vriendelijk en leuk met de kids. Buffet is niet super groot, maar wel elke dag compleet anders (na 7 dagen herhaling). Splashbad kan ‘s ochtends nog wat koud zijn, maar daar leek ik meer last van te hebben de de kids.

De foto’s zijn niet representatief meer, alles is opgeknapt (alle huisjes zijn bijvoorbeeld strak wit van buiten) en de sfeer is veel luxer. Met de kanttekening dat het natuurlijk een park blijft dat volledig op kinderen is (in)gericht.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2017
    8MMN28-06-2017

Geweldig

In Juni geweest met ons zoontje van 22 maanden. Super fijne accomodatie. Mooie zwembaden en 2 zwembaden voor de kinderen, waarvan er 1 max. 40cm diep en met leuke glijbanen. De apartementen waren prima. Lekker ruim met bad en aparte douche. Leuk terras en lekker rustig. Wij zaten in een beneden apartement. Kinderstoel en kinderbedje aanwezig (wel aangegeven bij boeking). Animatieteam is erg leuk en organiseert veel leuke activiteiten. Ook nog een indoor speelruimte waar de kids zich ook kunnen vermaken. De locatie is echt perfect. Je loopt het complex uit en aan de overkant van de weg bevind zich direct de haven met heel veel leuke en gezellige eettentjes waar je uitstekend kunt eten. Veel is gericht op kinderen met speelruimtes, tv's of kleurpotloden en kleurplaat. De haven is dus super leuk met live muziek op het pleintje maar verwacht geen uitgaansgelegenheden. Ook direct aan de overkant is de supermarkt, souvenierswinkels, apotheek en huisarts. Achter de haven bevind zich het strand dus prima loopafstand. Wij hebben een auto gehuurd en zijn op verkenning gegaan. Een echte aanrader is Cala ' Blanca, super mooi en heerlijk strand en heel ondiep. Wij hebben een top vakantie gehad.

Personeel van het hotel is echt heel vriendelijk! En elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Eten kunnen wij niet beoordelen aangezien wij alleen logies hadden, maar voor wat we zagen zag het er goed uit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• Oude reviews

8Fok21-09-2016

Iets gedateerd, maar een super service!

Paradise Club is qua gebouw en kamers iets gedateerd, maar door de zeer positieve vibe van de medewerkers merk je daar niets van. Men is superaardig en energiek, met name het animatie team! De buffetten zijn groot, maar levert soms wat in op kwaliteit. Nooit minder dan goed genoeg trouwens 😉 De zwembaden zijn groot, schoon, voor kinderen ideaal (onze jongen van net geen 2 heeft zich uitstekend vermaakt) en er zitten badmeesters bij overdag. Een op en top vakantieresort!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9fam Boudestijn19-07-2016

prima hotel, voor herhaling vatbaar

De ligging is zo wie zo een van de leukste van Menorca, vonden wij. Bij aankomst kregen we al wat te drinken en zorgde ze dat de kamer snel gereed was. Wij zaten in een studio met maar 1 kamer, maar dat vonden we niet erg. We keken op het grote zwembad uit en dachten dat het veel overlast zou geven maar de dubbele ramen zorgde ervoor dat dat heel erg mee viel. We hadden bewust voor logies gekozen en daar hebben we geen spijt van gehad. We waren het all inclusive concept een beetje zat, alles hetzelfde, zeg niet slecht, maar heel dichtbij kun je voor niet al te veel geld heel goed en gezellig eten. Vooral bij picollo waren we veel te vinden, ook omdat ze daar heel leuk zijn met kinderen. De inhoud van keukentje is indd karig, wel een waterkoker maar als je zoals wij echt koffiefilter koffie houd moet je je filterhouder en koffiekan meenemen. Er was een fohn aanwezig, kamers netjes onderhouden, veel engelsen indd maar geen last van. Mooi strand maar wel erg druk deze tijd van het jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Familie van oostveen14-08-2011

Superr.

Een week all in. Zoveel eten en drinken als je wilt. Met erg vriendelijk personeel en lekker eten. Echte cola en fanta geen neppe euroshopper merken. verblijven werden elke dag verschoont en schoongemaakt. Animantie club was erg leuk daar hebben mijn kinderen nog mee gestapt na hun werktijd.

Echt een aanraader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7van Leeuwen29-07-2009

Leuke accomodatie

Goede ligging tov de haven met vele restaurantjes, strand op ca 10 minuten lopen. Zwembad overvol. Erg veel Engelsen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Gronloh23-07-2008

Centraal gelegen hotel

Het hotel ligt erg leuk; dichtbij de haven, 5 min. lopen van zee. Mooi groot zwembad. Wel erg veel Engelsen (nette!), slechts een enkel Nederlands gezin. Wij vonden dat de schoonmaak een stuk beter kan. Wel elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden, maar verder werd er niet veel gedaan. Zeer vriendelijk personeel. Super is de badhanddoekenservice, scheelt een hoop bagage. Het eten in het hotel vonden wij slecht (ontbijt trouwens wel oké), veel leuke restaurants in de haven. Zelf koken is niet echt een optie ivm het zeer beperkte keukengereedschap. Wij hebben heerlijke tapas gegeten bij het Tapas restaurant en de lekkerste Paella voor 2 pers. bij Pescador. Op de schoonmaak na is deze accommodatie ons prima bevallen!

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Piet Cornet24-05-2008

Prima accomodatie. Vlak bij winkels; restaurants; (El Pato en Tapas warm aanbevolen);bushalte (voor Ciutadella ongeveer elke 15 min. een bus) In 2 kamer appt. genoeg ruimte. Ciutadella is een mooie en gezellige plaats. Kortom we zijn zeer tevreden.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8W. Dukers31-07-2007

Mooie lokatie, goede service, netjes en verzorgd. 1 nadeel bijna alleen engelsen

Gereisd met partner in juli 2007

• 7paul roosen24-07-2006

veel engelsen ( 95 %) .sfeer redelijk tot goed ,prima groot zwembad ,twee kamer app.ment groot genoeg elke dag prima schoon gemaakt en schone handdoeken.animatie is top.ligging uitstekend bij haven en vele restaurants.hebben voor 10 dagen een auto gehuurd dit is een must als je iets van dit schitterende eiland wilt zien met zijn duizende verlaten strandjes.voor gezinnen met jonge kinderen een toplocatie op een topeiland.voor de jeugd geen aanrader.neem geen hp want eten is te duur en slecht .het restaurant wordt nauwelijks bezocht.genoeg eetgelegenheden bij de zeer gezellige haven tegen redelijke prijzen.

Gereisd met familie in juli 2006

0 tips over Aparthotel Mar Hotels Paradise Club & Spa

1 vraag over Aparthotel Mar Hotels Paradise Club & Spa

• Yvette, 06-08-2017

Kinderdisco

Ik lees dat er een miniclub is maar word er savonds ook een kinderdisco gehouden?

Aparthotel info

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Spaans, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht