Appartement Las Brisas I/II

Appartement Las Brisas I/II
7,9

19 tips over Appartement Las Brisas I/II

Marielle, 1-6-2018
Er zit geen snackbar bij het complex maar bij Supermarket Julia (tegen het complex aan) kun je wel pizza's bestellen. Ook kun je bij restaurant Havana, op ongeveer 100 meter van de appartementen (naast de Top market) afhaalmaaltijden bestellen voor als je geen zin hebt om buiten de deur te eten.
Gerrit oude Hampsink, 25-7-2017
Om de haven, op loopafstand voldoende restaurants. Als je zelf wilt koken: supermarkt om de hoek die in alles voorziet.
Westerhout, 28-6-2017
Ideaal complex als je met peuter reist, oudere kinderen wellicht weinig vermaak. Voor meer dan 2 pers is het 2 kamer appartement aan de kleine kant, airco is heerlijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Brisas I/II voor je op een rij gezet:

R. Hoek, 12-6-2017
Een auto huren via de receptie verloopt soepel en de prijs viel ook niet tegen.
Petra Brouwer, 20-5-2017
Dagje er op uit met een auto en dan naar Cala en Turqueta en Cala Macarella. Prachtige paradijselijke baaien om te zien.
Gerard van Slageren, 18-5-2017
Voor wie van wandelen houdt: schoenen mee. Cami de Cavalls biedt vele, altijd weer andere, uitzichten.

harm grethe, 15-10-2016
auto huren om andere strandjes of delen van het eiland te kunnen zien,
M, 3-9-2016

Zwemluiers zijn wel vergkrijgbaar bij de supermarkt maar deze zijn op Menorca een keer zo duur als hier in Nederland. Gewone luiers zijn wel gewoon verkrijgbaar voor vergelijkbare prijzen.

Restaurant On Egin is ook echt een aanrader, goed eten en fantastsich personeel, ze zijn erg leuk met kinderen!

Ellen ten Wolde, 1-9-2016
Tip: huur een waterfiets bij het strand, kost slecht 12 euro per uur en er zit een glijbaan op waarvan af de kinderen zo in de zee kunnen glijden.
Sandra, 19-8-2016

Prima kamer, mooi uitzicht D8.

We hebben de Jeepsafari gedaan en dat is een aanrader.

Ook met de glasbodemboot is een leuk uitje.

Met de bus naar Ciutadella op avond is ook leuk,mooie stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Brisas I/II voor je op een rij gezet: