Aparthotel Grupotel Playa Club

101 reviews over Aparthotel Grupotel Playa Club

• 2018
    9Ray17-08-2018

Super!

Schitterend hotel! Goed onderhouden en superschoonmaak. Zwembad zout water waardoor minder prikkende ogen :). Werd dagelijks goed getest of het water wel goed was. Kamers keurig, Alles er op en aan. Ruime kamers ook. Wij hadden een tweekamerappartement.Bedden wat aan de harde kant, maar wel goed. Minpunten vond ik het ontbijt (alles was er wel maar niet bijster kwalitatief) en het entertainment. Er lopen 3 heren die slecht engels spreken. Ze mogen ook wel iets actiever zijn in hun spelletjes. De minidisco was een aanfluiting. Vlakbij het hotel zitten een paar restaurants en meerdere supermarkten. Vooral Why Not is een aanrader! OP ca 20 minuten lopen zit de haven. Daar volop restaurants (uitgaansleven is er verder niet) maar wij vonden dat te toeristisch Ondanks dat wij midden in het hoogseizoen zaten voelde het toch rustig aan. Geen handoekje leggen! dat was ook wel eens fijn. eventuele klachten werden direct opgelost! super

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9M.27-07-2018

Fantastisch!

Heerlijk luxe schone appartementen incl ontbijt. Iedere dag schoonmaak. Vlak bij leuk strand (stenen in de zee). Zwembad met veel ligstoelen en parasols. Animatie viel dit jaar wat tegen, kan leuker. Dichtbij leuke stadjes die makkelijk met ee bus te bereiken zijn. Auto huren kan ook. Niet duur. Dit jaar voor 2e keer geweest. Bevalt erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Tom30-07-2015

Erg mooi hotel

Wij verbleven met twee jonge gezinnen(4 volwassen en twee kinderen onder de 2) in een 3 kamer appartement in dit complex. Het appartement voldeed aan al onze verwachtingen. Er waren twee prima slaapkamers waarin goede camping bedjes stonden met een dubbele matras voor de kinderen. Er waren twee aparte badkamers allebei met ligbad en toilet. De woonkamer/keuken was prima van formaat. Bij het zwembad waren tijdens ons verblijf voldoende bedjes met parasol voor iedereen. Het zwembad bestaat uit een kinderbadje en een groot zwembad. Het kinderbadje is voor de hele kleine kinderen net iets te diep (ongeveer 50 cm) maar het grote bad heeft een schuin aflopende kant waardoor de hele kleintjes ook rustig kunnen spelen/zwemmen. Het ontbijt is uitgebreid, voor ieders wat wils. Het hotel ligt vlakbij het strand (5 minuten lopen) waar je heerlijk kunt vertoeven. De haven is ongeveer 20 minuten lopen met buggy maar dat is prima te doen. Wat ons betreft is dit hotel een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Arnoud24-07-2015

Prima

Dit was alweer ons 7e bezoek aan Menorca. De eerste keer (2004) waren we ook al in Playa Club en nu, 11 jaar later weer. Dit hotel ligt aan de buitenrand van de bebouwing en dus lekker rustig. We hadden een prachtig 3-kamer appartement met 2 badkamers, 2 slaapkamers en 2 grote balkons, waarvan een met uitzicht op zee. Het zwembad is heerlijk en ondanks het (a-sociale) handdoekje leggen waren er altijd wel bedjes beschikbaar. Bezetting is voor 90% Duits, verder een handjevol Nederlanders. Animatie stelt niks voor en is ook weer gericht op Duits publiek. Het restaurant is voor Spaanse begrippen best gezellig, vooral het buiten terras is sfeervol met uitzicht op de mooie tuin. De laatste dagen van ons verblijf werd het drukker, hetgeen betekent dat je 's ochtends niet meteen kunt zitten voor het ontbijt, ook het snacktentje was onderbemand. Lang wachten, koud eten. Het personeel werkt echt heel hard, maar het management dient gewoon voor meer "handjes" te zorgen op zulke momenten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10D.v.Rennes28-06-2015

geweldig hotel

Geweldig .En ook voor ouderen zonder kinderen in het voorseizoen lekker ontspannen. Ook geen bedden bij het zwembad bezet houden,Dus geen handdoekje leggen.Verder alle faciliteiten aanwezig die je mag verwachten.Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Monique20-05-2015

Heerlijk, maar wel erg 'Duits'

In het voorseizoen een week geweest. Goed hotel. Wij hadden 2 slaapkamers ( en 2 badkamers en 3 tv's). Superschoon en volgens ons vernieuwd..zelfs de waterkoker was nog nooit gebruikt. Prachtig gelegen. Wij zaten aan de achterkant en hadden app op de begane grond. Heerlijk grasveld ervoor voor de kinderen. En werkelijk prachtig uitzicht op de natuur van Menorca en 100m vh strand. Echt super! Eten was ook ook top. Elke dag iets anders en goed gevarieerd. Enige wat opviel dat we echt in een Duitse enclave zaten. Zelfs het personeel spreekt je aan in het Duits terwijl we toch echt op Spaans Menorca zitten. Dat zou toch niet hoeven. Omdat we in het voorseizoen zaten waren er weinig andere kinderen (behalve baby's en peuters). Onze kids (10 en 8jr) hadden er geen last van en lagen de hele dag in het zwembad. Top hotel, wel wat truttig/ über Duits maar al met al een heerlijke week gehad. Ligt goed aan de Cami des Cavalles, aanrader mbt wandelen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Femke24-08-2014

Heerlijke vakantie gehad!

Algemene indruk:prachtig aangelegde tuin, gezellig restaurant binnen en buiten, appartementen rondom het mooie grote zwembad en in tuin gelegen.

Omgeving/uitzicht:gelegen in een mooie groene omgeving, uitzicht afhankelijk van ligging appartement (zwembad,zee,tuin,straat)

Ligging: het centrum van cala bosch is ongeveer 15 min. Lopen (geen gezellige wandelroute) Het haventje bestaat vnl uit restaurantjes en een enkel winkeltje.

Appartement:de appartementen zijn enigszins verouderd.Ze zijn sober ingericht en niet heel ruim. Mieren in de keuken.Goede schoonmaak (elke dag)!

Restaurant:Lekker en uitgebreid buffet (18.30 uur).Elke dag iets anders en altijd verse vis en vlees bij de grill.Ontbijt is ook prima.

Zwembad:heerlijk groot,genoeg ligbedden,oplettende badmeester,2x pd controle van water.

Animatie:leuk!Alles in het duits, maar voor NL kindjes ook prima.Elke dag minidisco (20.00 uur) en activiteiten overdag.

Zeer vriendelijke medewerkers zowel bij bar,restaurant en receptie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Erik040901-03-2014

Prima vakantie

Bij aankomst merk je meteen al dat dit een goed hotel is. Alles is super schoon en het personeel is heel vriendelijk. Kamers worden elke dag schoon gemaakt en de handdoeken worden vervangen. In het plaatjes is niet heel veel te beleven maar er zijn een aantal leuke winkeltjes, een super markt en er is een prachtig strand is de buurt. Niet twijfelen gewoon gaan!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Pieter17-06-2013

Prima complex

Prima accommodatie. Kamers worden 5x per week schoon gemaakt, badkamer is wel wat veroudert maar voldoet prima. Wij hadden een appartement op de eerste verdieping met voor een groot balkon met uitzicht over het zwembad (en de zee in de verte) en achter een klein balkon waar je savonds nog even lekker in de zon kon zitten. Maar dit verschilt erg per appartement, sommige hebben alleen klein balkon en als je pech hebt ook nog aan de straat kant, die op zich rustig is maar er komt toch af en toe verkeer voorbij en met name snachts is dat lawaaierig. Ze hadden wel kinderstoel (tegen extra betaling) en een kinderbed (aanvragen) maar verder was appartement zelf niet zo kind vriendelijk voor een kleintje dat net kruipt, scherpe tafel, geen traphekje of e.d. Zwembad is heerlijk met kinderbad mooi centraal zodat je de kids goed in de gaten kan houden. Wij hadden geen ontijt of diner, dat begint te laat voor kleintjes onze kids waren tegen die tijd al uitgeteld.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Ellen Groothuis13-05-2013

Mooie locatie, loopafstand van strand, super.

Grupotel Son Xoriguer, rustige omgeving. Bij het strand, 5 minuutjes en mooi zwembad. We hadden een 2 kamer appartement, supergroot, 3 balkons met strandzicht. Personeel erg vriendelijk. Eten was prima. We waren de eerste gasten in mei, het was dan ook erg rustig , ruimte genoeg bij het zwembad. Mooi wandeleiland met mooien baaitjes. Erg genoten, gezin met 2 jongens van 8 en 11 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

2 tips over Aparthotel Grupotel Playa Club

• Ellen Groothuis, 13-05-2013

Als je van wandelen houdt, neem goede schoenen mee!

• D.v.Rennes, 28-06-2015

Pak een keer de bus veel te zien op dit eiland.

5 vragen over Aparthotel Grupotel Playa Club

• nicole, 25-07-2017

Supermarkt?

is er een supermarkt in de nabije omgeving?

• edwin, 22-04-2016

wifi

is er wifi op de appartementen?kamers

Arjanne, 07-06-2016

Ja, tegen betaling heb je ook WiFi in je appartement. De kosten zijn € 15,-- per week en € 25,-- per maand. In de algemene ruimtes is WiFi gratis. In het appartement hadden wij snel internet.

• Irizzz, 28-07-2015

Handdoeken mee naar strand?

Weet iemand of je de handdoeken die je bij het zwembad krijgt, ook mee mag nemen naar het strand?

Arjanne, 07-06-2016

Ja hoor, dat mag. Twee keer paar week kun je de handdoeken omwisselen voor schone, nl dinsdag en vrijdag. Voor de handdoeken vragen ze € 10,-- borg per handdoek, verder zijn er geen kosten aan verbonden.

Aparthotel Grupotel Playa Club info

• Aantal sterrensterstersterster