Appartement Grupotel Club Menorca

Meer appartement info
Tonen op kaart

44 reviews over Appartement Grupotel Club Menorca

• 9Jim06-10-2017

Ideaal verblijf voor ouders met jonge kinderen

De appartementen zijn ruim, schoon en wij hadden een lekker balkon. Het complex is ruim opgezet, mooi groen en met twee zwembaden inclusief peuterbaden en voorzien van genoeg ligstoelen. Het complex ligt heel dichtbij het strand op ongeveer 100 meter lopen. Een uitstapje naar de hoofdstad Mahon is de moeite waard. Het strand was wel vrij druk en water nog verrassend koud. De verder gelegen stranden zijn wat rustiger. Wij vonden het praktisch om halfpension te nemen met een kleine dreumes. Dat is heel goed bevallen. Het eten is lekker, ook voor de kleine dreumes en het assortiment is groot. Conclusie: een en al genieten!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 7Lonneke27-06-2013

Leuke vakantie gehad

Dit complex heeft een perfecte ligging. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Schoonmaak op de kamers is prima. Er wordt 5 keer per week schoon gemaakt. Elke keer als er schoongemaakt is ruikt het er wel erg muf, dit komt doordat ze steeds sprayen tegen kakkerlakken etc. Alles is goed schoon. Bedden waren vrij smal en hard! 'S ochtends ging de muziek al aan bij het zwembad, deze stond vrij hard. Dat vonden wij wel een nadeel, voor kinderen is dit wel leuk.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Mango197720-09-2012

Heerlijke vakantie gehad

De accommodatie is iets wat verouderd. De 3 kamerappartementen zijn heel ruim en alles is heel schoon. Zwembad is goed. de ligstoelen zijn alleen aan vervanging toe. Personeel is super aardig en de animatie is top (in het Duits maar dat maakt echt niet uit) We hebben 1 x gegeten in het restaurant en is prima. de kamers worden iedere dag schoongemaakt behalve dinsdag en zondag. super kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 6Fam. Van Pijkeren06-09-2012

Leuke vakantie gehad

Leuk hotel, iets ouder, wat aan de kamer van ons wel te zien was. Het personeel is heel aardig, en willen alles voor je doen om het naar wens te maken. voor kleine kinderen (jonger als 4) geen aanrader. een echt zwembad waar je je kindje in kan zetten is er niet. het ondiepste bad is ongeveer cm of 35 diep. teveel trapjes en met buggy of rolstoel dus niet handig. verder is het eten heel prima en inderdaad is de animatie en het merendeel van de gasten duits. maar goed, dat vonden wij niet storend. De locatie is ook prima. overal op loopafstand vandaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8nienke19-07-2012

Prima en ruim appartement en lekker eten

Prima appartement, goede bedden (ook die in de woonkamer) en vanuit andere appartementen geen last van geluid gehad. Uitgebreide buffetten met prima eten! Entertainment laat wat te wensen over: aardige meiden maar volledig in het Duits en elke dag hetzelfde. Tijdens ons verblijf was ook zo'n 90% van de mensen Duits. Zwembad wat aan de kleine kant maar omdat wij net voor het hoogseizoen waren was het voor ons prima.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Jurgen12-07-2012

voor jonge kinderen niet erg leuk alles duits

Mooi ruim opgezet appartementen complex,niet super de luxe maar voldoende alles wat je nodig hebt is aanwezig.Tegen valler is het aantal duitse gasten in de 8dgn dat wij er waren was er 1 nederlands gezin buiten ons dus voor jonge kinderen moeilijk contact te maken met andere kinderen ook de animatie alles in het duits.Wij zaten all in en dit kan ik aanraden eten was erg goed en ruime keuze zowel smorgen smiddags als savonds.Personeel erg kind vriendelijk. Locatie is prima redelijk rustig en alles op loopafstand ++++ Klein nadeel is ook het aantal trappen het heeft de beoordeling rolstoel vriendelijk maar dit is het absoluut niet het restaurant is niet te bereiken zonder trappen dus ook met een buggy moet je regelmatig tillen..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Martin07-09-2011

Leuke vakantie, prima complex!

We zijn bij Club Menorca terecht gekomen door een overboeking van Isla Pariaso, wat daar dus meer schijnt te gebeuren lees ik net. Omdat Club Menorca op Zoover met gem. een 7,1 werd gewaardeerd tov Isla Paraiso (gem.7,9) dachten wij dat we er op achteruit zouden gaan. Dit is dus absoluut niet het geval geweest. Het complex is lekker ruim opgezet met uitstekend verzorgde tuinen, vrij rustig gelegen en toch overal dichtbij. Strand, haventje en winkelcentrum op 5 min lopen, supermarkt tegenover.Ruime appartementen, vriendelijk personeel,5 dgn per week schoonmaak.Wij hadden ontbijt en diner ter plekke bijgeboekt, vooral bij het ontbijt veel keus, niks mis mee. Dus als wij het vergelijken met Isla Paraiso, waar we al een keer eerder zijn geweest, heeft Club Menorca zeker onze voorkeur. Onbegrijpelijk dat het zo laag wordt gewaardeerd of je moet gaan voor de animatie want dat is in het duits. En dat er veel duitsers waren hebben wij niet als nadeel ondervonden,beter dan luidruchtige engelsen

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Fam van der Gaag15-07-2011

prima service

Heerlijk vakantie gehad. Geen gebruik gemaakt van de all-inclusive module, kan daar geen oordeel over geven. Ruim appartement (niet veel luxewel magnetron maar slechts 2 kooppitjes) en redelijk ruim balkon. Prima service.: Probleem met de airco gehad, werd direct opgelost. Nog geen 5 min van het strand en de gezellige haven. Bij de balie zeer vriendelijk personeel en zeer goede schoonmaak

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 7I.Pool03-01-2011

prima plek, veel duitsers

Prima appartementen, maar de keukeninventaris is niet bepaald geschikt om maaltijden mee te koken. Het is ingesteld op de all-inclusivemodule. Dit was ok, maar na 3/4 dagen had ik het wel gezien. Het is een mooi opgezet complex met veel bloemen. Neem vooral een babyfoon mee; je kunt dan makkelijk s'avonds nog wat drinken op het terras of tijdens het middgslaapje aan het zwembad (blijven) liggen. Gezien de opzet van het complex gaat dit goed, je kunt dan het beste vragen om een appartement in de 'binnentste ring' die het dichts bij het zwembad liggen. Ik zou zonder kinderen nooit naar Menorca gaan, maar met kleintjes (peuters/kleuters) is Cala'n Bosch ideaal. Enige grote nadeel van het complex was dat er vrijwel alleen maar duitsers waren, toen ik er was. Op 3 stellen na, geloof ik.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 8R. Kok27-09-2010

comfort

Prima hotel van de Grupotel-groep. Inderdaad veel Duitsers met kleine kinderen, maar dan is het zeker een goed hotel. Anders tref je alleen Engelsen en NL'rs. Eten werkelijk voortreffelijk. Als zonder eten geboekt dan bestaat de mogelijkheid mee te eten van het grootse buffet incluis drank voor 15 euro, kinderen 50% korting. Dicht bij strand en gezellig haventje. Elke dag schone kamer en handdoek-wissel. badlakens te leen. Ook te boeken direct bij grupotel, zonder touroperator. Dit is in voor en naseizoen zeker een optie bij een goedkope vlucht. Kun je voor het verschil ruimschoots voor de gehele periode een auto huren bij bijv Sunnycars,

Gereisd met partner in september 2010

2 tips over Appartement Grupotel Club Menorca

• Lonneke, 27-06-2013

Ga zeker een keer eten bij restaurant 971 op het plein in Ciutadella, erg goed eten daar. Het is aan te raden een auto te huren zo kan je allerlei strandjes en stadjes bezoeken.

• Mango1977, 20-09-2012

De ligging van dit hotel is perfect, op 5 minuutjes van het haventje met heel veel restaurantjes, dichtbij het strand van Son Xoriquer. daar ook fantastische restaurantjes (Neptune)

0 vragen over Appartement Grupotel Club Menorca

Appartement Grupotel Club Menorca info

• Aantal sterrenstersterster
    • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia