Aparthotel Carema Beach Menorca

6 reviews over Aparthotel Carema Beach Menorca

• 2019
    9wilfred03-07-2019

Top vakantie

Geweldig accommodatie vorig jaar duidelijk met veel smaak gerenoveerd. We hebben 11 geweldige dagen gehad, vooral de toegang naar het strand is super

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Marita03-06-2019

Héél veel pluspunten en een paar kleine minpuntjes

Wat hebben wij genoten! Pluspunten: geweldige ligging, nieuwe appartementen, enorm vriendelijk personeel, direct toegang tot het strand, om 09:30 al in kunnen checken (heel fijn met een baby!)

Paar minpuntjes (wegen niet op tegen de pluspunten); heerlijk eigen terras met kunstgras, helaas werd het kunstgras echt enorm heet, waardoor baby niet kon kruipen. Zwembad is echt enorm koud, niet alleen voor de kleintjes maar ook voor ons😂 Avondeten is vaak lauw, niet echt warm helaas. Wel heel veel keuze en elke dag iets anders. Het enige wat wij gemist hebben is een klein speeltuintje voor de kleine.

Dorpje/haventje stelt niet veel voor, kan ook komen omdat het nog voorseizoen was en dus erg rustig. Maar over het algemeen echt een grote aanrader, wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Odette26-05-2019

Fantastisch!

Super mooi resort! 2018 compleet gerenoveerd, en dat is ook te zien. Allemaal nieuw, netjes en schoon! Mooi zwembad met heerlijke ligbedden. Aardig personeel en service gericht! Wij zitten in het voorseizoen, dus de prijs nog laag. Helemaal voor wat we ervoor krijgen. Leuk haventje enkele minuten lopen, met vele leuke winkeltjes en restaurantjes! Wij hebben geen ontbijt en diner erbij gedaan, omdat wij niet vast willen zitten aan hetzelfde elke dag.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    8Ronald06-08-2018

De moeite waard

Vooral gezinnen met jonge kinderen. Diverse nationaliteiten. Vriendelijk personeel. Mooi vormgegeven qua architectuur. Zeker een van de betere locaties in Menorca. Boek kamer met zwembadzicht. Zij hebben beter toegang tot de ligbedden. Als je na 10 uur wilt zwemmen zijn de ligbedjes veelal "gereserveerd". Het eten is gevarieerd en goed. Drank is relatief goedkoop. Het nabij gelegen strand is geen privestrand. De airco op onze kamer was erg zuinig afgesteld. Supermarkt ligt aan de overkant. Je kunt dus desgewenst eenvoudig zelf koken. Entertainment stelt weinig voor. De gasten lijken er ook weinig interesse in te hebben. Na 2200 uur is het stil. Menorca is een stuk toeristischer dan ik had verwacht. Alle stranden zijn vol en je komt je auto moelijk kwijt. Toch is het aan te raden om een auto te huren. Er zijn prachtige locaties met schitterende uitzichten. Populaire stranden zijn soms om 8 uur al niet meer met de auto te bezoeken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Adriaan08-05-2018

Aanrader

Alles is gloednieuw, zeer vriendelijke bediening op een supermooie plek, echt aan het strand en vlakbij alle restaurantjes rondom de gezellige haven . Het complex is prachtig aangelegd met een supermooie uitzicht op de prachtige baai.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8rikh23-06-2013

Leuke logeerplek op een ideale locatie.

Netjes aparthotel waar je all inclusive kunt boeken,wij hadden op basis van logies goed gekozen en gingen iedere avond heerlijk eten in de haven,erg gezellig. Wij hebben er een leuke 2 weken gehad met mooi weer ,waarbij het in de laatste week wel wat kouder werd en je vaker wat aan moest als je uit het water kwam. Er is animatie en kinderclub aanwezig,sávonds kinderdisco . Appartementen zijn voorzien van airco,en zijn behoorlijk basic maar dat weet je met 3 sterren. Kortom zeer tevreden en zou er nog eens teruggaan,zeker voor de ligging.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

0 tips over Aparthotel Carema Beach Menorca

2 vragen over Aparthotel Carema Beach Menorca

• Margreet, 24-06-2018

Sport

Is er een fitnesszaal?

• Wendy, 10-05-2018

Etens tijden

Wat zijn de tijden van het ontbijt, lunch en diner buffet?

Aparthotel Carema Beach Menorca info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangToegang via trap
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenAmerikaans, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar
    • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats