Appartement Brisamarstersterster

Tonen op kaart

46 reviews over Appartement Brisamar

• 2019
    10Mariska30-05-2019

Een fijn huisje met mooie tuin vlakbij het strand

Deze huisjes worden met heel vele liefde en zorg onderhouden door de eigenaar en dat zie je. De huisjes zijn brandschoon, de tuinen zien er netjes uit, het zwembad wordt keurig onderhouden en in het huisje is van alles aanwezig om het jonge gezinnen zo makkelijk mogelijk te maken: een keurig campingbedje, fijne kinderstoel, een wasmachine, een bad en zelfs kinderbestek en kinderservies. Het interieur mag dan niet zo hip zijn, en de bank niet zo comfortabel, een vakantie hier is echt genieten. Wij zaten in huisje nummer 4. Dit huisje ligt op de hoek en heeft een hele fijne tuin. Zowel via het zwembad als via de zijkant van de tuin kun je bij dit huisje komen. De veiligheidshekjes zorgen ervoor dat je kindje niet zomaar de tuin uit kan. Aan de overkant van de straat is de halte van het toeristische treintje en wanneer je iets verder doorloopt sta je direct aan het strand. Met een huurauto ontdek je de leukste plekjes en mooiste stranden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    8Fam. Lammers16-10-2018

Super fijne vakantie gehad, maar weinig comfort!

Erg leuk en mooi complex met eigen zwembad en afgesloten tuinen. Het interieur van de huisjes liet te wensen over. Bedden zijn vreselijk hard. Ook in de woonkamer staat een bank waar een kussen op ligt die volledig is uitgezeten. Eettafel stoelen van hout en typisch Spaans zit voor 5 minuten goed. Dit zou op een simpele manier verbeterd kunnen worden bij de plaatselijke Ikea. Complex wel zeer goed onderhouden en zwembad om de dag schoongemaakt. Helaas gaf touroperator niet thuis en wisten we niet hoe laat we opgehaald zouden worden. Na ruim een dag proberen te bellen kregen we de tijd wel door. Omdat we met 2 gezinnen waren hadden we vooraf huisjes besproken bij touroperator waar we graag wilde zitten naast elkaar. Bij aankomst bleek dit niet bekend te zijn wat enige discussie opleverde. Voor de rest een erg fijn, mooi en gemoedelijk eiland. Een auto is wel een must vanwege de vele stranden en bezoekjes aan steden! Een aanrader voor jonge gezinnen!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10K.24-08-2018

Een fantastische bungalow schoon en goed onderhouden prachtige privetuin afgesloten met een hekje. Mooi zwembad elke ochtend wordt deze schoongemaakt door de vriendelijke eigenaar spreekt geen woord engels maar dat maakt het authentiek. Straat overstekend 4 restaurantjes supermarkt dokter en het kleine (rotsachtige)strandje. Kortom een heerlijk rustig verblijf. Afstand tot de haven is ongeveer 1km te lopen door de woonwijken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Luuk16-07-2017

Absoluut de moeite waard

Weliswaar zijn de bungalows iets gedateerd, maar alles is aanwezig wat je nodig hebt op een vakantie. Prachtig gelegen vlakbij een strand, 200 meter lopen, 2 supermarkten 100 meter. Gezellige Plaats 15 minuten lopen. Heel rustig gelegen. Prachtig zwembad. Kortom perfect. Tegenwoordig wil je graag wifi, is er niet, maar niet gemist! Schoonmaak 1 keer per week, lijkt wat weinig, maar alles is aanwezig om het zelf te doen 😉

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Koopman25-06-2016

Praktische bungalow op super locatie

Ons verblijf in huisje 1 van Brisamar is ons prima bevallen. Het huisje is praktisch ingericht en compleet (incl. wasmachine!). Geen wifi, geen airco en geen vaatwasser maar dit zijn geen items die wij gemist hebben. De tuin voor het huis vonden we fantastisch. Onze dochter kon heerlijk op het gras spelen. Het zwembad bij de 4 huisjes is superschoon en netjes. Doordat er maar door 4 huisjes gebruik van gemaakt wordt, is het er altijd rustig. De huisjes liggen vlakbij het strand en supermarkten. Lopend naar het gezellige haventje met alle restaurantjes is een leuke wandeling, prima te doen. Wij kunnen deze accommodaties zeker aanbevelen en komen graag nog eens terug! Enige minpuntje voor ons was dat het huisje nog niet klaar was toen we om 17:00 uur aan kwamen. Er werd nog druk opgeruimd en schoongemaakt. Uiteindelijk was het prima schoon en netjes, maar hier moesten we nog wel 3 kwartier na aankomst op wachten. Beetje jammer na een lange reisdag...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Roy en Monique23-08-2015

super

Super nette, zeer goed onderhouden, eenvoudige bungalows dichtbij zee. Leuk eigen tuintje met veel privacy. Zijn al 4x geweest en komen zeker vaker terug. De eenvoud van de huisje is niet bezwaarlijk, alles wat je nodig hebt zit erin maar is niet erg luxe. Als ik toch iets zou mogen veranderen, ga ik voor iets zachtere matrassen en verstelbare stoelen voor buiten ipv de plastic kuipstoeltjes. Zeer behulpzame beheerder, die het hele complex tot in de puntjes keurig verzorgt.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Peter17-06-2015

Ideale met kleine kinderen

Het complexje bestaat uit 4 naast elkaar gelegen appartementen. Wij verbleven 11 dagen in nr 4. Appartement zag er netjes uit (op zijn Spaans, dus niet bijzonder). Alles was schoon, keukengereedschap zag er netjes uit, met een grote koelkast met diepvriesvak en 2 ruime slaapkamers. Alle 4 de appartementen hebben een dakterras, maar overdag is het daar veel te warm. Ideaal, ieder appartement heeft een eigen wasmachine, deze leek ook hartstikke nieuw. Zwembad is netjes, genoeg ligbedden en parasols. Het ligt op ongeveer 200 meter van één van de twee stranden. Het andere strand bevindt zich bij de haven. Aan de overkant van het appartement zijn 2 supermarkten te vinden. De haven (het centrum) is ongeveer 10 minuten lopen, maar dit uitstekend te doen.

Een bedankje aan de mensen die voor ons in de appartementen hebben gezeten. Onze zoon Guus heeft heerlijk genoten van het opblaasbaar zwembadje wat jullie hebben laten staan (inclusief al het speelgoed)

• 10Walter11-06-2015

Een heerlijke plek!

Lekker kleinschalig complex op een rustige plek vlakbij het strand, supermarkt en restaurantjes. Je hebt eigenlijk niet veel meer nodig. Ideaal met kinderen. Die van ons waren (1 en 3,5 jaar). Wij gaan zeker nog eens terug.

• 8Jeroen Kapel06-06-2015

Prima bungalow, dichtbij het strand

We verbleven anderhalve week in Brisamar, het zijn vier geschakelde bungalows met een gezamenlijk zwembad. Huisje is redelijk basic maar prima te doen. Zeer ruime tuin (wij hadden huisje 2) met voldoende privacy en het zwembad was heerlijk, genoeg plek rondom het zwembad en ligstoelen zat. Steek de weg over en je zit binnen 50 meter op het strand, ideale ligging hiervoor! Tevens vind je daar terrasjes en 2 supermarkten. Het complex ligt wat aan de rand van Cala 'n Bosch en ligt aan een rustig weg, zo'n 800 meter van het centrum/haven van deze plaats. De schoonmaak incl. nieuwe handdoeken en bedlinnen slechts 1 keer per week, dus wel 1 x zelf even wassen. Ieder huisje heeft een eigen wasmachine, dus erg handig met kinderen.

Het huisje zelf is voorzien van grote koelkast, gasfornuis (2 pitten) en magnetron, bedden waren prima. Wel vrij basic ingericht, maar alles aanwezig.

Al met al hebben wij een goede vakantie gehad en kunnen de accommodatie aanbevelen.

• 7Pieter 31-05-2015

Leuk maar erg basic

Leuke bungalows met mooie tuin maar inrichting van de bungalows is Spartaans te noemen. Tv werkte niet, geen WiFi (dat wisten we trouwens wel van tevoren), rare, harde bank, tl licht en niet superschoon. 1 dun handdoekje pp voor de hele week. Appartement voelde ook erg klam aan. Veel muggen. Zwembadje is heerlijk, leuk peuterbadje, weg oversteken en je bent bij het strandje en twee supermarktjes en zo'n tien minuten lopen van het haventje waar je prima kunt eten. Ik zou dit appartement vooral aanrader aan jonge gezinnen met kinderen tot vier jaar. Menorca is leuk om te ontdekken per auto, veel leuke, afgelegen baaitjes en Ciutadella en Mahon zijn leuke stadjes om een dagje doorheen te wandelen. De Menorcanen zijn aardig en niet opdringerig.

3 tips over Appartement Brisamar

• Walter, 11-06-2015

Als je wel meer wilt is een huurauto aan te raden. Die zijn overal te regelen. Het barst van de autoverhuur maatschappijen.

• Peter, 17-06-2015

Zorg ervoor dat je iets tegen de muggen hebt, helaas 2 nachten erg veel last van gehad.

• se589316, 16-08-2014

Huur een auto en u ziet wat van het eiland!

4 vragen over Appartement Brisamar

• Kim, 15-05-2019

BBQ aanwezig bij Brisamar

Is er een BBQ aanwezig bij het appartement? En is er anders in de buurt de mogelijkheid er een te kopen?

• hoog5946, 25-01-2016

internet

Kan iemand mij vertellen als er wiffi aanwezig is in deze bungalows

johan, 11-04-2016

dankje voor u informatie

Peter, 11-04-2016

Er was vorige juni geen wifi in de appartmenten aanwezig.

Tegenover het hotel zitten wel een paar barretjes. Ga daar een keer dinken en vraag de wifi code. Je hebt dan in je appartement geen wifi, maar als je even de straat oversteekt wel. Dus wel ideaal om snel even whats app te checken ;)

• ron meijers, 14-02-2012

kindervermaak

wie weet of er kindervermaak is waar je met je kids vrij in kunt.

Appartement Brisamar info

• Aantal sterrenstersterster