Aparthotel Floramar

Aparthotel Floramar
8,4

22 reviews over Aparthotel Floramar in het Nederlands

Familie

Top week gehad in fijn hotel met goede all-in

Fam. Berst
12-5-2016

Prima hotel met goed eten in buffetvorm, vriendelijke en leuke bediening die in zijn voor een grapje. Kamers zijn schoon en bedden goed. airco aanwezig. Vroeg in mei op vakantie gegaan en het seizoen was net begonnen, hierdoor lekker rustig in het hotel en geen wachttijden bij de bar en buffet. Wel ruim voldoende gerechten aanwezig en elke dag verschillende gerechten op de bakplaat. Begin mei is het (onverwarmde) zwembad wel erg koud en dit is in de zee eigenlijk hetzelfde. Cala Galdana heeft een prachtige baai met dito strand en werkelijk heel mooi kristalhelder en azuurblauw water. Met de huurauto is het gehele eiland met al zijn leuke plaatsen en bezienswaardigheden goed te ontdekken. Veel leuke mensen in het hotel aanwezig, nederlanders, duitsers en engelsen. De kinderen (17 en 20) hebben zich ook prima vermaakt. Elke avond was er wel iets te doen in de bar, goed geregeld door de dame van de animatie (moest alles alleen doen, met minimale uitrusting. deze was nog niet door hotel geleverd of besteld) Kortom een prima week gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.

super leuk en ontspannend !

Marleen Krul
9-5-2016

Zeer goed hotel personeel vrolijk vooral Camilio (El Camilio) en Mouloud (El Gringo) en doet alles voor je. Eten was erg lekker en voldoende afwisselend.

Animatie voor de kinderen was er ook, meisje deed erg haar best. Nederlands sprekend zat had alleen onvoldoende materiaal gekregen van het hotel (kleur potloden, papier enz. Kinderen gingen er toch graag naar toe voor spelletje.

's Avonds voor de volwassenen was er elke avond iets anders te doen, muziekquiz, bingo, bandje, zangeres etc.

Er is ook WiFi, deze moet je betalen of elke dag 20 minuten gratis. Betalen moet je aan de receptie doen. Je kunt ook online via PayPal betalen maar ik kreeg een code die niet werkte. Bij navraag bij receptie wisten ze niet wat ze moesten doen en ik was mijn geld kwijt.

De ligging is echt een plaatje, super mooi. Uitzicht over het zwembad en de baai van Cala Galdana. Kamer was perfect schoon en mooi. Zwembad was nog aan de koude kant, we hebben niet gezwommen maar dat kwam doordat het in mei nog koud buiten is en er geen kunstmatige verwarming is op Menorca is. Temperatuur in mei was ongeveer 20 graden. Kort om prachtige vakantie!

Prima, rustige plek

EBM
12-5-2013

Meivakantie: nog erg rustig in het hotel. Fijn, veel ruimte bij zwembad en in restaurant. All inclusive: buffet was prima, voldoende variatie. Wel nauwelijks snacks tussendoor. Enkel ijs. We hadden al gelezen dat koffie niet lekker was. Wij dachten nog; het zal wel meevallen, maar koffie is inderdaad niet echt lekker. Kamers zijn netjes en er wordt regelmatig schoongemaakt. Mooi strand, met ook plekken in de schaduw onder de bomen. Wel erg rustig in het centrum. Weinig winkeltjes en niet heel erg levendig of sfeervol. Personeel is vriendelijk. Wij zijn goed geholpen door receptie toen wij wat verloren waren. Aan de receptie wordt goed Engels gesproken. Voldoende kindvriendelijk. Kinderstoelen in restaurant, peuterzwembad, speelkamer, schildpaddentuin. In de omgeving ook veel speeltuintjes. Leuke, rustige vakantie gehad!

Leuk hotel

Familie de Jonge
27-5-2012

Wij waren in mei voor 8 dagen naar hotel Flora Mar in Cala Galdana gegaan. Wij waren de eerst toeristen in Menorca. Dat betekende dat de eerste paar dagen alles dicht was en er helemaal niets te doen was in het hotel en in Cala Galdana. Het appartement was goed alleen erg last gehad van een hele harde piep ( van buitenaf ) waarvan je niet kon slapen, het personeel wist niet wat het was en heeft ons toen een andere kamer gegeven.De schoonmaak is prima. Wij hadden gekozen voor al inclusive. De drankjes die je kreeg waren goed alleen de koffie en de thee smaakte chemisch en was erg vies! Het ontbijt, lunch en dinner waren wel erg goed.

Heerlijke vakantie gehad

Regine
2-8-2011

Flora Mar is een prima complex. Alles is er goed geregeld en iedereen was vriendelijk.Als er iets (kapot) is, wordt er direct actie ondernomen. Schoonmaak iedere dag.

De ligging tov. de zee is perfect. Klein stukje naar beneden lopen en je bent bij de prachtige blauwe baai van Cala Galdana waar ook kleintjes heerlijk kunnen zwemmen omdat het langzaam afloopt.We hadden een auto gehuurd. Veel baaien zijn echter vanaf het land niet per auto te bereiken en vragen een flinke wandeling (ver en heet voor kinderen) of een boottocht.

Zorg dat je een kamer hebt aan de achterkant (zwembad). Andere kant ligt aan de weg die omhoog loopt. Vanaf 's morgens vroeg ronkende bussen en vrachtauto' s. Ook veel herrie van de animatie van het complex aan de overkant, begon laat en ging lang door, erg luidruchtig soms. Al met al genoten van een heerlijke vakantie. Menorca is een prachtig eiland en de bewoners zijn erg vriendelijk.

Heerlijk

Karin
10-6-2011

Net terug van Flora Mar. Leuke tijd gehad, de vriendelijkheid van het personeel is mij niet opgevallen, receptioniste zei geen boe of bah als je binnen kwam. De animatie vond ik een aanfluiting, erg kinderachtig. Maar daar hoefden wij geen gebruik van te maken. Het appartement is prima in orde. Regelmatig schone handdoeken en laken, ook wanneer we er niet op gerekend hadden. Naar het strand is goed te doen. Weliswaar hellend maar op zich geen probleem. Galdana is klein en schoon, ben je gauw uitgekeken, maar als je een auto huurt of er met de bus op uit trekt kan je hier een heerlijke vakantie hebben. Het restaurant schuin aan de overkant en de naastgelegen pizzeria zijn aanraders. Ook tegenover de bushalte zit een restaurant waar je goed en redelijk goedkoop kunt eten.

Gastvrij, schoon en vriendelijk

Els
18-10-2010

heel gastvrij opgevangen door Hotel Flora Mar in Cala Galdana. Zeer vriendelijk personeel, erg schoon en prima ingericht luxe apparement

Mooi uitzicht, ik vind het wel jammer dat je iedere keer een eindje omhoog moet lopen wil je naar je hotel gaan. Ik weet zeker dat als ik nog een keer naar Menorca ga, dan ga ik naar Flora Mar. Ook is het fijn dat Cala Galdana centraal ligt als je het eiland wil verkennen.

Ruim appartement, schoon, goed gelegen

anoniem
    16-9-2010

Gisteren terug gekomen van een heerlijk vakantie op Menorca. Hadden een 2-kamer appartement. Zeer ruim. Elke 2 dagen schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad niet uitgeprobeerd, maar zag er netjes uit. Er zit een supermarkt direct naast Flora Mar, ideaal. Het complex ligt op een heuvel, dus wel altijd een lichte klim. Ligt op 5 minuten lopen vanaf het strand van Cala Galdana. Wij gaven echter de voorkeur aan de iets minder commerciele stranden: Cala Mitjana en Cala Marcarella. Deze liggen beide op 30-40 minuten wandelen (wel gedeeltelijk over minder begaanbare wegen (rotsen)!!). Zeker een aanrader. Vonden wel de informatievoorziening bij de receptie zeer beperkt. Spraken overigens wel goed engels.

nooit meer

poetsnicht
      8-8-2010

het schoomaken gebeurt vooral met de franse slag, eigenlijk slecht!!!

Fantastisch appartement en een erg leuk plaatsje

Dennis & Chantal
      31-7-2010

appartement is prima onderhouden. Wij zaten aan de straatkant op de 1e verdieping schuin boven de supermarkt (erg handig). Kamers zijn ruim, schoon en netjes ingericht. Zowel in de slaapkamer als in de woonkamer hadden we airco. Badkamer netjes en schoon. Bedden iet wat hard, maar dat mocht de pret niet drukken. Nog geen 5 minuten lopen naar het strand, winkeltjes en restaurantjes. Ideaal voor mensen met kinderen en stellen die van rust houden. Cala Galdana is een schoon plaatsje met een mooie baai, waar van alles te doen is. Aanrader, koop de befaamde "Menorca sandaaltjes", ze lopen heerlijk en het is een ware hype op Menorca. Bij het restaurant schuin tegen over het complex kan je heerlijk eten en heb je goede en leuke bediening. Kortom, een wereldvakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Floramar in Cala Galdana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Floramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.