Appartement Vista Blanes

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag31°22°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Vista Blanes voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Vista Blanes in het Nederlands

2008

Leuke vakantie vooral voor de kinderen

Kolsloot
30-8-2008

Het appartementencomplex ligt erg afgelegen. Er is een goede busverbinding naar de stad Ciutadella. Een leuke stad met veel winkeltjes en restaurantjes. Op ongeveer 20 minuten loopafstand van het appartementencomplex ligt Los Delphines waar diverse restaurantjes, barren, speelhallen, luchtkussens en winkeltjes, vooral souvenirswinkels, zijn. De baai is erg klein maar wel gezellig en je kunt er ook wat te eten en drinken. 's avonds is er entertainment bij het appartement en kun je voor een redelijke prijs bij het restaurant eten. Voor de kinderen is er een kinderdisco. Voor de allerkleinste is er een pierenbadje. Het grote zwembad loopt geleidelijk af en in het begin kunnen de kleine kinderen ook spelen. Het is wel enorm glad rondom het zwembad en we hebben meerdere kinderen zien vallen. Wij zaten in een driekamerappartement en hadden twee balkonnen en twee badkamers. Het beddengoed en de handdoeken werden 3 keer in de week verschoond en ook het appartement was schoon.

Gereisd Familie in augustus 2008

Perfect cmplex

Bianca
26-8-2008

Mooie kamer, bij 3 kamer appartement 2 badkamers, is zeer prettig met 2 gezinnen. Schoonmaak, schone handdoeken en lakens om de andere dag. Vriendelijk persneel. Ligbedden bij het zwembad worden wel gereserveerd, maar al komje pas om 14:00 uur, dan heb je nog een ligbed, dus daar zijn er genoeg van. Centrum met vele winkels en restaurant liggen wel op 20 min lopen afstand. Kortom een heerlijke vakantie

Gereisd Familie in augustus 2008

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vista Blanes in Cala en Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vista Blanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.