Géén boekingskosten

SpanjeMenorcaCala en Blanes

7GoedScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Los Lentiscos

• 7het05-08-2013

Nooit meer

Eerste indruk netjes verzorgd complex, tot we ons appartement kregen. De oudste heeft geslapen op een betonnen blok waar een plastic matras op lag. De jongste heeft op een lattenboden geslapen. We hebben maar 18 handdoeken gekregen in totaal voor 4 pers. voor een verblijf van 15 dgn. Ging je nieuwe vragen, dan kreeg je als antwoord dat we morgen pas weer aan de beurt waren voor nieuwe handdoeken. We hebben maar 1 keer nieuwe lakens gekregen. Poetsen kennen ze ook niet. Er is maar 1 keer een dame geweest die de kamer heeft geveegd. Ik heb zelf het toilet maar gepoetst. Er lagen dode vliegen onder het matras, en nog spullen van de vorige bewoners onder het bed. Er was weinig tot geen annimatie. Onze oudste zoon wilde sporten in de fitnnesruimte maar deze spullen werkten niet of waren stuk. Geen airco maar wel 1 ventilator. We hebben er nog wel eentje bij moeten huren voor de jongens, anders was hetniet uit te houden waar zij sliepen. De bar en het zwembad was wel keurig.

• 8Jessica22-06-2013

Meer dan wat ik er van had verwacht :-)

We zijn er nu en gaan 3 weken we zitten lekker bij het grote zwembad op de begane grond heerlijk als de kleine slaapt wij lekker bij ons terras bij het zwembad huisje 65 ze hebben eten voor een prik en nog te eten ook van 2,5 euro tot 6 euro en heerlijke sangria mensen zijn vriendelijk we vermaken ons prima :-)

• 6Sau02-10-2010

niet echt voor Nederlanders

Appartement in redelijke staat.Koelkast gelukkig ruim tov andere appartementen.Wisseling van handdoeken en bedlinnen is ok.Schoonmaak is in 2 weken NIET gebeurt. Entertainment is helaas alleen op Engelsen gericht.Als Simon merkt dat je niet Brits bent laat hij je links liggen.Is ook bijna alleen op volwassenen gebasseerd.Natuurlijk is September geen hoogseizoen maar alleen elke dag een(Engelse)quiz,bingo en 1x in de week een parrotshow is volgens mij geen entertainment.Hoewel er redelijk veel kinderen waren werd er overdag voor hen niets ondernomen. Tja,en strand!!Je moet bijna een geoefende ultraloper zijn om bij de dichtbijzijnde strandjes te komen.En helaas zijn het dat ook nog minieme baaitjes zonder uitzicht op de ECHTE zee. Top is wel restaurant Cuore.Erg vriendelijke bediening,snelle service,goed eten en ook nog eens voor een schappelijke prijs. Voor de rest zijn er voor elke mond wel locaties te vinden.

• 8H. Hopman25-08-2010

basic, maar prima!

Vandaag 25-8 terug van weekje Los Lentiscos, en we hebben het heerlijk gehad. Leuk om de verschillende baaien te ontdekken: 2 min. lopen cala en Forcat, waar de kinderen lekker kunnen snorkelen en vanaf de rotsen springen; lunchen bij Pirates Cove bij cala Blanes (15 min. lopen); cala 'n Brut (10 min. lopen) zonder strand, maar mooie terrassen. Met de fiets in 1 uur naar cala Morell, dineren om de hoek bij Maxi's met de mooiste zonsondergang, etc. Vraag appartement bij het kleine zwembad, of neem oordoppen mee tegen de herrie van de Engelse animatie. Geen airco, maar ook geen muggen, dus alles tegen elkaar open of slapen op het balkon. Alles goed te doen zonder auto (Ciutadella 15 min met de bus); bij langer verblijf zou ik een huur-auto aanbevelen; direct bij de boeking regelen, want de verhuurbedrijfjes doen vrij moeilijk (minimaal 4 dagen/ extra verzekering/ kosten per persoon)

• 6Nance16-08-2010

Basic!

Net terug van 12 dagen Los Lentiscos met 2 kinderen (1 en 6 jaar). Er zijn 2 zwembaden, waar de kinderen heerlijk van konden genieten. Helaas ook hier, zijn de ligbedden alweer voorzien van handdoeken. We zaten aan de buitenrand app. nr. 125, waar je weinig last hebt van het geluid van engelse animatie. Heerlijk groen afgesloten grasveldje aan terras. kinderspeeltuin is aanwezig, maar dorre ondergrond. Helaas hadden we een koelkast die verschrikkelijk stonk als je hem opendeed. Geen airco, wel een kleine losse ventilator aanwezig. Het was erg warm en benauwd binnen in de nacht. Geen frisse lucht mogelijk in de nacht in de woonkamer als je daar slaapt. Verwacht geen schoonmaak. Wel 2x wissel van schone handdoeken. Kluisje is aanwezig vlakbij receptie. Aanrader restaurant, Cuore (straat inlopen aan linkerkant) Heerlijk eten, goede service en een springkussen, trampoline en een klein speelhuisje voor de kleine kids. Leuk klein baaitje, cala forcat. Supermarkt a/d overkant.

• 8Martin11-08-2010

Mooie plek en kort vliegen

Ook wij zijn net terug van 22 dagen Los Lenticos en ook waren bang dat we in een bunker terecht zouden komen. Maar het is zeker geen bunker, maar een mooi app.complex. aan het zwembad en ideaal met kleine kinderen. De plaats is eigenlijk Cales blanes want Ciutadella bereik je met de bus (15min). De (2) baaitjes zijn niet heel groot. Ben je een strand liefhebber en wil je graag grote brede stranden kun je beter naar een andere plaats (op Menorca) zoeken. Wij vonden dit geen probleem. Ik wist niet precies wat er bedoelt werd met buggy-eiland, maar daar ben ik nu wel achter. Overal heb je wel iets voor kinderen (luchtkussen, ballenbak, trampolines etc..) Bovedien bedraagt de vlucht slechts 2 uur! De animatie voor kleine kinderen was wat matig, Simon deed wel zijn best maar het was meer op volwassenen gericht met veel quizen maar weinig voor kleine kids. Al met al een top vakantie gehad en zeker qua prijs/kwaliteit verhouding de moeite waard. Huisje nr 45 aan het (grote)zwembad.

• 7angelique01-08-2010

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Wij zijn net terug uit Menorca na drie weken Los Lentiscos. We waren wel huiverig na het lezen van de laatste recensie op Zoover, maar het viel reuze mee. We zaten aan het zwembad op de begane grond. Het appartement was simpel, maar verder in orde. Een heerlijke grote koelkast met grote vriezer. Het enige minpunt was de schoonmaak. Ze zijn vrij laks en verwachten min of meer dat je zelf dweilt en veegt. Wel 2x p.w. schone handdoeken en lakens. De receptie en congierge zijn erg vriendelijk, als er een probleem is zullen ze meteen hun best doen om het op te lossen.

Kortom een heerlijke vakantie gehad.

• 4Mijnheer Van veen06-06-2010

Ga er niet naar toe!

Oost-Europese bunker met zwembad van voor de val van de muur op een mooi groen eiland. Voor de liefhebbers van Brits amusement als een kwis en bingo. een aanrader. Voor levensgenieters een zware afknapper. In twaalf dagen niet eenmaal schoongemaakt. Wel schone handdoeken en beddengoed. Nee, ik verlang geen luxe... maar een beetje een beetje stijl kan geen kwaad. Laat Los Lentiscos links liggen en boek een (net zo eenvoudig) appartementje van een ouwe Griek of Spanjaard... met een mooi groen parkje inclusief een olijf- of sinaasappelboompje.

• 8Cindy26-09-2009

heel goed te doen

Ik ben nu 26 sept 2009 in Los Lentiscos en ik vind het helemaal prima hier.De appartementen zien er gezellig uit en zijn schoon. Je hebt hier vlakbij leuke baaitjes en een lange winkelstraat met veel restaurantjes. Ik zou hier alleen nooit in het hoogseizoen heengaan dan is het denk ik veelste druk. Als je een rustig appartement wilt dan zou ik dat wel even in je voorkeur vermelden, want wij zitten dichtbij het zwembad en dat is redelijk lawaaierig door de animatie. Verder echt prima voor een korte ontspannen vakantie zonder poespas.

• 7Paul20-08-2009

Verrassend goed

Een last-minute boeking via Sunweb voor een week Los Lentiscos. Ik had een veel eenvoudiger accomodatie verwacht. Ik reisde met mijn zoon van 12 jaar. We kregen een appartement pal aan het zwembad en restaurant en dat viel niet tegen. Appartement was schoon (is in 1 week 2x schoongemaakt), keuken eenvoudig, sanitair prima, niet gehorig, TV (1 euro per uur), Internet gratis. Zwembad is van prima grootte, werd 2x per week schoongemaakt. Genoeg ligbedjes aanwezig. Animatie=Simon, vooral gericht op britten, dagelijkse watervolleyball was hoogtepunt. Restaurant eenvoudig, kan beter en bediening mag vriendelijker. In onze week waren er veel brits en spaanse gezinnen. Erg gemoedelijk volk. Ongeveer 1/4 deel was nederlands. Op minuten loopafstand waren er veel supermarktjes en tientallen restaurantjes. Genoeg keuze, kwaliteit en prijs prima. Uitstapjes naar stranden of stadjes kan lopend of met de bus of je kan een auto huren. Al met al hebben we een hele leuke relaxte week achter de rug.

Appartement Los Lentiscos info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne