Appartement
KinderhotelWeer vandaag16°5°
7,4

34 reviews over Appartement Globales Binimar in het Nederlands

Leuk complex voor families met kinderen. Veel Engelsen die de bedjes rond 7-8 uur al claimen. Helaas moet je hier aan meedoen anders heb je geen bedje. Ligging is fijn. Veel supermarkten om je heen, autoverhuur om de hoek en veel restaurantjes op 5 minuten lopen. Let op het complex ligt niet in Ciutadella. Wij dachten dat dit het geval was. Ciutadella is 10 minuten met de bus. Kost 1,60 euro. Wij vonden deze ene keer leuk.

Gereisd met partner in september 2013

mooie appartementen

chris
18-6-2012

Binimar is een mooi appartementencomplex, animatie voor kinderen is in het engels. all inclusive zou ik zeker afraden, tenzij je van engels eten houdt. maar het ontbijt is wel goed. Personeel is ook wel redelijk klantvriendelijk. er lopen wel veel mieren rond, niet veel in de kamers, maar in de benedenzaal wel, hoewel gasten hier weinig van merken. een auto huren is ook erg handig, er zijn veel mooie strandjes die je zonder auto niet allemaal kan zien. qua uitgaan is het ook wel redelijk, jimmy hills "the square" zit dichtbij, daar zijn iedere avond mooie shows te zien. ook is ciutadella erg dichtbij, hier wordt ieder jaar Sant Joan gevierd, een feest met paarden, echt geweldig om een keer mee te maken. daarnaast kan je ook nog uitgaan in sa cova, dit is overdag een gewone grot en 'snachts is het een leuke club. veel bezienswaardigheden zijn er niet in menorca, maar het is een leuk eiland met vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Appartementencomplex zelf is erg mooi en goed verzorgd. De locatie is ideaal: ver genoeg van het te toeristische los delfins en voldoende dichtbij de prachtige stad ciutadella . Complex heeft 3 zwembaden waardoor het minder grootschalig overkomt al zou ik hier niet in het hoogseizoen willen zitten (te druk..). Wel handig als je wat van het animatiepodium af zit want de muziek staat tot ca. 24:00 uur aardig hard. De appartementen zelf zijn van binnen een beetje armoedig: erg klein, vochtplekken, koelkast sluit niet, kookplaat niet geweldig en geen tv. Erg jammer (voor kinderen die geen engels spreken) dat het animatieteam alleen engels spreekt hierdoor hebben zij minder aan de animatiefaciliteiten. Jammer dat er €5,- per 2 uur voor "kids world" betaald moet worden indien geboekt bij berpaalde touroperators. Desondanks hebben wij en onze dochter van 4 zich goed vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

mierenhoop!

Cindy
3-10-2009

Wij hebben niet gelogeerd in Binimar, maar we hebben daar wel vrienden opgezocht. Het is daar een mierenhoop van mensen, vooral Engelsen. Zelfs in het najaar is het daar hartstikke druk. Van s'morgens tot s'avonds laat is er animatie. Als je all inclusive neemt dan kun je niet bij elke bar drinken en eten halen, dat moet je vooral halen beneden in de kelder waar het restaurant is. Voor een relax vakantie is dit geen goed appartement.

Gereisd met partner in oktober 2009

Een leuke herrinnering

geers
3-10-2009

We hebben hier veel plezier gehad, mooie zwembaden, goed eten, mooi onderhouden appartementencomplex en vriendelijk personeel. Plaatsje is niet zo bijzonder en vooral gericht op Engelsen. Aquaparc is ook heel leuk om te doen. En een paar leuke kleine baaitjes waar de vissen bijna uit je hand eten. Wel een aanrader om een auto te huren want er is genoeg moois te zien om Menorca.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Erg leuk voor jonge kinderen

rother
5-9-2009

Erg leuk complex (408 app), 3 zwembaden ingedeeld in voornamelijk leeftijdscategorie. Middelste zwembad is voor de kinderen vanaf 11/12 jaar. Complex (net als de meeste plaatsen op Menorca) zijn ingericht op Engelsen, dus tattoo's, eggs, bacon en beans volop in aantal. Erg goede service vanuit het personeel en het complex wordt erg goed onderhouden. Toen wij er waren (van 19 aug. tot 2 sept) was het in het begin erg heet, maar een ventilator doet wonderen.

Wij hadden ontbijt ook geboekt en dat was goed te noemen.

Leuk om met de taxi of huurauto het eiland te bezichtigen, naar plaatjes als Fornells, Cala n Bosch en Mahon en Ciutadella.

Busverbindingen zijn overigens ook heel goed te noemen.

Eten en souveniers relatief goedkoop als je dit vergelijkt met andere spaanse eilanden.

Zeker een aanrader

leuke vakantie

welde
20-8-2009

leuke vakantie gehad heel kind vriendelijk

nadeel was toch echt wel dat handdoekje leggen je moest er vroeg bij zijn anders geen plek/ligbed

leuk om fietsen te huren en wat verder op te gaan kijken je kan leuke plekjes vinden

het is er schoon en het eten is er prima zowel op binimar als in de restaurants

Heerlijk genoten.

fam. van de Pol Breda
20-8-2009

11 dagen geweest met twee kinderen van 9 en 11 jaar.

Wij zaten op de beganegrond wat ons zeer goed is bevallen.

Mooi en goed onderhouden park! Schoonmaak en verversen handoeken super.

Eten op het park en daarbuiten niet echt duur. Goedkoop als je het vergelijkt met Mallorca. Winkeltjes op loopafstand. Zwembaden (3) prima. Veel Engelsen en daar eigenlijk alles op gericht, maar dat is voor ons geen probleem.

Voor ons 1 nadeel, en dat is als je bij het tweede zwembad komt te zitten is het tot een uurtje of 24.00 lawaaerig ivm de shows. En.....vanaf een uurtje of 7-8 uur handoekje leggen. Irritant...maar ik deed er zelf ook aan mee, anders GEEN plek.

Verder een aanrader!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

prima vakantie voor dit geld

Fam vd Hek
11-8-2009

App. op beneden verdieping is ideaal. niet groot of luxe maar wel goed. Zwembaden zijn ook leuk. entertainment is helemaal super, van 10oo tot 24oo is er wat te doen op het park. Erg leuk voor de kinderen. Wij hadden all-in (niet aan te raden) Het eten was redelijk 's middags en 's avonds. 's Ochtends was het perfect. Maar erg duur in verhouding met uit eten gaan. Het plaatsje is een waar kinder paradijs. Het echte strand was +/- 20 min lopen, net iets te ver eigenlijk. Wel een aantal leuke uitstapje op het eiland. Taxi en lokale excursies zijn goedkoper als boeken bij je eigen hostess. Auto huren was lastig en erg duur, taxi is goedkoper.

Al met al leuke vakantie.

ideaal met kinderen

petra smit
29-7-2009

mooie appartementen complex met drie zwembaden verspreid over het complex, goed verzorgd en 5 x perweek schoon gemaakt en nieuwe handdoeken.prima badlkamer en klein keukentje.met kinderen is het een aanrader en het zwembad is schoon en alles is mooi aangelegd. veelal engelse toeristen en animatie ook in het engels.onze kids deden even goed overal aan mee.auto huren is zeker aan te raden omdat je anders niet op de mooie plekken van het eiland kunt komen en zeer verrassende stranden kunt vinden met de kaart.cala en blanes zelf is s'avonds gezellig en lekker eten en niet duur.geen muggen en of insecten gezien.een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Binimar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Globales Binimar in Cala en Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Globales Binimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.