Hotel Globales Mediterrani

Hotel Globales Mediterrani

Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag30°21°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Mediterrani voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Globales Mediterrani in het Nederlands

is een aanrader , mits meer keuze in het buffet .

luc & patricia
9-7-2019

het hotel is dik in orde , mooi hotel en de kamers zijn ook ok . het enige min puntje is dat de keuze van het buffet wel zeer beperkt is t.o.v. andere hotels in spanje . het koud buffet is jammer genoeg wel altijd hetzelfde . het eten is wel goed maar zeer weinig keuze voor een 4 * hotel . de handdoekenservice is ook gratis . de avondshows mogen wel wat meer gevarieerd zijn , het is steeds een optreden van muziekanten . het eiland menorca is zeker een aanrader , mooie dingen gezien .

Gereisd Met partner in juli 2019

Verschrikkelijk slecht en duur hotel

Mari
26-7-2015

Hotel is beslist geen 4 sterren waardig! Kamer is kaal, ongezellig en erg gehorig. Airco op kamer werkte niet goed maar werd ook gedurende de nacht en in de ochtend afgesloten. Kamer was daardoor niet koel te krijgen. Safe op kamer kost 31,50 per week en ook voor gebruik van de koelkast moest worden betaald! Het eten was veel van hetzelfde, lauw en smakeloos. Ook kwam veel eten uit blik of en pakje. Vlees en vis waren zo gaar dat verschil niet meer te proeven was. Animatie deed haar best maar dat hierop werd bezuinigd was goed te merken. Na afloop hebben wij het gevoel gehad dat wij veel te veel hebben betaald voor wat wij hebben gekregen. Dit hotel is geen aanrader.

Mooi eiland, ook prima met kleine kinderen

Angela
31-7-2011

fijn hotel, tegenover het strand (geschikt voor kleine kinderen, door het langzaam in zee aflopend strand). Daardoor weinig zwembad gasten, dus veel ruimte om daar te zwemmen. op loopafstand van (souvenir)winkeltjes. Mooi eiland om te ontdekken in een eilandtour.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Prima hotel en verder niks op aan te merken ! Rustig maar

M. Kromhout Van Der Meer
20-9-2007

Prima hotel en verder niks op aan te merken ! Rustig vakantie plaatsje, maar heeft absoluut sfeer.

Gereisd Alleenreizend in september 2007

Heb in een zeer goed hotel geslapen,goed gegeten,goede in

C.E. Tan-A-Kiam
7-9-2007

Heb in een zeer goed hotel geslapen,goed gegeten,goede bediening,service,goeie zwembad,alleen in de omgeving van Cala Blanca is er niet zoveel te doen.

Gereisd Met partner in augustus 2006
2006

prima hotel

nicole en hermien
9-9-2006

prima hotel. goede service en nette kamers. ook het eten is prima verzorgd. weinig nederlanders, veel engelsen en duitsers. animatie is vooral spaans en nogal schreeuwerig...

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

wij zijn er al een keer of 4 geweest

carla
24-3-2005

wij zijn er al een keer of 4 geweest...perfect..schoon en heel gunstig gelegen ten op zichte van strand..bus winkels..ed

Gereisd Anders in maart 2005

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Mediterrani in Cala Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Mediterrani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.