Vakantiepark

Ben
15-9-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Frentemar Cala Blanca Menorca na 2 jaar weer kunnen boeken via touroperator nadat het complex door andere touroperator uit het programma was gehaald. Voelde weer als thuiskomen omdat wij hier al vele jaren komen. De bungalows waren nog steeds eigendom van een Spaanse dame die ons weer begroette na de 2 jaar. Bungalow was nog steeds hetzelfde en ruim voldoende voor ons 2. Eerst even wat opruimen en daarna prima voor 2 weken vakantie. Zwembad werd om de dag schoongemaakt. Volgend jaar zeker weer boeken.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Uitstekend, hopelijk volgend jaar weer

Mevr. Gerritsen
14-7-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Dit is de 2e keer dat wij hier vakantie hebben gevierd. Wederom is dit uitstekend bevallen. De vrijheid en rust die je hebt. Een huisje met 2 slaapkamers waarvan op elke kamer 2 x 1 persoonsbedden met goede matrassen. Het huisje is voorzien van een keuken met oven, magnetron, ijs en koelcombinatie en potten, pannen, borden, bestek genoeg voor een groot gezin. Wij zijn dit keer in huisje nr 2 verbleven, en zouden zo weer gaan. Prachtige zonsondergang en niet te vergeten het (eenvoudige) zwembad. Vriendelijk personeel welke altijd voor je klaarstaan. Als je enorme luxe bent gewend en dus niet van basic houdt, dan adviseer ik een all-inclusive te boeken.

Geweldig voor herhaling vatbaar !

Thea Scuurman
13-2-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Het is heel basic maar alles is aanwezig echt een Spaans huisje want wij waren ( mijn dochter en mijn kleinkinderen ) toch altijd buiten en in het lekkere schone zwembad heerlijk. Het uitzicht was iets minder door de stenen muur maar de zonsondergang was geweldig . De omgeving was gezellig met alle restaurandjes en winkels . Al met al hebben we voor deze prijsklasse een heerlijke vakantie gehad en de kids hebben genoten . Ik zou er heel graag nog een x naar toe willen. Bedankt touroperator

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

geweldig

herma
1-9-2017

Als je niet teveel verwacht, heb je een super vakantie. Appartement is ouderwets maar netjes en alles is aanwezig. Een geweldig uitzicht en alles op loopafstand. Helaas gaat het uit de Nederlandse markt.

Boven verwachting na lezen beoordelingen

Mevr. S
29-8-2017

Wij zitten nu een week in een bugalow bij Frentemar. We hebben het ontzettend naar ons zin, het is knus maar je voelt je welkom vanaf het eerste moment. De uitstraling is typisch Spaans. Twee normale slaapkamers met 2 1 persoonsbedden. Een normale badkamer een keuken met alle opties (magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat, oven, gasfornuis, ruimschoots pannen en serviesgoed, geen vaatwasmachine maar dat is overbodige luxe). Een kleine woonkamer maar je zit toch buiten op het heerlijke terras voor de bungalow. Wij hebben huisje nr 1 welke meer ruimte heeft dan de overige huisjes. Wij reizen met een kleintje dus het is heerlijk dat ze de ruimte heeft vrij te bewegen en toch onder toezicht blijft van haar ouders. Het zwembad is van prima formaat voor het aantal bungalows. Kortom een heerlijk verblijf, verwacht geen luxe, maar kom op overal vind je wel iets!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prima uitvalsbasis

J.M.
8-7-2017

Ben het met het vorige review geplaatst op 16 sept. 2016 helemaal eens. Knus parkje, prachtig uitzicht, heerlijk zwembad. Als er iets stuk is wordt onmiddellijk actie ondernomen. Alles gedateerd, maar prima bedden, voldoende handdoeken, keukengerei. Prima fornuis. Bij aankomst huisje schoon. Geen ongedierte gezien in huisje tijdens ons verblijf. Is 2 sterren. Verwacht dan geen luxe. ( de prijs van het huisje is er ook naar.) Verblijf in een 4 of 5 sterrencomplex is stukken duurder.Daar betaal je dus voor.Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad en met ons nog vele andere gasten. Gezien de "repeaters" die hier jaarlijks terugkomen. Helaas verdwijnt het complex van de nederlandse markt. Jammer. Enig minpuntje, de betonterrassen van de nrs 2 t/m 6. Zou toch makkelijk anders kunnen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Genoten !

Familie Schwarte
12-9-2016

Wat een verschrikkelijke onzin alle slechte verhalen over Frentemar. Het kleinschalige park is naar Spaanse maatstaven prima. Wij verbleven in huisje 3. Het huisje was ruim, schoon , wel propvol met allerlei spullen maar dat vonden wij alleen maar een voordeel . We hadden een prachtig groot terras met een fantastisch uitzicht op zee, waar je 's morgens de boten voorbij zag varen en 's avonds de zon onder zag gaan. We hebben fietsen gehuurd bij de plaatselijke supermarkt en op deze manier het eland ontdekt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Dit nooit meer

Stephanie
29-8-2016

Waar stiekem we al huiverig waren geworden van de rewiews waren er veel gebreken bij aankomst. De eerste dag hebben we besteed aan het schoonmaken, omdat de keuken zo goor en plakkerig was om aan te raken. Idem voor de badkamer waarbij er ook een lekkage was. Beddengoed en handdoeken zaten onder de vlekken. Babybedje was zodanig verouderd en beschimmeld. Tot schrik lopen er ook ratten door de tuin omdat er een grote vuilniscontainer naast ons huisje staat. We wilden direct een melding van maken bij onze reisoragnisatie, maar ivm de onbereikbaarheid lukte dat niet de eerste dag. De tweede dag zijn we in contact gekomen met onze reisleider en die heeft geholpen dat we schoon beddengoed kregen. Het terras geeft ook af waardoor de kindjes niet vrij buiten kunnen spelen, omdat de rode kalk afgeeft en moeilijk uit de kleren en vd handjes en voetjes afkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

NOOIT MEER

HB
8-7-2016

Huisje nr4 rode verf terras geeft af, neem je aan de zolen mee naar binnen. als er kleding valt op de vloer, kun je er niet meer uitpoetsen. Muren en plafond laat de kalk los, op bed moet je slapen met een paraplu, het regent kalk. onbewoonbaar!! Als je er wat van zegt ,wordt er lacherig over gedaan, en geen actie ondenomen.

Zeer slecht, eigenaar is een particulier waar de 6 huisjes van zijn.en deze ondergebracht heeft bij een touroperator.

Renovatie nodig!

HB
8-7-2016

Mooi uitzicht, prachtig eiland, Auto is aan te bevelen

Frentemar is een ramp, We hebben er alleen maar geslapen, en het sanitair gebruikt, verder alleen buiten gezeten. en elke dag uit eten geweest.

Het is klein en donker hok, als je binnen moet blijven vanwege het weer is het frusterend, alles gedateerd,

Terrasvloer laat de verf los, neem je mee onder de schoenen naar binnen, als er kleding op de grond valt , kun je er niet meer uitpoetsen.

Plafond en muren kalk laat los , valt op bed en vloer.

Handdoeken moet je zelf wassen

Als je er wat van zegt, wordt er lacherig over gedaan, en geen actie ondernomen.

Nr.1 is nog redelijk, overige huisjes moeten nodig gerenoveerd worden

Het is particulier bezit , zij kunnen alleen spaans spreken. Deze familie heeft een 6 tal huisjes en wat appartementen ondergebracht bij touroperator.

Er wordt niet gecontroleerd op kwaliteit.

Advies: ga er Niet naar toe, Eerst moet er gerenoveerd worden

Gereisd Met partner in juni 2016

Vakantiepark info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Frentemar in Cala Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Frentemar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.