Appartement Villa Binibeca

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Villa Binibeca

• 9Karin Meesters05-06-2015

Rustig klein park met geweldig uitzicht op zee.

Appartementen zijn van alle gemakken voorzien. 4-pits fornuis, oven, magnetron. Grote koelkast met diepvriesgedeelte.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Helen17-07-2007

Prachtig groot huis dat van alle gemakken is voorzien. Een keuken met alle benodigdheden als vaatwasser, wasmachine enzovoorts. Hele grote slaapkamers, twee badkamers, groot zwembad enz. De schoonmaak was prima (ook het zwembad werd diverse malen sc hoongemaakt). Binibeca is heel Spaans georienteerd en je treft er dus relatief weinig toeristen aan (in vergelijking met bijvoorbeeld C'ala en Bosch). Het plaatsje is niet groot maar wij konden alles vinden wat we nodig hadden. Leuk strand met het leukste restaurantje ooit. Je staat inderdaad haast met je voeten in het water. Je hebt wel een auto nodig maar die wordt aangeboden bij de reis. Je weet van te voren natuurlijk niet precies welk huis je krijgt. De huizen kunnen onderling nogal van elkaar verschillen. Je zit dicht bij de hoofdstad Mahon en het is dichtbij het vliegveld.

Gereisd met familie in juli 2005

1 tip over Appartement Villa Binibeca

• Karin Meesters, 05-06-2015

Een auto huren. Hebben in 2 weken het hele eiland gezien!

0 vragen over Appartement Villa Binibeca

Appartement info

• AdresUrb. Torret - Binisafua,(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website