Binibeca

Reviews over Binibeca

Niet missen!

Mark
    24-9-2014

Binibeca Vell is het meest gefotografeerde dorpje van Menorca en niet zonder reden. Prachtig plaatje die witte huisjes tegen de blauwe zee. Leuk om een paar uurtjes rond te dolen door de steegjes en een terrasje te pakken met een geweldig uitzicht. Ik zou echter niet aan deze kant van het eiland verblijven, de ligging ten opzichte van de mooiste baaien is dan niet geweldig. Aanrader voor een dagje met de huurauto dus.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1 dag is meer dan genoeg

Marie
    22-8-2010

Binibecca is leuk en autentiek. Het strand is prachtig. Er zit een leuke strandtent waar je heerlijk kan zitten. Het kleine dorpje is de moeite waard om een keer te bezoeken. Accomodaties in Binibecca zijn minder aan te bevelen. Restaurant(s) erg toeristisch en een stuk duurder dan in de rest van Menorca.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig, mooi gelegen

Menno
    8-7-2010

Eind juni 2010 2 weken in Binibeca Vell gezeten. Appartement Binibeca Beach. Een kleinschalig complex, recent gerenoveerd. Ruime huizen, goed sanitair, indeling wat sober maar alles aanwezig. Alle huizen hebben zicht op zee, zijn voorzien van een balkon en tuin/ terras. Gelegen op de grillige rotskust en daardoor fantastisch mooi uitzicht over zee. Ruime gemeenschappelijke tuin en goed zwembad. Het dorpje licht op 500 meter en is klein maar bevat 5 restaurantjes, een ijssalon en 2 supermarkten. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Het strand is goed bereikbaar en ideaal voor kleine kinderen. In het voorseizoen lekker rustig. Het strand zal in het hoogseizoen echter "te klein zijn" Goede busverbinding met Mahon (3x per dag) en een toeristentrein naar punta prima, 1x per uur. De grillige rotskust is op veel plaatsen voorzien van plateaus, niet handig met kleine kinderen maar wel ideaal om te snorkelen. Vanwege ligging,korte afstand tot luchthaven en weinig NL top vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010
Binibeca scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews