Binibeca

We hebben een aantal aanbieders voor Binibeca voor je op een rij gezet:

Reviews over Binibeca

• 9Karin Meesters05-06-2015

Mooi wit stadje!

Gezellig klein centrum. Leuke plekjes om te eten.

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Mark24-09-2014

Niet missen!

Binibeca Vell is het meest gefotografeerde dorpje van Menorca en niet zonder reden. Prachtig plaatje die witte huisjes tegen de blauwe zee. Leuk om een paar uurtjes rond te dolen door de steegjes en een terrasje te pakken met een geweldig uitzicht. Ik zou echter niet aan deze kant van het eiland verblijven, de ligging ten opzichte van de mooiste baaien is dan niet geweldig. Aanrader voor een dagje met de huurauto dus.

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Menno08-07-2010

Heerlijk rustig, mooi gelegen

Eind juni 2010 2 weken in Binibeca Vell gezeten. Appartement Binibeca Beach. Een kleinschalig complex, recent gerenoveerd. Ruime huizen, goed sanitair, indeling wat sober maar alles aanwezig. Alle huizen hebben zicht op zee, zijn voorzien van een balkon en tuin/ terras. Gelegen op de grillige rotskust en daardoor fantastisch mooi uitzicht over zee. Ruime gemeenschappelijke tuin en goed zwembad. Het dorpje licht op 500 meter en is klein maar bevat 5 restaurantjes, een ijssalon en 2 supermarkten. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Het strand is goed bereikbaar en ideaal voor kleine kinderen. In het voorseizoen lekker rustig. Het strand zal in het hoogseizoen echter "te klein zijn" Goede busverbinding met Mahon (3x per dag) en een toeristentrein naar punta prima, 1x per uur. De grillige rotskust is op veel plaatsen voorzien van plateaus, niet handig met kleine kinderen maar wel ideaal om te snorkelen. Vanwege ligging,korte afstand tot luchthaven en weinig NL top vakantie

• 8Stranden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 9Ilse23-12-2009

Leuke plaats om te bezoeken

Binibeca Vell is een leuk dorpje. Allemaal witte huisjes en nauwe straatjes. Moeite waard om te bezoeken.

• 9Omgeving
    • 7Cultuur