Appartement Marina Parc (Splashworld)

Appartement Marina Parc (Splashworld)sterstersterster

7.4Goed

Spanje, Menorca, Arenal d`en Castell

7.4Goed

• 7.6Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Parc (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Appartement info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

140 reviews over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• 0jacqueline Overbosch07-08-2009

toevoeging reaktie fam.Overbosch

ten eerste moet ik even kwijt dat t heel dubbel voelt op deze site n reaktie te plaatsen -zie onze 8e keer bij marina parc-,maar we moeten helaas ook realistisch zijn en t is dan ook echt erg n volgende reaktie na ons te lezen,n gezin wat qua accomodatie alllesbehalve tevreden is,jammer,nogmaals,in de voorgaande jaren was t n ander verhaal,waar niemand die hier voor de 1e keer is geweest boodschap aan zal hebben, maar wij dus wel,t is zo jammer!Even n belangrijke mededeling voor wie dit jaar de zeer sympathieke,hardwerkende ober SERGIO heeft leren kennen,uit betrouwbare bron weten we dat helaas ook hij niet meer bij marina parc werkt,weggegaan! Wij als gezin zijn DOL op t eiland Menorca,of wij terug zullen keren naar marina parc is n grote vraag,stel dat in de toekomst positief herstel gewaarborgd kan worden wellicht,en bij deze hoop k dit van harte!

• 3Gerrit en Karin + kids07-08-2009

Absoluut geen 4 sterren eerder 2

Ik ben het met de voorlaatste 2 schrijvers helemaal eens. De vloer van het buitengedeelte voor het eten werd niet schoongemaakt en dus veel mieren. De airco's in het restaurant werden nog wel eens vergeten aan te zetten. Om het restaurant te verfraaien had men hier en daar maar een plastic slingertje opgehangen. De vloer bij de deur naar het restaurant werd tijdens het ontbijt schoongespoeld waardoor je uitkwam op een spek gladde nat gelopen vloer. De tegels om het grootste zwembad zij in deze 2 weken niet schoon gemaakt en de gasten moesten de rotzooi die de jeugd s'avonds maakte s'morgen eerst zelf opruimen. De beregening was op diverse plaatsen defect en dus een dorre bende. Het ressort bestaat naar mijn inzien uit 3 complexen waarbij vroeger bij elk complex een restaurant en bar was. Dit is nu alles gesitueerd in het centraalste gedeelte met als gevolg grote wachtrijen bij het eten en de bar. De wijn werd bij de bar geserveerd in plastic evenementen bierglazen. enz.

• 7jacqueline Overbosch05-08-2009

Onze 8e keer bij Marina Parc

Wij als gezin komen al 8 jaar naar Marina Parc,dus ervaring hebben we inmiddels genoeg.We hebben zelfs al jaren hetzelfde apartement omdat we ''bekenden"zjn.Ook dit jaar zijn we weer 19 dagen geweest.De vakantie zelf was fantastisch.Marina Parc was dit jaar voor ons helaas anders dan voorheen.Wij hebben t idee dat t o.a. aan de Duitse touroperator ligt met de zogehete all-inclusive-formule....trekt geen goede gasten aan,merendeel duits maar niet de duitse gasten die wij de afelopen 8 jaar meemaakten.Verder bezuinigt M.Parc te veel op belangrijke dingen:t eten-onderhoud-ect,dus,dat vinden we erg jammer!Onze grote vraag is:wordt t vanaf volgend jaar weer beter zoals vooorheen?Mn man en ik vinden 1 ding onbegrijpelijk,n.l. hoe kan t dat eens zo'n mooie accomodatie zo achter uit kan gaan!

• 2Fam. Deprouw04-08-2009

Geen 4 sterren en geen all-in!!!

Het hotel oogt zeer mooi op de foto's die je op het internet kan vinden! Jammergenoeg geeft het geheel in werkelijkheid een troosteloze en slecht onderhouden indruk (5 van de 12 dagen een vuil zwembad en de tuinen zijn in geen maanden onderhouden, het restaurant is hopeloos verouderd en veel te klein voor dit complex), onze kamer was wel vrij goed onderhouden en ook voldoende ruim. Voor het ganse complex is er 1 bar met slechts 1 ober, 's avonds 2. De alcoholische dranken zijn op 1 hand te tellen (rum, gin, vodka, whiskey en bier). Wij moesten telkens een 300m stappen om een drankje te halen! Het hotel is sterk onderbemand, de onderhoudsmensen moesten zelfs komen meehelpen om het restaurant te laten draaien, na de aanhoudende klachten aan de receptie. Het eten was niet slecht maar telkens aanschuiven in een rijtje van 15 à 20' (slechte organisatie) is niet leuk! Kinderanimatie en animatie gaan enkel en alleen door in het Duits. De speeltuin zou mooi kunnen zijn mits onderhoud.

• 6fam. von henning03-08-2009

zeer slecht bevallen

Superior 3kamer appartement met 2 badk. en 2 slk. voldoende,het enige in onze keuze voor deze bestemming, wat voldeed,verder slecht onderhouden en werd slecht schoongemaakt.geldt ook voor de tuinen en omgeving van de zwembaden, vieze paden.er zijn veel dorre grasveldjes,dode palmen.Het complex heeft 3 zwembaden, alleen bij het hoofd zwembad is een bar en restaurant. Na veel klachten is er nu een tweede bar met beperkte openingstijden. All-Inclusief is ver onder de maat.Bij het ontbijt ontbreekt normaal brood/broodjes, croissants zijn oud, show-cooking is niet meer dan een schuchtere kok die in een pannetje met spaghetti staat te roeren.wel keuze uit groente,vlees,vis,patat,kipnuggets, ravioli of pasta en soms aardappelen, maar de keuze is toch zeer eentonig en de smaak is matig.Kidsclub negeert NL talig. Conclusie:ver onder de maat voor een 4+ sterren hotel.Wij gaan niet meer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 6fam. von Henning03-08-2009

zeer slecht bevallen

Superior 3kamer appartement met 2 badk. en 2 slk. ruim voldoende. was helaas het enige in onze keuze voor deze bestemming, wat voldeed. Het appartement was verder slecht onderhouden en werd slecht schoongemaakt. Dit geldt ook voor de tuinen en omgeving van de zwembaden, vieze paden, servies blijft dagen staan. er zijn veel dorre grasveldjes en veel dode palmbomen te bewonderen. Het complex heeft drie zwembaden, alleen bij het hoofd zwembad is een bar en restaurant. Na veel klachten is er nu een tweede bar met beperkte openingstijden. Het All-Inclusief is ver onder de maat.Bij het ontbijt ontbreekt normaal brood/broodjes, croissants zijn oud, show-cooking is niet meer dan een schuchtere kok die in een pannetje met spaghetti staat te roeren.wel keuze uit groente,vlees,vis,patat,kipnuggets, ravioli of pasta en soms aardappelen, maar de keuze is toch zeer eentonig en de smaak is matig.Kidsclub negeert NL talig. Conclusie:ver onder de maat voor een 4+ sterren hotel.Wij gaan niet meer terug!

• 7Peggy Vermetten19-06-2009

kon beter

Vorig jaar in juli geweest. Het complex zag er goed uit bij aankomst maar wij lagen aan het minste zwembad(van de 3). Het zwembad was vuil en ook rondom het zwembad was het niet bijster proper. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat de andere zwembaden veel verzorgder waren maar daar lagen wij ver vandaan. Het eten was maar matig, vooral het ontbijt was slecht, lees: zeer weinig keus. De baai op 5 minuutjes van het hotel was schitterend, alleen slecht bereikbaar voor kleine kinderen. De all-in was zeer beperkt: er was 1 bar aan het hoofdzwembad met beperkt aanbod.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 7Burbach - Otken15-05-2009

ruime kindvriendelijke accomodatie

appartementen goed verzorgd, 2 slaapkamers, 2 badkamers. Iedere dag schoongemaakt, eventueel nieuwe handdoeken. Eten was prima verzorgd, iedere dag weer wat anders, met behoorlijke keuze

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 5natasja20-09-2008

Ga niet meer terug

Met de apprtementen is niks mis mee, was een 4 sterren accomodatie en dat zal ik ze echt niet geven. Slechte bediening, als je aan het zwembad lag kon je niet rustig iggen ontzettend last van vliegen en mieren. En we zaten echt ver van het strand vandaan. geen 250 meter zoals op het papier staat.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8Helga en Dirk13-09-2008

Prima vakantie als je niet te veel wilt zien

We zijn in juli een weekje naar dit hotel geweest. Ons appartement was kraaknet en erg ruim. Enkel de airco maakte wat lawaai. Er waren veel zwembaden, niet allen even proper. Wij kozen voor het zwembad dichtbij de bar. Leuk voor kinderen en voldoende ligbedden. Weinig tot géén Nederlandstalige animatie terwijl er heel veel Belgen en Nederlanders waren. Hotel ligt nogal afgelegen dus voor een bezoekje aan een stad heb je wel een auto of de bus nodig maar de omgeving is mooi. Wat de all in formule betreft: het eten valt mee, geen haute cuisine maar voldoende keuze voor tijdens een vakantie. Enkel de formule van ijsjes na de maaltijd én koffie enkel tussen 17u en 18u is wat vreemd. Maar als je een rustige vakantie wenst en je kinderen toch ook kunnen genieten van een badje en een speeltuin, is dit zeker oke! Bijkomend voordeel: kort tegen vliegveld dus géén lange busrit voor de boeg!

Gereisd met familie in september 2008

Travel Store

1 tip over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• velden, 02-07-2012

Neem je eigen handdoeken mee! In de supermarkt is babyvoeding te koop en luiers maar die zijn bijna 3x zo duur als hier. Er stopt een Thomas trein voor de deur die een uur lang een rit maakt door menorca en dat was erg leuk.

4 vragen over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• Daphne, 18-12-2019

Handdoeken

Krijg je elke dag schone handdoeken en washandjes in je appartement? Is er ook wat te doen voor kinderen van 13 jaar En ouder, zoals bijv. voetbal, basketbal etc?

• hennie boerakker, 11-12-2011

kamers groot genoeg?

hoi ik heb een vraagje wij gaan met 2 volwassenen en een kindje van 1,5jaar. zijn de kamers groot genoeg? en hoe is het balkon of terras? heb je hier nog keuzes in kwa gebouwen? mvg h boerakker

Versies, 08-08-2014

De kamers zijn groot genoeg, maar wij gaan hier nooit meer naar toe met onZe kinderen. Er is veel kapot en bij het zwembad is de vloer en ligbedden erg vies.

• Esther, 20-10-2010

Wat te doen bij slecht weer?

Is er ook iets te doen bij slecht weer? Wij gaan de laatste week van oktober en het kan er dan aardig wisselvallig zijn. Ik kan nergens wat vinden, alleen bezienswaardigheden buiten zeg maar. We hebben 3 dagen een auto tot onze beschikking, dus zouden overal naar toe kunnen binnen die dagen. Zwemmen bij t strand zal wel niks meer worden vrees ik.... De voorspelling zoals t nu lijkt is zo 18 tot 20 graden en kans op regen. Er gaan 2 kinderen mee één van 2 en één van 9, dus een binnenbad zou een optie zijn? Ik hoop op deze korte termijn nog een reactie te kunnen krijgen:-)

Groetjes Esther

Versies, 08-08-2014

Nee, ik ga hier nooit meer heen met mijn kinderen het is erg tegen gevallen.

Appartement Marina Parc (Splashworld) info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen5 tot 6

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats