Appartement Marina Parc (Splashworld)

Appartement Marina Parc (Splashworld)sterstersterster

7.4Goed

Spanje, Menorca, Arenal d`en Castell

7.4Goed

• 7.6Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Parc (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Appartement info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

140 reviews over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• 10Esther07-01-2011

Wauw... Hebben net zelfs opnieuw geboekt!

Wij zijn de laatste week van oktober geweest (herfstvakantie) en hebben het zo getroffen! We waren omgeboekt van een ander complex wat dicht ging die week en kwamen hier terecht. We kregen i.p.v. een 2 kamer app. zelfs een 3 kamer app. en deze was behoorlijk groot nog en de badkamer redelijk luxe! Het personeel deed erg hun best om het ons naar de zin ter maken, we waren hun laatste gasten. Erg vriendelijk, en zeker voor kinderen! De baai is goed te belopen, erg mooi... Huur een auto tijdens het boeken, scheelt enorm! En zeker een must! Zo kun je het eiland mooi rond touren. Het weer eind oktober viel mee, gevoelstemp. uit de wins liep op tot 26 graden min. wel 2 dagen regen/storm gehad, maar toen zijn we naar de dierentuin gegaan, ook erg leuk! Tip! Het zwembad was eind okt. veel te koud, maar het zeewater was nog goed te doen. We hebben net zelfs weer geboekt en dit keer de 4 kamer villa mét privé zwembad! En dan dit keer de laatste week in de zomervakantie. We hebben er zin in

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 7Fam. Hendrickx15-09-2010

Genoten maar geen volgende keer meer

Wij zijn net terug van marina parc. De eerste week eten erg goed verzorgt. voldoende keus, de 2de week duidelijk minder zowel de kwaliteit als de keuze van het eten. Appartement was groot met 2 badk, 2 slpk. keuken en woonkamer. schoonmaken van app. eerste week goed 2de week iemand anders gepoetst en was iets minder.
    Het zwembad werd slecht schoongemaakt erg veel rotzooi in het water hebben ook allemaal uitslag gekregen van het water ook rondom het zwembad werd niet goed schoongehouden. wij hadden all incl. geboekt is echter niet te vergelijken met het begrip all incl. in turkeij. dus dat viel erg tegen, drinken van 11 tot 13 uur en van 16./17 uur middagsnack was een overblijfsel van het ontbijt. 4 sterren volgens de beoordeling was het zeker niet. gaan wel terug naar Menorca maar dan aan de zuidkant (zaten nu aan de oostkant) waar wat meer buiten het parc te beleven valt. en nooit meer all incl. heeft gewoon geen meerwaarde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7frans boelen09-09-2010

kindvriendelijk

animatie programma en team uitstekend ,restaurant ,indeling buffet en bediening minder . schoonmaak goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Marten Krist23-05-2010

Prijs, kwaliteit dikke prima

Wij zijn net terug van een weekje Marina Parc, het was geweldig. Ontzettende aardige mensen, lekker eten, en een schoon appartement, met elke dag een schoon bed met handdoeken. Wij hadden een auto gehuurd, hebben erg veel gezien van het mooie eiland. Misschien 1 tip, fruit bij het ontbijt, dat was iets wat wij misten. Maar dat was het dan ook.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 7Fam. Leemans16-01-2010

Voor ons nooit meer!

Wij hebben al veel verschillende 4-sterren hotels in Spanje bezocht maar dit was echt het slechtste! Wij lagen aan het slechtste zwembad: vuil, ongezellig, geen bar. In het kinderbadje dreef de vuiligheid gewoon rond. Gelukkig waren onze kinderen ouder. Het enige positieve was dat we rechtstreeks vanuit onze kamer naar het zwembad konden gaan via ons "terras". We moesten dan wel eerst door het zand en onkruid gaan. En er was altijd plaats - ligbedden reserveren hoefde niet - iedereen wou natuurlijk aan het beste zwembad achter de receptie liggen. Het eten was slecht: koud, weinig keuze, vooral het ontbijt viel enorm tegen. Het enige wat onze vakantie nog een beetje goed heeft kunnen maken waren de toffe mensen die we er hebben leren kennen waarmee we dan ook vaak naar het strand trokken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7linders (marco v . basten )01-09-2009

gewoon goed

we zijn met onze 3 kleine kinderen 2 weken hier geweest. We hebben een goede vakantie gehad. Natuurlijk zijn er dingen die voor verbetering vatbaar zijn, maar zo erg als het soms omschreven word is het echt niet. Het ontbijt is niet super uitgebreid, maar voldoende keus. Lunch en diner in buffetvorm. Voldoende verschillende keuze. Na 2 weken komt in elk restaurant het eten weer uit je neusgaten dus hier ook. Wij hadden een 3 kamer appartement achter de receptie. 2 badkamers. Net jes ingericht en ruim genoeg om 2 kinderbedjes bij te plaatsen. 1 airco voor het hele appartement was voldoende. Het appartement was netjes en schoon bij aankomst en werd ook goed schoon gehouden. Elke dag schone handdoeken, bedden opgemaakt etc. Animatie alleen in het duits, maar dat wisten we van te voren.Nederlanders werden wel door hun genegeerd. centrale bar was jammer. Geen goed personeel daar. Maar als je iets te kort komt ligt het aan je zelf.Als je niet te veel wensen hebt, heb je een prima vakantie

• 7Thijs30-08-2009

Prijs naar kwaliteit en vice versa

Sinds vandaag terug vanhier. De alg. indruk is gelijk aan de overige recensenten. Groot maar het onderhoud wordt te weinig gepleegd. Een reeks van kleine dingen zijn niet(goed) op orde (tuin, schone bestrating, technische zorg). De essentiële zaken zijn wel op orde (verzorging appartementen, eten en sanitaire voorzieningen). Dagelijks, zoals in een hotel opgemaakte bedden en schoonmaak. Animatie is volledig Duitstalig, (van onze reisorganisatie ook). De animatie is echter goed voor elkaar (voor volwassenen die het verstaan en spreken, voor kinderen te moeilijk). Voor kleine kinderen is de pool echter groot genoeg. We hebben een voordelige last minute naar dit park ondernomen en waren beangstigd door de recensies. Op punten terecht (spaanse sterren zijn geen Nederlandse) maar beroerd is het ook niet, je kunt het prima naar je zin hebben. Ergo, prijs naar kwaliteit.

• 2Fam. Wolff27-08-2009

De meest slechte accomodatie ooit!!!

Het belangsrijkste om te weten is dat wat er in de gids van onze touroperator is omschreven NIET is wat je ter plaatse aantreft. In de gids staat dat het een HOOG MIDDENKLAS accomodatie is en aantal sterren 4.5. Dit is absoluut NIET het geval! Het park is zeer verwaarloosd, wordt niet bijgehouden en is smerig. De foto's in de gids zijn oud en komen niet overeen met de werkelijkheid. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 hoofdzwembad met hoofdbar waar alles gebeurd. Bij de andere zwembaden was geen bar te vinden. Na vele klachten werd bij het zwembad waar wij zaten een bar geopend, helaas maar op beperkte tijden, terwijl we all-incliusive hadden! Zwembad was na een week troebel. In de arena waar 's avonds de animatie plaatsvond was alles vies. Restaurant: te klein voor het aantal gasten, eten niet goed en zag er niet uit, servies was niet schoon, stoelen vies, zeker geen 4,5 ster! Animatie alleen leuk voor Duitse kids. Zo kunnen we helaas nog wel even doorgaan! We bevelen dit hotel niet aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8J. Suppers27-08-2009

Mooi voor kleine kinderen

Het park is ideaal voor kleine kinderen, geen herrie van disco´s etc., want die zijn er niet. Het eten was zeer gevarieerd en zelfs voor moeilijke eters was er wel iets. Wel is er hoogteverschil en/of trappen, zodat je met een wandelwagen niet makkelijk overal kunt komen, maar zodra kinderen kunnen lopen is het geen probleem. Er zijn 3 zwembaden, met allen een kinderbad dat afgesloten is door een hek. Een van de drie kinderbaden loopt geleidelijk af en de andere twee met tredes. De animatie is wel geheel in het Duits. Onze kinderen (8, 5 en 2) deden desondanks met de meeste dingen mee. Personeel (spaans) was vriendelijk en konden redelijk duits/engels, doen alles op hun "gemak", maar dit vonden wij niet raar, het was behoorlijk warm. Wij hadden een appartement met 2 badkamers, maar er waren er ook met 1 badkamer, maar wel weer met een wasmachine !! Al met al hebben wij een fantastische reis gehad en voor herhaling vatbaar.

• 8van der sande26-08-2009

leuke vakantie

kregen bij het lezen van alle voorgaande reacties geen goede indruk. wilde zelfs een andere vakantie boeken. dit lukte niet voor dezelfde periode. maar het is ons 100% meegevallen. je hebt natuurlijk altijd wel iets waarover je kunt "vallen", maar zo erg als voorafgaand werd geschreven zo hebben wij het absoluut NIET ervaren. wij zijn met 2 kinderen (6 en 3 jr.) geweest en die hebben het samen met ons supergoed gehad. fijn zwembad, lekker eten, keurig app., voldoende schone handdoeken. enige wat wij minder vonden is dat de animatie/kids-club geheel in het Duits is. verder niks te klagen......

D-reizen

1 tip over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• velden, 02-07-2012

Neem je eigen handdoeken mee! In de supermarkt is babyvoeding te koop en luiers maar die zijn bijna 3x zo duur als hier. Er stopt een Thomas trein voor de deur die een uur lang een rit maakt door menorca en dat was erg leuk.

4 vragen over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• Daphne, 18-12-2019

Handdoeken

Krijg je elke dag schone handdoeken en washandjes in je appartement? Is er ook wat te doen voor kinderen van 13 jaar En ouder, zoals bijv. voetbal, basketbal etc?

• hennie boerakker, 11-12-2011

kamers groot genoeg?

hoi ik heb een vraagje wij gaan met 2 volwassenen en een kindje van 1,5jaar. zijn de kamers groot genoeg? en hoe is het balkon of terras? heb je hier nog keuzes in kwa gebouwen? mvg h boerakker

Versies, 08-08-2014

De kamers zijn groot genoeg, maar wij gaan hier nooit meer naar toe met onZe kinderen. Er is veel kapot en bij het zwembad is de vloer en ligbedden erg vies.

• Esther, 20-10-2010

Wat te doen bij slecht weer?

Is er ook iets te doen bij slecht weer? Wij gaan de laatste week van oktober en het kan er dan aardig wisselvallig zijn. Ik kan nergens wat vinden, alleen bezienswaardigheden buiten zeg maar. We hebben 3 dagen een auto tot onze beschikking, dus zouden overal naar toe kunnen binnen die dagen. Zwemmen bij t strand zal wel niks meer worden vrees ik.... De voorspelling zoals t nu lijkt is zo 18 tot 20 graden en kans op regen. Er gaan 2 kinderen mee één van 2 en één van 9, dus een binnenbad zou een optie zijn? Ik hoop op deze korte termijn nog een reactie te kunnen krijgen:-)

Groetjes Esther

Versies, 08-08-2014

Nee, ik ga hier nooit meer heen met mijn kinderen het is erg tegen gevallen.

Appartement Marina Parc (Splashworld) info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen5 tot 6

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats