Appartement Marina Parc (Splashworld)

Appartement Marina Parc (Splashworld)sterstersterster

7.4Goed

Spanje, Menorca, Arenal d`en Castell

7.4Goed

• 7.6Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Parc (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Appartement info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

140 reviews over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• 3Versies08-08-2014

NOOIT MEER

Wij zijn op dt moment hiermee 6 personen, als het kon dan zouden we naar huis gaan.we hebben allinclusive geboekt voor 6 personen maar dit is niet wat wij verstaan onder allinclusive je moet in de rij staan voor een drankje, ijsje, bij het waterpark is een zogenaamde snackbar waar je alléén friet met een hamburger kan krijgen ( Qua eten dan ) verder niets of drinken of een ijsje je moet dan wel weer achteraan in de rij aansluiten want er staat 1 persoon achter dit barretje het hele zwembad te bedienen. Het eten in het restaurant is knudde, wat heet moet zijn is te koud en wat koud moet zijn is te warm. Personeel is erg vriendelijk dat wel. Vanavond wilden we op het terras bij de receptie een sangria bestellen maar toen werd er verteld dat je hiervoor 2€ moest bijbetalen per glas. ( hoezo allinclusive ) er is niets te krijgen om te knabbelen bij een drankje zonder dat je hiervoor moet betalen. Gezelligheid op het terras is ook ver te zoeken. We zijn tot nu toe elke avond uit gaan eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 5gelukzakje10-09-2013

Eerste en laatste maal.

Voor ons was het de eerste maal in een aparthotel daar we onze kleinzoon meenamen. De kamers worden slecht onderhouden, vonden zelfs nog een slip in de zetel. Het eten is voornamelijk afgestemd op Engelse toeristen (95%). Het was er ook zeer lawaaierig maar dit losten we op door buiten te gaan zitten. De showcooking stelt niet veel voor, hamburgers en pannekoeken! All-in zijn ijsjes uit een bekertje en de rest van de ontbijtkoeken! De animatie voor de kinderen was uitstekend maar de avondanimatie was zo luidruchtig dat er van slapen weinig terechtkwam ook al hadden we een kamer in een rustig deel van het domein. Aan het zwembad in de buurt van het restaurant werd de vloer enkel afgespoten met een tuinslang, er kwam geen borstel aan te pas, deze was dan ook zeer vuil. We kwamen al in zeer veel hotels maar dit had ik nog nooit gezien! Deze accommodatie verdient zeker geen 4 sterren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 6velden02-07-2012

Was leuk maar zeker met minpunten

Wij zijn een week met onze baby van 9 maanden naar marina parc geweest. Het ziet er mooi uit maar er is niets op loopafstand te doen. Er is 1 supermarkt, 1 restaurant en 1 winkeltje in de buurt. Personeel is erg aardig ook voor de kindjes. Accomodatie niet erg kindvriendelijk door veel hellingen en weinig parasols bij het zwembad. Er waren er 5 die alle 5 kapot waren en dat met heel veel kindjes. De badhanddoeken zijn niet incl maar behalve de borg betaal je 1 euro per dag per handdoek wat niet overal vermeld staat. Het zwembad was prima, lekker groot en schoon. De 2pers. kamer is 3 x4 meter met een tweepersoonsbed en daarbij moest ook nog de baby in een campingbed. De kamer is 2x schoongemaakt en 1x schoon beddengoed en handdoeken. Er wordt wel goed schoongemaakt. Het eten was over het algemeen lekker maar tot 2x toe hebben we metaal in onze spaghetti gevonden. Er werd gezegd dat dit door het schoonmaak sponsje kwam. Er waren genoeg kinderstoelen in het restaurant en altijd wel plek.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Eveline14-09-2011

Mooie plek met vriendelijk personeel

Wat ons sowieso al opviel was dat op het hele eiland de mensen heel erg vriendelijk zijn. En dat was op het Marina Parc zeker ook zo. Wij hebben echt een fantastische week gehad. Ons appartement was netjes en schoon (een beetje gedateerd, maar ach). Het zwembad, dat pal voor ons appartement lag, is groot, schoon en rustig. De afstand naar het strand is ongeveer 5 minuten lopen, prima te doen dus. Het viel ons wel op dat de catering erg gefocussed is op het 'all inclusive' arrangement, waar wij geen gebruik van maakte. Dit was jammer, omdat er dan bijvoorbeeld niet eens een ijsje te krijgen was en je niet a la carte kon eten. Maar één van de medewerkers gaf aan dat ze dit wel op deze manier moesten doen, omdat 90% van de gasten all inclusive boekt en het voor hun niet rendabel is om een a la carte restaurant te openen. Maar er ligt een supermarkt naast het park, dus uiteindelijk was dat niet heel erg ofzo. Al met al hebben wij een heerlijke week gehad op Marina Parc.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Fam van de Maat02-09-2011

Op onderdelen 4 spaanse sterren

Een mooi park met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ons appartement (3 kamers) had 2 badkamers en werd dagelijks goed schoon gehouden. Het complex bestaat uit drie door doorgaande wegen gescheiden delen en heeft ook 3 zwembaden waarvan er tijdens ons verblijf maar 2 door de gasten werden gebruikt. Het restaurant verzorgt alle gasten met HP en AI en is daardoor op sommige momenten aan de drukke kant. Het eten is goed maar de kok is weinig creatief, had wat dat betreft meer van de 4 sterren verwacht. Ook het showcooking stelt weinig voor, een beetje in een pan met de een of andere pasta staan roeren is in mijn beleving zeker geen showcooking! De animatie was, voor zover het werd gedaan, ronduit bedroevend. 1 man op 1000-1200 gasten kan ook niet veel en had ook nog onenigheid met de eigenaar over de uitvoering. De liveshows waren het absolute dieptepunt!! In 14 dagen hebben we (om de andere dag) naar een bandje zitten luisteren dat hun liedjes van afdraaide. De jurk bepaalde de dag!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Gelukkige vakantieganger01-09-2011

Goed vertoeven!

Gezien de wisselende berichten hier op Zoover waren we op het ergste voorbereid. Maar we hebben genoten! Goed appartement in 1 van de 3 gedeeltes van het park. Dit was naar ons idee het rustigste deel (dit was ook onze wens). 1 van de 3 zwembaden was in dit gebouw met een bar, 's avonds niet geopend. Eten was prima (minmaal 2 soorten vlees en vis, 2 soorten groenten, veel rauwkost, salades, fruit en meerdere zetmeelcomponenten (aardappels,friet,rijst, pasta) meerdere soorten dessert en gebakjes, prima assortiment van dranken, geen chloorsmaak aan koffie/thee en fris), volop keus en als je niets naar je zin kon vinden in dit aanbod dan was/ ben je naar ons idee een zeur met eten. Onze dochter van 3 jaar heeft zich prima vermaakt, buggy mee is wel een aanrader, naar het strand lopen kon ze wel maar door de warmte was het soms wat zwaarder. Strand was voor ons ca. 20 min.lopen maar ook dat ligt aan wat je gewend bent. Personeel was zeer behulpzaam. Veel engelsen en spanjaarden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6linda14-08-2011

nooit meer

keukenuitrusting appartement bestond uit 1 braadpan en 1 vergiet, en 2 elec.kooppitten. Bank en bedden oncomfortabel. Personeel onbehulpzaam. We arriveerden om 18.00, toen was ons appartement nog niet klaar, we werden steeds aan het lijntje gehouden met: "nog 5 minuten" uiteindelijk konden we pas om 21.30 naar onze kamer. Het uitzicht vanuit het 3 kamerappartement was wel heel leuk. Omgeving zwembad vies, werd in 2 weken nooit schoongemaakt. Eten in het restaurant echt heel matig. Zenig vlees, vis met hard vel en heel veel graten, altijd patat en vette rijst. Strand te ver om te lopen met kleine kinderen, er gaat een treintje maar dat kost 6 euro per persoon. Veel steile trappen zonder leuningen, erg lastig met kleine kinderen, onze jongste (3 jaar) is dan ook van de trap gevallen. Kamers slecht ondehouden: kapot stopcontact, verroeste handdoekenstangen, afzuigkap werkte niet etc

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7miran29-07-2011

leuk rustig groot park

Net terug van een weekje marina park.Heel veel nederlanders wel fijn voor kinderen.Het is een mooi groot zuiver park met leuke zwembaden.Super markt is niet ver van het park ongeveer 4 minuten lopen.Ik was wel blij dat wij logie geboekt hadden en geen allin.Want overdag kon je niks pakken geen ijsje of wat dan ook.In de avond is het rond 23.00 uur wel afgelopen dus geen nachtleven op het park.Het enige wat ik niet goed vindt is de mini club echt waardeloos.Maar zou hier zeker nog wel een keer na toe gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Fam Zijlmans26-07-2011

Complex met meer mogelijkheden

14 dagen Marina Parc. 1e week extreem rustig voor hoogseizoen. Midden 2e week meer mensen. Het complex dat in feite in 3 stukken is gesplitst heeft genoeg mogelijkheden maar die worden lang niet ten volle benut. Animatie liet te wensen over. Einde 2e week leek daar verandering in te komen, maar daar hadden wij dus niets meer aan. Verder ok qua netheid, schoonmaak, eten en personeel. De vermelding in gids TO was dat all-inclusive formule tot 24.00u was, maar dat bleek maar tot 23.00u. te zijn. Verder is AI formule zeker niet erg uitgebreid (geen snacks/ijsjes tussendoor). Combinatie AI gasten met halfpensiongasten en logies gasten vind ik geen succes. Een aardige vakantie, maar zoals gezegd vind ik dat Marina Parc meer mogelijkheden heeft dan worden benut.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Benny01-03-2011

Geen hoogvlieger - doch niet te klagen

Marina Parc is groot complex met meerdere gebouwen en zwembaden. Afhankelijk van gekregen accommodatie en ligging was het goed of minder goed (sommige mensen horen klagen over netheid, afstand tot restaurant ...). Wij hadden geluk met een betrekkelijk groot appartement (2 slaapkamers, keuken badkamer, living en terras) dichtbij zwembad met all-in bar en restaurant. All-in en eten niets bijzonders, echter voldoende keuze mogelijkheden (weinig variatie). Zwembad(en) prima met kindergedeelte. Kinderen hebben alleen 's avonds deelgenomen aan kinderdisco (bijna altijd hetzelfde - kinderen waren tevreden). Afstand tot centrum (niets te beleven) en zee redelijk groot. Huurauto is een must om eiland te bezoeken, zeer rustig verkeer - weinig auto's).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Travel Store

1 tip over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• velden, 02-07-2012

Neem je eigen handdoeken mee! In de supermarkt is babyvoeding te koop en luiers maar die zijn bijna 3x zo duur als hier. Er stopt een Thomas trein voor de deur die een uur lang een rit maakt door menorca en dat was erg leuk.

4 vragen over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• Daphne, 18-12-2019

Handdoeken

Krijg je elke dag schone handdoeken en washandjes in je appartement? Is er ook wat te doen voor kinderen van 13 jaar En ouder, zoals bijv. voetbal, basketbal etc?

• hennie boerakker, 11-12-2011

kamers groot genoeg?

hoi ik heb een vraagje wij gaan met 2 volwassenen en een kindje van 1,5jaar. zijn de kamers groot genoeg? en hoe is het balkon of terras? heb je hier nog keuzes in kwa gebouwen? mvg h boerakker

Versies, 08-08-2014

De kamers zijn groot genoeg, maar wij gaan hier nooit meer naar toe met onZe kinderen. Er is veel kapot en bij het zwembad is de vloer en ligbedden erg vies.

• Esther, 20-10-2010

Wat te doen bij slecht weer?

Is er ook iets te doen bij slecht weer? Wij gaan de laatste week van oktober en het kan er dan aardig wisselvallig zijn. Ik kan nergens wat vinden, alleen bezienswaardigheden buiten zeg maar. We hebben 3 dagen een auto tot onze beschikking, dus zouden overal naar toe kunnen binnen die dagen. Zwemmen bij t strand zal wel niks meer worden vrees ik.... De voorspelling zoals t nu lijkt is zo 18 tot 20 graden en kans op regen. Er gaan 2 kinderen mee één van 2 en één van 9, dus een binnenbad zou een optie zijn? Ik hoop op deze korte termijn nog een reactie te kunnen krijgen:-)

Groetjes Esther

Versies, 08-08-2014

Nee, ik ga hier nooit meer heen met mijn kinderen het is erg tegen gevallen.

Appartement Marina Parc (Splashworld) info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen5 tot 6

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats