4 vragen over Appartement Marina Parc (Splashworld)

• Daphne, 18-12-2019

Handdoeken

Krijg je elke dag schone handdoeken en washandjes in je appartement? Is er ook wat te doen voor kinderen van 13 jaar En ouder, zoals bijv. voetbal, basketbal etc?

• hennie boerakker, 11-12-2011

kamers groot genoeg?

hoi ik heb een vraagje wij gaan met 2 volwassenen en een kindje van 1,5jaar. zijn de kamers groot genoeg? en hoe is het balkon of terras? heb je hier nog keuzes in kwa gebouwen? mvg h boerakker

Versies, 08-08-2014

De kamers zijn groot genoeg, maar wij gaan hier nooit meer naar toe met onZe kinderen. Er is veel kapot en bij het zwembad is de vloer en ligbedden erg vies.

• Esther, 20-10-2010

Wat te doen bij slecht weer?

Is er ook iets te doen bij slecht weer? Wij gaan de laatste week van oktober en het kan er dan aardig wisselvallig zijn. Ik kan nergens wat vinden, alleen bezienswaardigheden buiten zeg maar. We hebben 3 dagen een auto tot onze beschikking, dus zouden overal naar toe kunnen binnen die dagen. Zwemmen bij t strand zal wel niks meer worden vrees ik.... De voorspelling zoals t nu lijkt is zo 18 tot 20 graden en kans op regen. Er gaan 2 kinderen mee één van 2 en één van 9, dus een binnenbad zou een optie zijn? Ik hoop op deze korte termijn nog een reactie te kunnen krijgen:-)

Groetjes Esther

Versies, 08-08-2014

Nee, ik ga hier nooit meer heen met mijn kinderen het is erg tegen gevallen.

• Marielle, 12-08-2010

internetten laptop

Wie weet of je hier kunt internetten met je eigen laptop

Ja

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Parc (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Travel Store
    Travel Store