Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag22°19°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Parc (Splashworld) voor je op een rij gezet:

136 reviews over Appartement Marina Parc (Splashworld) in het Nederlands

Topvakantie

Maurice
9-7-2019

Leuke vakantie, goed eten, mooi appartement, schoon, leuke zwembaden en dicht bij strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Niet voor ons.

TOMMS
24-5-2018

Een leuk hotel als je kinderen hebt en graag bij het zwembad ligt. Het strand is 10/15 min lopen, stijl naar beneden. (En ook weer naar boven) -

Jammer is dat ze geen flesjes water uitgeven, die moet je dus halen bij de supermarkt (5 min) en qua hygiene... de borden in het restaurant zijn echt heel smerig, vetdruppels zitten er nog aan, het eten is vettig maar oké.

Kamer zijn handig ingedeeld, prima de ruimte, badkamer wat verouderd en een heerlijke douch.

Wij zouden persoonlijk hier niet meer terug naar toe gaan, mooi eiland, veel engelsen, die ook veel drinken.

Gereisd Met partner in mei 2018

Meh

Freek
14-7-2017

De villa waar we in zaten was prima. Restaurant was zeker geen 4 sterren kwaliteit. Het enige wat de chefs/keukenperdoneel goed kunnen is frituren. Alles doorbakken of droog, drankjes in plasticbekers en de bediening zien der uit of ze liever naar huis willen en zijn niet geleerd. De dames bij de receptie zijn vriendelijk en de mensen achter de bar zijn ook wel prima.

Beetje teleurstellend

Annelies
19-6-2017

Hotel is schoon, vriendelijk personeel maar eten is echt net goed en de mierzoete drankjes puur vergif voor je kind. Huisjes zijn ruimer als verwacht maar erg gehorig. Strandje wel een aanrader! Veel Engelse gasten maar gezellige en vriendelijke bezoekers

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig Splashworld voor de kids

terrence
28-8-2016

Het waterpark was super niets op aan te merken.. Verder erg op engelse gericht en het eten super vet.. zelfs de healthy afdeling druimt het vet vanaf.. Wel super afwisselend eten.. Kamers prima maar simpel.. Wij hadden een kamer aan de rand van het park... En moesten overal een stuk voor lopen. Strand is te doen, maar bij warm weer toch best een stuk lopen. Verder weinig te doen in de buurt.. Wij hebben een auto gehuurd voor 50 euro per dag en dit was ideaal! zoveel mooie stranden op Menorca! Zonde omalle dagen bij het resort te blijven..

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekkere vakantie gehad!

carouit
12-8-2016

Wij zijn onlangs in dit complex geweest met onze 1,5 jarige zoontje. Prima hotel wat ons betreft. Niet fantastisch schoon en wat dingen stuk in de kamer helaas. Maar wel genoten! Het buffet is op Engelsen gericht, maar wij hebben er heerlijk gegeten. Het kinderbuffet is niet erg gezond: elke dag patat met kipnuggets. Wij gaven ons zoontje gewoon van het normale buffet en hij vond het lekker. Wat tips als je met kind onder de 2 jaar gaat: neem een fles diksap oid mee: de sapjes daar zijn enorm zoet en smaken zelfs verdund naar AA drink... Fruit en groente is er wel voldoende. Eventueel hapjes te koop in de supermarkt om de hoek. De kinderbadjes waren nog wat diep voor onze kleine. Een goede zwemring is dus aan te raden. 1 zwembad liep schuin af en daar kon hij met bandjes in. Het strand is voor peuters echt perfect! Loopt heel langzaam af, dus redelijk veilig. Wel ongeveer 10 tot 15 minuutjes flink berg op en af wandelen, dus neem bij twijfel een buggy mee! Het aquapark is eigenlijk ook pas echt leuk als je kindje 4 of ouder is, denk ik. Het babybadje heeft een glijbaantje waar ze wel snel alleen af kunnen, maar er stort steeds een grote emmer water om en dat is voor kleintjes te heftig... Van dit hotel moet je geen extreme luxe verwachten...3,5 ster klopt wat ons betreft, maar je kunt er een heerlijke tijd hebben!! Het personeel is erg vriendelijk, zeker voor kindjes!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Goed resort, slecht eaten

William Ferreira
6-8-2016

Heel erg engels georiënteerd. Fijne kamer/appartementje. Helaas was het eten erg slecht. (Veel gefrituurd, alles te ver doorgebakken, weinig smaak)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig!

Fam.de Bruijn
25-7-2016

Groot familie hotel.Heel mooi waterpark erbij,strand op loop afstand.Lekker en gevarieerd eten.Heel vriendelijk personeel,mooie kamers.Geen animatie voor Nederlandse kinderen is het enige minpunt,maar heb dit niet gemist ivm het leuke waterpark...

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plek maar te Engels georiënteerd

Huib
23-7-2016

Goede plek om je vakantie te vieren, zee/baai niet te ver weg (10 min) eten goed maar wel Engels afgestemd. Bediening vriendelijk. Goed voor jonge gezinnen en 40 plussers.

Hele fijne vakantie.

Martine
17-7-2016

Wij hadden de reviews gelezen en toch geboekt. Idd veel Engelsen en het hotel is daarop ingesteld maar eten was steeds goed. Drank gemakkelijk te verkrijgen. Snacks misschien minder maar buffet van acht tot elf van één tot drie en van half zeven tot negen. Wie heeft er dan nog honger??? Kamer klein maar netjes en hè. Je moet er alleen maar douchen en slapen. Menorca is super mooi. Heel relaxed mooie baaien kristalhelder water. Daarbij was er nog een prachtig waterpark en nog drie gewone zwembaden. dat de gasten helemaal niets zelf opruimen, daar kan het hotel ook niets aan doen, alles lieten ze liggen. Regelmatig werd er opgeruimd maar nooit deden de gasten zelf ook maar de kleinste beker, bananenschil of wat dan ook in de vuilnisbak. Tja, dan klagen dat het vies is....wij hebben genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen5 tot 6

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marina Parc (Splashworld) in Arenal d`en Castell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marina Parc (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.