Géén boekingskosten

SpanjeMenorcaArenal d`en Castell

8.1FantastischScore uit 149 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

154 Reviews over Isla Paraiso

• 7Jessica10-04-2019

Fijn appartement met halfpension

Wij hadden een apartement met 2 slaapkamers. Ideaal met een kind. Appartement had een kleine keuken met tafel en 4 stoelen. Daarnaast een bank. Woonkamer met keuken was groot genoeg. Met schuifdeur naar balkon. Badkamer is niet ruim maar ach je kunt douchen en naar de wc. Slaapkamers waren netjes. Schoonmaak was goed. Eten vonden wij lekker.

Zwembaden waren netjes.

• 8Anne27-09-2018

Heel goed, zo lang je in het goede gedeelte zit

Het eten bij de accommodatie was prima. Vanuit touroperator Nederland geboekt en initieel in zeer klein appartement geplaatst (niet overeenkomstig foto’s op de site). Na bij de receptie geklaagd te hebben, kregen we een ruim appartement toegewezen. Er bestaan duidelijk twee gedeeltes in het complex, waarbij het lijkt of boekingen vanuit Nederland in het mindere gedeelte worden ondergebracht. Receptie erg vriendelijk en behulpzaam maar vanuit touroperator geen reactie op onze klacht.

• 9May12-09-2018

Geweldige vakantie gehad..!

Eind Augustus samen met mijn moeder en kinderen voor 8dgn. Wij hadden een geweldig vakantie gehad. Wij hadden half pension en het was heel lekker. Elk ochtend wel hetzelfde ontbijt meer engels gericht. Avond eten was dagelijks anders en heel uitgebreid buffet. Leuke medewerkers in het restaurant en de koks. Leuke omgeving strand is op 5 minuten lopen en mooie uitzicht vanuit het appartement. Leuke activiteiten en evenement bij het appartement. De kida hebben echt genoten. Aanrader een auto huren. Zo kan je het heel eiland zien, mooie afgelegen stranden en het punt van t eiland. Wij gaan zeker weer terug..!

• 9Fam. Salverda16-08-2018

fantastisch

We hebben een heerlijke vakantie gehad . Met onze 3 kinderen van 12,13 en 14. Appartement wordt elke dag schoongemaakt , en krijg je schone handdoeken . Al het personeel is erg vriendelijk , er waren 5 NL animatie jongens/meisjes .Het eten was heerlijk en genoeg variatie. We gingen elke dag naar het kleine strandje dat was 2 minuten lopen. We hebben heel heet weer gehad , gemiddeld 35 graden maar door de airco prima uit gehouden en heerlijk geslapen.

• 9Dennis Kelderman14-10-2017

Super goede 1e gezinsvakantie met een kind 2

Geweldig goed appartement overal schoon en van alle gemakken voorzien. Goede bedden. Goed opgezet complex. Heel vriendelijk personeel en iedereen even behulpzaam. Altijd bedjes bij het zwembad beschikbaar. Eten heel prima maar geen culinaire hoogstandjes. Variatie genoeg over de dagen, elke dag iets anders. Als je bepaalde dingen niet mag door een dieet kun je het gewoon doorgeven. Animatie is leuk en genoeg activiteiten. Aan de overkant van de straat een goede supermarkt wat erg handig is. 150m van het strand met strandtentjes. In het "centrum" van het plaatsje zelf een stel kroegjes en restaurantjes 2 winkeltjes en dat is het. Prima om een rustige vakantie met gezin te vieren met kinderen. Wil je iets toeristischer huur dan een auto en rij naar plaatsjes of strandjes in de buurt. Niks is verder dan 45min. Vraag personeel om leuke plekjes. Excursies zijn zonde om te doen hier. Je kan overal met de auto heen.

• 9Fam met kleine kinderen24-09-2017

Heerlijke vakantie!

Heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 6 jaar, 3 jaar en 2 maanden. Prima schoon appartement, zeer gevarieerd buffet van goede kwaliteit, vriendelijk personeel en animatie team, leuk zwembad, goed onderhouden complex op loopafstand van het strand. Enige nadeel is een trap die je af moet om in het restaurant te komen. Met een kinderwagen niet zo handig, maar wel te doen even samen tillen.

• 9De bruin09-09-2017

Heerlijk

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Alles goed verzorgd en iedereen even vriendelijk.

• 8Sabrina29-05-2017

Perfect voor met jonge kinderen!

Net terug van een heerlijke week, perfecte hotel voor er ff uit! Isla paraiso is opzich een groot complex maar laag en knus opgezet. Wel overal trappen om ergens te komen dus met buggy's niet overal goed begaanbaar. Kinderzwembad is niet groot maar prima voor de kleintjes. Hotel is 99% op Engelse gericht, maar er is een Nl animatie meisje. Over het eten hebben er altijd mensen wat te zeuren. Als je er 2 wkn zou zitten snap ik dat je het beu raakt naar in Nl eet je ook iedere week vaak een keer hetzelfde gerecht. Het is goed verzorgd.genoeg keus, Lekker en warm! Het strand is een baaitje direct achter het hotel. Via een stenen weg met buggy direct te bereiken. Ideaal voor kleine kinderen. Ondiep water. Kunnen niet weg op het strand. In de omgeving een aantal tentjes waar je kunt eten en drinken. Verder niet veel te doen. Dan moet je een auto huren. Het eiland is schitterend dus wij komen zeker terug!

• 9Yvonne01-10-2016

Fantastisch , wij gaan hier zeker nog eens terug!

Wij zijn hier 12 dagen geweest en vonden het super relaxed. Halfpension, ontbijt en avondeten was goed er was variatie genoeg. Ze zijn heel vriendelijk voelde me echt thuis en had echt nog wel een paar weken willen blijven. Denk dat we in mei 2017 terug gaan, dit was echt fantastisch!!!!

• 8Hester26-09-2016

Prima vakantie met peuter in na-seizoen!

Prima week gehad in Isla Paraiso, ruim en schoon appartement op de begane grond aan het zwembad. Zwembad + kinderbed is prima in orde, op 3 minuten (deels via trappen) naar het strand. Geen gebruik gemaakt van de buffetten, vers brood verkrijgbaar bij de supermarkt tegen over het complex. Wil je uitgebreider boodschappen doen dan valt het aanbod fruit/groente/vlees/kaas erg tegen in het dorp. In Mahon kan je prima terecht voor verse en lekkere spulletjes. Uit eten in het dorp is naar ons idee te toeristisch. Heel veel frituur, snacks, burgers en dan vaak onder het gezelschap van Engels voetbal op de grote tv schermen. Wij zijn op aanraden van Anna (lieve meid bij de receptie) een aantal keer bij Alcades gaan eten en dat was echt top! Fijne, uitgebreide kaart, prachtige wijnen, verse vis en mooi vlees, creatieve voor gerechten....een aanrader!

Als je de beschikking hebt over een huurauto: mahon en ciutadella zijn zeker de moeite waard om te bezoeken.

Aparthotel Isla Paraiso info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)