Aparthotel Isla Paraiso

Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

145 reviews over Aparthotel Isla Paraiso in het Nederlands

Het eten bij de accommodatie was prima. Vanuit touroperator Nederland geboekt en initieel in zeer klein appartement geplaatst (niet overeenkomstig foto’s op de site). Na bij de receptie geklaagd te hebben, kregen we een ruim appartement toegewezen. Er bestaan duidelijk twee gedeeltes in het complex, waarbij het lijkt of boekingen vanuit Nederland in het mindere gedeelte worden ondergebracht. Receptie erg vriendelijk en behulpzaam maar vanuit touroperator geen reactie op onze klacht.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geweldige vakantie gehad..!

May,
12-9-2018

Eind Augustus samen met mijn moeder en kinderen voor 8dgn. Wij hadden een geweldig vakantie gehad. Wij hadden half pension en het was heel lekker. Elk ochtend wel hetzelfde ontbijt meer engels gericht. Avond eten was dagelijks anders en heel uitgebreid buffet. Leuke medewerkers in het restaurant en de koks. Leuke omgeving strand is op 5 minuten lopen en mooie uitzicht vanuit het appartement. Leuke activiteiten en evenement bij het appartement. De kida hebben echt genoten. Aanrader een auto huren. Zo kan je het heel eiland zien, mooie afgelegen stranden en het punt van t eiland. Wij gaan zeker weer terug..!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

fantastisch

Fam. Salverda,
16-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad . Met onze 3 kinderen van 12,13 en 14. Appartement wordt elke dag schoongemaakt , en krijg je schone handdoeken . Al het personeel is erg vriendelijk , er waren 5 NL animatie jongens/meisjes .Het eten was heerlijk en genoeg variatie. We gingen elke dag naar het kleine strandje dat was 2 minuten lopen. We hebben heel heet weer gehad , gemiddeld 35 graden maar door de airco prima uit gehouden en heerlijk geslapen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super goede 1e gezinsvakantie met een kind 2

Dennis Kelderman,
14-10-2017

Geweldig goed appartement overal schoon en van alle gemakken voorzien. Goede bedden. Goed opgezet complex. Heel vriendelijk personeel en iedereen even behulpzaam. Altijd bedjes bij het zwembad beschikbaar. Eten heel prima maar geen culinaire hoogstandjes. Variatie genoeg over de dagen, elke dag iets anders. Als je bepaalde dingen niet mag door een dieet kun je het gewoon doorgeven. Animatie is leuk en genoeg activiteiten. Aan de overkant van de straat een goede supermarkt wat erg handig is. 150m van het strand met strandtentjes. In het "centrum" van het plaatsje zelf een stel kroegjes en restaurantjes 2 winkeltjes en dat is het. Prima om een rustige vakantie met gezin te vieren met kinderen. Wil je iets toeristischer huur dan een auto en rij naar plaatsjes of strandjes in de buurt. Niks is verder dan 45min. Vraag personeel om leuke plekjes. Excursies zijn zonde om te doen hier. Je kan overal met de auto heen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heerlijke vakantie!

Fam met kleine kinderen,
24-9-2017

Heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 6 jaar, 3 jaar en 2 maanden. Prima schoon appartement, zeer gevarieerd buffet van goede kwaliteit, vriendelijk personeel en animatie team, leuk zwembad, goed onderhouden complex op loopafstand van het strand. Enige nadeel is een trap die je af moet om in het restaurant te komen. Met een kinderwagen niet zo handig, maar wel te doen even samen tillen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heerlijk

De bruin,
9-9-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Alles goed verzorgd en iedereen even vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfect voor met jonge kinderen!

Sabrina,
29-5-2017

Net terug van een heerlijke week, perfecte hotel voor er ff uit!

Isla paraiso is opzich een groot complex maar laag en knus opgezet.

Wel overal trappen om ergens te komen dus met buggy's niet overal goed begaanbaar.

Kinderzwembad is niet groot maar prima voor de kleintjes.

Hotel is 99% op Engelse gericht, maar er is een Nl animatie meisje.

Over het eten hebben er altijd mensen wat te zeuren. Als je er 2 wkn zou zitten snap ik dat je het beu raakt naar in Nl eet je ook iedere week vaak een keer hetzelfde gerecht. Het is goed verzorgd.genoeg keus, Lekker en warm!

Het strand is een baaitje direct achter het hotel. Via een stenen weg met buggy direct te bereiken. Ideaal voor kleine kinderen. Ondiep water. Kunnen niet weg op het strand.

In de omgeving een aantal tentjes waar je kunt eten en drinken. Verder niet veel te doen. Dan moet je een auto huren.

Het eiland is schitterend dus wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Wij zijn hier 12 dagen geweest en vonden het super relaxed. Halfpension, ontbijt en avondeten was goed er was variatie genoeg. Ze zijn heel vriendelijk voelde me echt thuis en had echt nog wel een paar weken willen blijven. Denk dat we in mei 2017 terug gaan, dit was echt fantastisch!!!!

Gereisd met partner in september 2016

Prima week gehad in Isla Paraiso, ruim en schoon appartement op de begane grond aan het zwembad.

Zwembad + kinderbed is prima in orde, op 3 minuten (deels via trappen) naar het strand.

Geen gebruik gemaakt van de buffetten, vers brood verkrijgbaar bij de supermarkt tegen over het complex. Wil je uitgebreider boodschappen doen dan valt het aanbod fruit/groente/vlees/kaas erg tegen in het dorp. In Mahon kan je prima terecht voor verse en lekkere spulletjes.

Uit eten in het dorp is naar ons idee te toeristisch. Heel veel frituur, snacks, burgers en dan vaak onder het gezelschap van Engels voetbal op de grote tv schermen.

Wij zijn op aanraden van Anna (lieve meid bij de receptie) een aantal keer bij Alcades gaan eten en dat was echt top! Fijne, uitgebreide kaart, prachtige wijnen, verse vis en mooi vlees, creatieve voor gerechten....een aanrader!

Als je de beschikking hebt over een huurauto: mahon en ciutadella zijn zeker de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Super Hotel

Vitali
12-9-2016

Hotel is echt top, we waren in een appartement 514. een beetje last van kleine moeren, maar daar heeft de hele eiland last van. Eten was super goed, elke dag iets anders. Vermaak voor kinderen ook goed. Strand tegenover het hotel is fantastisch, vooral de kleien soort van prive strandje is echt top. Auto gehuurd 124 voor 5 dagen.

Attentie!!!!Aub niet met touroperator Duitsland gaan!!!!De laatste dag dat we weg moesten, was er een brand op het eiland, dus hebben we de vlucht gemist. Touroperator heeft een enkeltje naar Koln geregeld ipv naar amsterdam en vanaf Koln moesten we het zelf regelen. Ze hebben dus gvd onze koffer kwijt geraakt, we hebben de laatste ICE gemist moeten dus opeens naar Eindhoven, daar de hele nacht op het station gezeten tot de volgende dag. Nooit meer touroperator DE, echt slechte service.

Gereisd met partner in september 2016

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Isla Paraiso in Arenal d`en Castell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Isla Paraiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.