Géén boekingskosten

Meer appartement info

23 Reviews over Arepar

• 8Renee16-09-2016

prima verblijf

prima verblijf en mooi gerenoveerd. alleen wat aan de kleine kant.

• 9MM13-07-2016

Het is een heerlijk appartementencomplex! Wij hadden wel het geluk in een app te zitten wat je ook op de foto ziet, direct aan het zwembad. Als de jongste sliep, konden wij lekker bij het zwembad chillen. Ondertussen lekker wat drinken uit het eigen appartement halen en na het zwemmen even wat droogs aantrekken, echt ideaal. We gingen ook regelmatig even bij het andere zwembad (bij el paraiso) kijken (onze oudste is 5), daar was het veel drukker. Leuk voor even, maar daarna gingen we snel weer terug naar het rustige zwembad. De appartementen zijn niet heel groot, maar ideaal met 2 slaapkamertjes. Het balkon is niet zo groot, maar ja aan de andere kant van het appartement zit toch het zwembad. Het is heel mooi gerenoveerd, op de foto's op de reis-sites staan nog de gedateerde foto's. Het ziet er nu lekker fris en 2016 uit. Er zijn leuke restaurantjes op loopafstand en wij vonden het dan ook heerlijk dat we logies geboekt hadden. Zeker met kleine kinderen een enorme aanrader!

• 8Rikie en familie25-06-2016

Prachtig

Kindvriendelijk .... volop voorzieningen voor babies en peuters.

• 8Joyce23-08-2015

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Voordeel: Goede prijs, prachtige ligging (wij hadden app direct aan t zwembad wat je ook op de foto ziet) Dat rijtje is dan ook echt de beste plek met mooi uitzicht vanaf het balkon. Zwembad direct bij je deur, ideaal als je nog n kleintje hebt die slaapt. De deur kan je trouwens binnen goed op slot doen. Zwembad is lekker rustig terwijl zwembad bij Isla Paraiso druk is Wij hadden HP bij Isla Paraiso (direct naast Arepar) Echt fantastisch eten! Elke keer anders en echt lekker!!! Autoverhuur niet duur en kan je t het mooie eiland verkennen!
    Vriendelijk personeel.Iedere dag schoonmaak. Leuk speeltuintje. Nadeel: App is gedateerd, veel last van mieren. Wat ze gelijk komen schoonmaken maar wel lastig. Je kan niks laten liggen qua eten of drinken want anders gelijk bezoek vd zwarte beestjes. Ongelooflijk waar die zo snel vandaan komen! Daarom lekker gaan eten in Isla Paraiso ;-) Veel trappen. Klein balkon.

• 6Joyce Kolkman13-08-2015

Gewoontjes

Het appartementencomplex is verouderd. Wij hebben last gehad van mieren. In ieder appartement stond een spuitbus tegen de mieren dus het probleem lijkt bekend te zijn. De appartementen zijn heel erg gehorig, als er iets verschoven wordt, of er huilt een baby hoor je dat echt door de muren heen. Vanaf 07.00 uur werden handdoeken gelegd. Op de 3e dag werden handdoeken weggehaald. Daarna gingen ze er gewoon om 07.00 uur al liggen. De gezinnen die om 09.00 uur (bij opening van het zwembad) kwamen aanlopen, hadden geen stoelen meer. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt. Het ontbijt was goed, maar wel iedere ochtend hetzelfde. Het strand is op zicht- en loopafstand. In de buurt zijn 2 supermarkten, een pinautomaat (allen aan het complex vast) een autoverhuurbedrijf, een apotheek, een bushalte naar Mahon. Er is geen winkelstraat of boulevard in de buurt.

• 9EM van Diemen20-07-2015

Prima accomodatie !

Prima 3-kamerappartement met airco, koel/vriescombi, 2-pits elektr. fornuis, elke dag schoonmaak (vegen, dweilen, vuilnisbak legen, bedden opmaken, handdoeken verwisselen: 2 p.p. per dag!). Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Extra handdoeken of extra keer bedden verschonen is geen probleem. Receptie 24/7 bemand. Arepar hoort bij Isla Paraiso, Waar wij in een prive-zwembad lagen (Arepar) lagen de gasten van Paraiso in een overvol zwembad. Afstand tussen beide complexen ong. 15 mtr, dus te verwaarlozen. Interieur enigszins gedateerd maar voor ons niet belangrijk. Prachtig uitzicht, supermarkt(jes) op loopafstand. Minpunten: Airco heeft zijn uitlaat op het balkonnetje: Als de airco binnen aanstaat is het erg warm als je op het balkon zit, dat is bij Isla Paraiso niet. Gebrekkig internet voor 20 euro pw/30 euro 2 wk. Zelfde internet heb je gratis als je naar de tafeltennisruimte of naar het zwembad van Paraiso loopt. Na 22.00 uur had ik prima gratis internet vanuit mijn app.

• 8Alex09-07-2014

Goede accommodatie

De accommodatie is perfect en is samen met Isla Praiso. Prima appartement met uitzicht op zee. Met z'n tweeën voldoende ruimte, airco en prima douche. Bed werd elke dag opgemaakt en handdoeken verwisseld. Qua prijs/kwaliteit prima. Zwembad goed en rustig, geen handdoeken gedoe. Komt ook door de periode. Elke dag animatie. Strand rustig en mooi.

• 8meneer Jalink09-07-2014

Goede prijs/kwaliteit

Appartement is basis ingericht, maar schoon. Elke dag schoonmaak. Complex ligt dicht bij zee (5-10 min. lopen met kleine kinderen). Het complex is één met aparthotel Isla Paraiso, dus je maakt ook gebruik van de faciliteiten daar zoals het zwembad.

• 9Melody30-06-2014

Prachtig eiland!!

Wij verbleven in arepar, oud en muf maar voor de prijs een prima verblijf, zwembad is niet verwarmt wat voor ons kindje van bijna 2 wel snel heel koud is. Prachtig eiland en isla paraiso ziet er ook prachtig uit. We hadden halfpension en het eten was echt heerlijk en ideaal met een kindje. Er is geen plaatsje dus weinig keus om buiten de deur te eten. Als je een auto huurt kun je wel een plaatsje opzoeken. Auto huren is echt super!! Je kan prima het eiland rond rijden nooit langer dan 60 min in de auto! Wij hebben genoten!!

• 8rmarees14-06-2012

perfect voor gezin met kinderen

Met twee jonge kinderen en buggy naar Arepar geweest. De plaats zelf (Arenal) is weinig bijzonders (wellicht te vroeg in het seizoen) maar het strand is perfect voor kinderen geleidelijk aflopend en mooi helder blauw water in een rustige hoefijzervormige baai. De appartementen werden elke dag schoongemaakt, om de dag nieuwe handdoeken, langer blijven op de dag van vertrek kon makkelijk geregeld worden. Voor de jeugd is er elke dag animatie en genoeg te zwemmen in de 4 zwembaden (wel is het handig als ze zelf goed kunnen lopen ivm de vele trappen op het complex).Het buffet is prima met elke dag goed eten. De appartementen mogen iets ruimer maar alles zit er op en aan. Enige minpunt was het apart bijhuren van de ikea kinderstoelen a 2 euro per stoel per dag. Airco in het appartement standaard en een lekkere warme douche. Supermarkt, pinautomaat en autohuur bij het complex evenals een soort van nordic walking route in de omgeving.

Appartement Arepar info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)