Bed and Breakfast Casa Bougainvillea

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°11°
Bed and Breakfast Casa Bougainvillea
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Bougainvillea voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Casa Bougainvillea in het Nederlands

B&B Bougainvillea is zeer aanbevelenswaardig

aad dourlein
19-5-2012

Dze B&B wordt gerund door een jong engels stel, die weten wat service betekent. De kamers zijn groot en en schoon , met goede bedden.

Wij hadden een achterkamer gekozen , om minder last te hebben van de straat, maar dat is sinds kort opgelost door dubbelglas aan de voorzijde, je kunt daar genieten op een geweldig uitzicht op de bergen.

De badkamer is goed , met regelmatig schone handdoeken.

Soller zelf is een geweldig plaatsje met voldoende horeca voor elke smaak met als toegift een geweldig feest op de 2e maandag in mei: Moros i Christians, ter herdenking van een Moorse Pirateninval in 1571.

Neem je oordopjes mee en doe oude kleren aan en laat je meevoeren in het feestgedruis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Bougainvillea in Sóller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.