Hotel Ca'n Abril

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
Hotel Ca'n Abril

We hebben een aantal aanbieders voor Ca'n Abril voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ca'n Abril in het Nederlands

Prima verblijf in knus hotel

Jolanda en Han
16-8-2015

7 dagen verbleven in dit kleine hotel met slechts 8 kamers.

Pascal en zijn kleine staf waren buitengewoon gastvrij en gaven prima adviezen over nabijgelegen restaurants en bezienswaardigheden. Het stadje Soller is een zeer karakteristiek stadje met als nadeel dat parkeren er moeilijk is, maar ook dat werd goed opgelost door de aanwezigheid van een, weliswaar kleine, eigen parking op 150 m afstand. Goed ontbijt, prima kamer met goede airconditioning, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Echt te gast bij Ca'n Abril!

W. Hoekstra
7-9-2010

Even heerlijk een weekje rust in dit prachtige hotelletje.

Pascal en zijn familie zijn geweldige gastgevers en hebben het pand fantastisch gerenoveerd en ingericht. Je voelt je hier echt te gast.

Het hotel is in een echt smal Mallorcaans straatje gelegen, vlakbij het centrale plein waar je 's avonds heerlijk kunt dineren.

De kamers zijn ruim en schoon en voorzien van airco. Het ontbijt is heel fijn, maar voor een week wel iedere dag bijna hetzelfde. Dit was het enige minpuntje.

We kunnen iedereen aanraden bij Ca'n Abril te overnachten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ca'n Abril in Sóller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ca'n Abril zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.