Appartement Vista Club

Appartement
Appartement Vista Club

We hebben een aantal aanbieders voor Vista Club voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Vista Club in het Nederlands

Redelijke accomedatie

Joyce Touw
23-9-2016

Redelijke accommodatie voor het geld wat wij betaald hebben. Ruim appartement met 2 slaapkamers. Schoonmaak is niet 100% maar zeg 75%. Op het oog schoon maar als je beter kijkt is het wat smoezelig. Ligging zou ik niet aanraden zonder auto, zoals eerder vermeld, erg veel trappen lopen naar het centrum. Wij hadden een auto en reden naar beneden en parkeerden op de gratis parkeerplaats. Zwembad was schoon en werd ook elke ochtend getest, was niet druk toen wij er waren. Lift aanwezig voor appartement maar naar het zwembad moet je met de trap. Door de vorige review een hoger gelegen appartement gevraagd en dit gekregen, uitzicht is prachtig! Voor kinderen kleine glijbaan en zwembad. Erg gehorig in de appartementen, zeker met alle dronken Engelsen.

leuke badplaats in voorseizoen

mirjam
10-6-2009

Vista club is ok voor 3 sterren. Wel heel gehorig ( veel dronken gasten uit ierland en schotland )en beetje vergane glorie.

Tip: geef als voorkeur hoog appatement aan, prachtig uitzicht over de hele baai!

de ligging is goed maar de 300 meter afstand strand kloppen niet. Let op: eerst een trap van 250 (!!) treden ( dan sta je in de winkelstraat en bij de dichtsbijzijnde supermarkt)en dan nog zo'n 600 meter lopen naar het zandstrand of slingerend ongeveer 1200 meter afleggen.

hotelbusje naar strand rijdt zeer beperkt.

Taxi is ongeveer 3,50 euro.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vista Club in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vista Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vista Club scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.