Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaSanta Ponsa

6.3VoldoendeScore uit 17 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Sun Beach

• 6Bettien14-09-2019

Echt nooit meer. Zuipende en schreeuwende Engelsen

Weet wat je doet, voordat je sunbeach boekt. Als je van zuipen en feesten houdt , je geeft niets om een goede nachtrust, of überhaupt om rust, moet je zeker boeken. Houd je daar niet van, absoluut niet doen. Dan is het namelijk een verschrikking. Appartement is op zich voldoende.

• 8P22-09-2017

Top! kruipend naar de zee!

Sunbeach is net gerenoveerd, alles ziet er netjes en schoon uit. In centrum van Santa Ponsa overal restaurantjes/terrasje/souvenir winkeltjes en dicht bij de zee. Paar trappen af en je bent er. Kom je voor de rust moet je hier niet naar toe. Personeel erg vriendelijk, een receptioniste spreekt nederlands. In deze plaats komen veel engelse/schots/iers. Daarnaast ook veel nederlanders. 500,- pp betaald voor een week in het na seizoen. Vonden wij nog niet zo gek. Er is een waterkoker en broodrooster aanwezig dus ontbijtje is zo klaar. Als je van rust houd moet je hier niet naar toe maar hou je van het strand en levendigheid zeker aanrader.

• 9Minette12-08-2017

Fantastisch gerenoveerd appartement

De appartementen zijn net gerenoveerd en zien er fantastisch uit, nog niet alles was klaar maar dat was geen probleem.(appartementen zien er precies uit zoals de foto's laten zien.) Het is lekker vertoeven bij het zwembad, waar je bij de bar drank of eten kunt kopen, aan de andere kant kun je zonnen op het dakterras waar ook een bar is voor eten of drinken, deze bar was echter nog niet open toen wij daar waren, je mag geen eigen drank en eten meenemen. Buiten het hotel vind je op 5m afstand de restaurantjes waar je kunt ontbijten, lunchen of dineren, het strand is binnen 5-10 minuten loopafstand. Er zijn veel Engelsen of Ieren waardoor het buiten op straat luidruchtig kan zijn, de laatste paar nachten hadden we deze ook als buren waardoor we steeds wakker werden van dichtslaande deuren. In de slaapkamer hoor je niet veel herrie van de terrasjes. We moesten betalen voor de wifi, die het soms niet goed deed, bij de terrasjes jun je wanneer je daar eet om de wifi code vragen.

• 9HGV20-07-2017

Appartement zeer goed. Helemaal gerenoveerd in 2016. Prima airco, zowel in woonkamer als slaapkamer. Douchecel uitstekend. Keuken was alles aanwezig, waterkoker, broodrooster etc. Balcon uitstekend. Nadeel wifi is niet gratis. Niet van deze tijd dus.

• 7superhinschi14-10-2014

Toller Urlaub im Sun Beach

Nachdem doch einige Beurteilungen über unfreundliches Personal und abendliche Lautstärke gelesen habe, war ich sehr erfreut, dass es sich bei unserem Besuch anders erwiesen hat. Wir hatten ein tolles Apartment im 7. Stock mit Blick sogar aufs Meer. Das Apartment war sauber und sehr geräumig. Handtücher gab es täglich frisch und das Personal war absolut freundlich. Klar war Musik aus den Bars zu hören und Livemusik gab es auch in der Umgebung, aber das Schlafzimmer lag nach hinten raus und so gab es auch da keinen Grund zu meckern. Das Preis-Leistungsverhältnis war absolut in Ordnung. Wir würden dort wieder hinfahren.

• 6co20-08-2014

redelijk

Het appartement was oke,maar onze ervaring was dat je toch echt wel een airco nodig hebt.Wat ons is tegengevallen is het volk wat daar komt. Veel dronken,Engelse/Ierse jongeren,wietlucht hing er ook behoorlijk rond.'sNachts meerdere keren wakker geworden van ruzie en geschreeuw van dronken jongeren.in het zwembad uitdagende jongeren, heel vervelend.Was asociaal volk en ik beeld me echt niks in.Personeel was niks mis mee,ondanks het commentaar van enkelen.Zij werden door sommigen vreselijk behandeld en bleven desondanks netjes.Sun Beach heeft bij de plaatselijke bevolking een slechte naam.Vooral de maand juli schijnt het volk vreselijk te zijn.Ondanks dit toch een heerlijke vakantie gehad.Appartement was best schoon,uitzicht op de baai en dicht bij het strand.Het ligt in het drukste gedeelte van de baai,dat merk je wel.Maar voor de prijs,mag je daar niet over klagen. Wij zullen hier niet meer boeken, maar dat komt echt door het ontbreken van een airco en het volk wat er komt.

• 2nee11-08-2011

nooit meer

het had beter als jongerenappartementen verkocht kunnen worden voor kinderen is het absoluut niks. weinig ruimte,geen airco,veel matriaal kapot zoals ligbedjes,koelkast,bedden,gordijnen,verlichting. Geen animatie voor de kinderen,veel en overmatig alcoholgebruik door jongeren binnen de locatie en rond het zwembad dus ook veel geluidsoverlast vooral na 04.00 uur als de pubs sluiten en alle jongeren op de trappen in en bij de appartementen hangen. Personeel doet weinig tot niets hier op uit.Veel glaswerk rond het zwembad dus niet veilig. Het appartement is voor 4 personen maar voor twee ingericht zoals het zitje op het balkon.Geen t.v. of ander vermaak voor de kinderen . Slecht rekening gehouden met mensen die slecht ter been zijn b.v.in het trappenhuis geen leuning. in zijn totaliteit slecht onderhouden.

• 6Wendy28-07-2011

Niet wat we gewend zijn

Er is in dit apartement niets, maar dan ook niets aanwezig (behalve wat borden en bestek). Zelfs geen deftige potten en pannen, geen handdoek, geen kruiden,... Geen idee hoe het er in andere landen aan toe gaat, maar in België kan je altijd rekenen op de basis producten; koffie, thee, suiker, kruiden enz. Er is ongelooflijk veel lawaai; niet in het hotel, maar in het centrum van de stad. Het plaatsje wordt trouwens overspoeld door Britten. Maar een paar dorpjes verder worden ze blijkbaar overspoeld door Duitsers. Vooral jeugd die véél te veel drinken en lawaai maken. Zelfs de plaatselijke bevolking wordt er helemaal onnozel van.

• 8fam van den Ham15-05-2011

ideaal gelegen en prima

Dit appartement is perfect gelegen, midden in het centrum en binnen 3 min van het strand. Wel vlak bij de kroegjes maar daar heb je niet veel last van. Ruime eenvoudige kamers, met goede bedden. Niets extra's maar wel prima, met om de 2 dagen schone handoeken. Voor dat geld hadden wij dit nooit verwacht. Lekker zwembad en nette bar met goed eten aanwezig. Verder zeer leuke plaats en aardige mensen. Ja er waren wel ieren en engelsen maar in onze meivakantie hebben wij daar totaal geen last van gehad. Wij als gezin met 2 kinderen 5 en 7 jaar hebben heerlijk genoten. Alle nederlanders zaten bij elkaar op 2 verdiepingen de engelse totaal aan de andere kant. En voor alle klagers: Wat verwacht je in godsnaam voor zo"n prijs!!!! Neem wel zelf strandlakens mee. Marineland heeft een geweldige dolfijnenshow maar is verder erg klein, dus voor de 22,-p.p erg aan de prijs.

• 7patricia14-05-2011

heerlijke vakantie gehad

we waren na het lezen van zoover uitgegaan van het ergste en het is 100% mee gevallen.we hebben het erg lekker gehad, de kinderen hebben lekker gezwommen en wilde niet naar het strand want ja die hebben we thuis bijna voor de deur ;)

Appartement Sun Beach info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand0.1 km