Hotel Sky Senses- Family Friendly

Hotel Sky Senses- Family Friendly

8.1Fantastisch

Spanje, Mallorca, Santa Ponsa

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sky Senses- Family Friendly voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

26 reviews over Hotel Sky Senses- Family Friendly

• 2018
    9gjbzl05-05-2018

4-sterren-kwaliteit in een persoonlijke ambiance

Hotel Delfin Mar was gedurende een week ons heerlijke rustpunt in Santa Ponsa. Een zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie, prettig ruime kamers en een goede kwaliteit eten. Het belangrijkste was de gastvrijheid van het personeel, voor wie geen moeite te veel was. Het was genieten van echte 4-sterren-kwaliteit met een prettige, persoonlijke verzorging. Wij komen graag terug.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

8A. K.04-04-2017

Prima hotel

Mooi en netjes hotel met professioneel personeel. Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken ook als we hier niet om hadden gevraagd. Helaas lagen de boxprings niet zo lekker, erg hard! Verder een nette kamer en badkamer, wij hadden een kamer op de bovenste verdieping dus een super groot balkon erbij! Vanaf het hotel 2 minuten lopen naar het strand en een supermarkt. Ook de winkeltjes en bushalte zijn op 5minuten loopafstand dus voor ons een toplocatie.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8rvdheuvel16-08-2012

Goed, netjes en vriendelijke mensen

Begin augustus naar Delfin Mar geweest, we hadden half pension. Eten was goed (ruime keus, neem iets anders als je iets niet lekker vindt!). Kleinschalig, genoeg ligplaatsen aan zwembad. Dichtbij strand en winkels. Schoonmaak heel goed. Vriendelijk personeel. Er is 1 persoon in de animatie; Karuna is geweldig door enthousiasme en "organisatietalent". Ligt niet in het uitgaansgebied, 's nachts dus rustig. Kamer btj klein.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Jeanette26-08-2009

"dit was een topper"

We zijn net terug van een fantastisch 14 daagse vakantie.Het klein schalige hotel ligt op enkele minuten lopen(licht hellend)van het mooie strand.Personeel is erg aardig.De 2 pers.kamers zijn niet erg groot,maar netjes.'sAvonds is het wel mogelijk om op je balkon te zitten tot 23.30,want daarna gaat het ligt automatisch uit.Eten was erg goed en elke dag wat anders.Animatie is er bijna niet.Daarvoor moet je naar het er naast gelegen Siésta Mar Hotel.(dezelfde hotel keten)Een aanrader als je niet van grote massa's mensen houd. 25-8-2009.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 4Maartje20-08-2009

Vakantie, vakantie...

Ik was daar met Pim (van onderstaande reactie) en ik zeg altijd over hem dat 't geen fijnproever is, maar dat ie 't zich wel laat smaken. Wel belangrijk om in de reactie mee te lezen, aangezien dan pas echt duidelijk wordt hoe smerig dat kapotgekookte eten daar was. Verder hoef je niet van ze te verwachten dat je ook maar iets meer krijgt, dan dat ze minimaal voor je behoren te doen: Vooral geen muziek bij het terras, want de gasten zouden het eens gezellig gaan vinden en nog een paar biertjes extra drinken voor hetzelfde geld. "Crisis, crisis", krijg je dan als reactie wanneer je ernaar vraagt. Vakantie, vakantie, eikel, want daar zijn we voor hier :)

• 0Pim17-08-2009

Ranzige bagger

(Vervolg van de beoordeling hieronder) te worden gezien voor de rest van de kwaliteit van het voer wat er werd geserveerd tijdens de maaltijden. Met name het barpersoneel was niet servicegericht en of vriendelijk. Het all-in concept hield in tot 23.00 uur vrije dranken. Wel handig als er ook iemand staat om je te bedienen, wat in veel gevallen niet zo was en je 10 minuten moest wachten tot er iemand kwam opdagen. Verder moet je ook niet om 23.10 uur aan de bar verschijnen terwijl je je gezicht de gehele dag nog niet hebt laten zien, want dan mag je je drankje afrekenen, ook al heb je er de gehele dag niets gegeten of gedronken. Hoe welkom voel je je dan? We hebben dan ook regelmatig buiten de deur gegeten en gedronken waardoor het toch nog een dure vakantie werd. Geen Delfin Mar meer dus, maar ook Santa Ponca niet meer voor ons. Te weinig te doen, mits je van goedkope dronken britten en veel kermis neon houdt, kan het er van do. tot zon. wel aardig zijn. Niets met Spanje te maken dit..

• 5Pim17-08-2009

Ranzige bagger

Verschrikkelijk hotel. Personeel, met uitzondering van het receptiepersoneel, niet vriendelijk. We hadden een all-in concept genomen, maar hiervan hadden we na de eerste dag al spijt als haren op ons hoofd. Het ontbijt is werkelijk niet te pruimen (gekookte scrambled eggs oid, ik weet dat spek vet is, maar dat was echt vet en zelfs áls je s'ochtends al spek wilt eten lijkt het me niet te doen, witte bonen in tomatensaus in de morgen??, broodjes die enkele dagen ervoor al gebakken zijn, eieren die niet te pellen zijn, chocopasta die echt ranzig is, limonade die niet te zuipen is enz enz). Opvallend genoeg viel de lunch tov het ontbijt mee. Redelijke salades en dito soep en de ene keer was het al met al beter dan de andere keer. Verder de maaltijden waren gelijk aan de kwaliteit van het ontbijt. VIES. Wanneer je de smaak van een stuk tot pulp gekookte bloemkool niet van een broccoli kunt onderscheiden, weet je dat het mis is. Dit laatste ter illustratie en dient als representatief beeld

• 9H.21-08-2008

Prima keuze

Voor personen die niet elke nacht van het nachtleven willen genieten een prima keuze! Het hotel licht 45 min. van het vliegveld. Het ligt dichtbij het strand en diverse supermarktjes. Het personeel is erg vriendelijk, zeker tegen kleine kinderen. Het eten was gewoon goed. Opvallend ruime keus aan salades en aan toetjes. In het algemeen qua eten veel keuze. De kamers waren schoon en werden elke dag schoon gemaakt. Het kinderzwembad is ideaal voor kinderen. Zelfs ons kindje van 1,5 jaar kon zich er prima in redden. Verder is er, in het hotel, weinig te doen voor "kleine kinderen". Tip: Als je kleine kinderen hebt, ga dan eens naar een kleiner strandje, het ligt richting Palmanova circa 10 minuten lopen - langs de boulevard). Hierbij is ook een speeltuin. Ook zijn hier veel kleine kinderen op dit strand en is er veel schaduw te vinden voor de liefhebbers.

Kortom: Wij hebben een erg leuke vakantie gehad in Delfin Mar en kunnen het absoluut aanraden.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7Anja15-08-2008

net hotel

We komen al 14 jaar op santa ponsa,dus hebben meerdere hotels gezien en geproeft Wij zijn hier van 27 juli t/m 10 aug 2008 geweest. Eens maar nooit meer. Kamers waren heel netjes en de rest van 't hotel ook. Het eten was niks, geen keus, oude broodjes en vieze eieren die zeker al 3 uur gebakken waren. Personeel was niet vriendelijk op 'n paar na. Bij 't zwembad had je geen plek als je geen handdoek had weggelegd.we hadden ook 5 keer geen water 'smorgens en konden de receptie niet bellen. Nee hier komen we nooit meer er zijn veeeel betere hotels in santa ponsa.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Ornello01-08-2008

een aanrader

Net terug van 2 weken vakantie.(15 t/m 30 augustus)Hotel is netjes en schoon en eten is erg lekker.Goede prijs/kwaliteit verhouding.Personeel is zeer kindvriendelijk met namen de bediening.

Gereisd met familie in augustus 2008

Hotel Sky Senses- Family Friendly info