Hotel SENTIDO Punta del Mar

Hotel SENTIDO Punta del Mar
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Punta del Mar voor je op een rij gezet:

177 reviews over Hotel SENTIDO Punta del Mar in het Nederlands

Heerlijk genieten op de berg.

Rilana213
12-8-2018

Wat een mooi hotel. Het uitzicht is fantastisch.

Het eten gewoon perfect, zoveel keuze en iedere dag een ander thema. Voor mensen met allergieën is er genoeg. Lactosevrij, glutenvrij het is er allemaal.

Heerlijk dat het adult only is, geen huilende kinderen aan het zwembad en alles gewoon lekker op het gemakje. De kamer was mooi, net de badkamer kan wel een even naar gekeken worden. Even de kitranden vervangen zodat het schimmel weg is.

Schoonmaak in de badkamer kon ook wel wat beter.

Personeel was erg vriendelijk, op 1 badmeester na die denk ik moet nadenken of deze baan wel bij hem past, maar de rest erg aardig en behulpzaam.

Als je graag nog wat vertier buiten het hotel wil gaan beleven zit je wel een klein beetje uit de route. 20 minuten lopen of pak een taxi en je staat zo tussen de gezelligheid

Zeer goede ervaring,

Etienne
8-6-2018

Ontvangst prima en vriendelijk

Gans het hotel en de kamers zeer net

Fijne en verzorgde keuken.

prachtige vakantie

Jo Brouwers
20-1-2018

Hotel is uniek gelegen, verzorging is perfect, personeel super gedienstig, prima bedden, heerlijk eten. Avond animatie is flop. Peguera (taxi) wandeling van rotonde naar strand is aanbevelenswaardig wegens mooie architectuur en panorama uitzichten. Palma is moeite waard, alsook dagtocht naar Soller. airco houdt het niet bij met 35+.

WTC.nl

Geweldige vakantie gehad met mijn vrouw!

Davey van Aken
25-10-2017

Het eten was bijzonder goed! Heerlijke tijd samen met mijn vrouw gehad. Via een website geboekt dus inderdaad dit hotel is alleen voor volwassenen.

Fantastische vakantie

Suzanne
24-10-2017

Ligging is geweldig, personeel is top, eten is echt heerlijk. Het enige negatieve puntje wat ik kan bedenken, was dat het zwemwater best fris was en de muziek aan het zwembad kon wat beter. Maar voor de rest een top hotel!

Fantastisch verblijf in moderne, schitterend hotel

Bos en Stein
22-10-2017

Geweldig en goed verzorgd hotel. Vreindelijke bediening en goed eten en drinken. Accomodatie is modern en goed uitgerust. Heerlijk zwembad en directe toegang naar zee-via trap naar de rotsen.

Winkels ca 10-15 minuten lopen.

Mooi strand op 20 min. lopen.

Alles klopt hier gewoon. Echte aanrader!

Fantastisch hotel

Anoniem
9-10-2017

Prachtig hotel, ligging is ook heel mooi savonds kun je zonsondergang erg mooi zien in de blue bar alleen is het wel 15/20 min lopen tot het eerste zandstrand tussendoor kom je wat kleine strandjes tegen. Personeel is super vriendelijk van de front Office tot aan de bar. Eten is ook voor iedereen iets en verschillende thema avonden gedurende de week. Heel mooi en groot zwembad ook Balinese beds alleen mogen er misschien meer normale bedjes komen.

Mooie vakantie,zeker voor herhaling vatbaar

Fam. Roggeman - Mechelen
23-9-2017

Fantastisch uitzicht, supervriendelijk personeel, goede keuken ( zeer goed ontbijt met ruime keuze, diner goed tot een paar maal zeer goed,themavonden !!(wisselvallige keuken ,smaken kunnen verschillen !! ).

De kamer was zeer goed en ruim ( type "K" ),de indeling van de kast is onpraktisch, zeker voor oudere mensen, de legkast is VEEL te laag en bestaat uit slechts één schap !!!

Zeer goede kamerservice, zeer proper !!!!!!!

De airco werkt zeer goed en is goed regelbaar.

De badkamer beschikt over en inloopdouche,we misten een bad.

De "BAR " aan het zwembad stelt niet veel voor ( een bar kan men het eigenlijk niet noemen, het is meer een afhaaltoog voor de obers ),het terras is vooral s'avonds zeer gezellig. De snacks aan het zwembad zijn gewoon ronduit slecht ( frieten van samengeperst karton, fishsticks waar het vet zo uitdroop !!, enz.( men kan beter buiten het hotel eten ,is goedkoper en veel lekkerder !!!

De bluebar is eigen ook geen bar, wel mooie zonsondergang!!

Très bien

C.D
27-8-2017

Bel hôtel personnel très gentil et à l'écoute. Une réelle volonté de bien faire mais quelques points peuvent encore être améliorés : propreté de la piscine eau trouble, grasse de crème solaire, transat tachés ...Une partie devrait être réservée aux fumeurs , la proximité des transats impose une forte gene pour les non fumeurs ! Il y a parfois de très mauvaises odeurs dans les salles de bain... Ce sont quelques détails qui peuvent trouver des solutions rapides pour que les clients puissent dire que c'est parfait.

Te duur voor wat het maar is

Michelle
26-8-2017

Wel een top uitzicht! Teveel betaalt voor dit hotel, dachten dat het luxe ging zijn voor de centjes, maar dat was het helemaal niet, kleine kamers, en klein zwembad, licht ver van palma de mallorca, bereikbaar met bus na eerst 15 min. Wandelen naar halte

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Punta del Mar in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Punta del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Punta del Mar scoort een 8.42 uit 10 op basis van 177 reviews.