Hotel SENTIDO Punta del Mar

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag25°11°
Hotel SENTIDO Punta del Mar
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Punta del Mar voor je op een rij gezet:

169 reviews over Hotel SENTIDO Punta del Mar in het Nederlands

prachtige vakantie

Jo Brouwers, 20-1-2018

Hotel is uniek gelegen, verzorging is perfect, personeel super gedienstig, prima bedden, heerlijk eten. Avond animatie is flop. Peguera (taxi) wandeling van rotonde naar strand is aanbevelenswaardig wegens mooie architectuur en panorama uitzichten. Palma is moeite waard, alsook dagtocht naar Soller. airco houdt het niet bij met 35+.

Geweldige vakantie gehad met mijn vrouw!

Davey van Aken, 25-10-2017

Het eten was bijzonder goed! Heerlijke tijd samen met mijn vrouw gehad. Via een website geboekt dus inderdaad dit hotel is alleen voor volwassenen.

Fantastische vakantie

Suzanne, 24-10-2017

Ligging is geweldig, personeel is top, eten is echt heerlijk. Het enige negatieve puntje wat ik kan bedenken, was dat het zwemwater best fris was en de muziek aan het zwembad kon wat beter. Maar voor de rest een top hotel!

Fantastisch verblijf in moderne, schitterend hotel

Bos en Stein, 22-10-2017

Geweldig en goed verzorgd hotel. Vreindelijke bediening en goed eten en drinken. Accomodatie is modern en goed uitgerust. Heerlijk zwembad en directe toegang naar zee-via trap naar de rotsen.

Winkels ca 10-15 minuten lopen.

Mooi strand op 20 min. lopen.

Alles klopt hier gewoon. Echte aanrader!

Fantastisch hotel

Anoniem, 9-10-2017

Prachtig hotel, ligging is ook heel mooi savonds kun je zonsondergang erg mooi zien in de blue bar alleen is het wel 15/20 min lopen tot het eerste zandstrand tussendoor kom je wat kleine strandjes tegen. Personeel is super vriendelijk van de front Office tot aan de bar. Eten is ook voor iedereen iets en verschillende thema avonden gedurende de week. Heel mooi en groot zwembad ook Balinese beds alleen mogen er misschien meer normale bedjes komen.

Mooie vakantie,zeker voor herhaling vatbaar

Fam. Roggeman - Mechelen, 23-9-2017

Fantastisch uitzicht, supervriendelijk personeel, goede keuken ( zeer goed ontbijt met ruime keuze, diner goed tot een paar maal zeer goed,themavonden !!(wisselvallige keuken ,smaken kunnen verschillen !! ).

De kamer was zeer goed en ruim ( type "K" ),de indeling van de kast is onpraktisch, zeker voor oudere mensen, de legkast is VEEL te laag en bestaat uit slechts één schap !!!

Zeer goede kamerservice, zeer proper !!!!!!!

De airco werkt zeer goed en is goed regelbaar.

De badkamer beschikt over en inloopdouche,we misten een bad.

De "BAR " aan het zwembad stelt niet veel voor ( een bar kan men het eigenlijk niet noemen, het is meer een afhaaltoog voor de obers ),het terras is vooral s'avonds zeer gezellig. De snacks aan het zwembad zijn gewoon ronduit slecht ( frieten van samengeperst karton, fishsticks waar het vet zo uitdroop !!, enz.( men kan beter buiten het hotel eten ,is goedkoper en veel lekkerder !!!

De bluebar is eigen ook geen bar, wel mooie zonsondergang!!

Te duur voor wat het maar is

Michelle, 26-8-2017

Wel een top uitzicht! Teveel betaalt voor dit hotel, dachten dat het luxe ging zijn voor de centjes, maar dat was het helemaal niet, kleine kamers, en klein zwembad, licht ver van palma de mallorca, bereikbaar met bus na eerst 15 min. Wandelen naar halte

Prachtig hotel met waanzinnig uitzicht

Daniëlle, 25-8-2017

Het eten is tot in de puntjes verzorgd, iedere avond wisselende gerechten en het personeel is ontzettend vriendelijk.

Het zwembad is super. Een heerlijk uitzicht en fijne ligbedjes. De grootte van het zwembad is precies goed, in tegenstelling dat ik bij reviews lees dat het klein zou zijn. Het zwembad is in 2en gesplitst en er lagen vaak niet meer dan 10 mensen in het water. Perfect dus! Je kunt natuurlijk ook niet een compleet zwemparadijs verwachten als je naar een adult only hotel gaat ;)

Kamer is ook precies goed. Bedden waren alleen wat hard in mijn beleving maar kon er alsnog prima op slapen.

In de directe omgeving is niet zoveel te doen, het is zeker aan te raden om een huurauto te boeken. Geeft je zoveel vrijheid en je kunt alle prachtige plekjes op het eiland ontdekken!

Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad en kijken er met veel plezier op terug.

(kindvriendelijkheid met 'n 10 ingevuld, er mochten geen kinderen binnen)

Mooi uitzicht

R vermeulen, 16-8-2017

Ligt ver van strand en centrum,en alles is gericht op engelsen teveel,zwembad is verouderd en kamers vrij klein personeel super vriendelijk

Fantastisch!

Lian, 16-8-2017

Samen met een vriendin een week mogen verblijven in dit prachtige hotel. Personeel was oprecht vriendelijk, buffet was ontzettend lekker, animatieteam zorgde dagelijks voor verschillende leuke activiteiten, kamer was echt top en elke dag schoon en opgeruimd.

Enige nadeel was dat het allemaal zo super voor elkaar was dat we de hele week niet van het hoel af zijn geweest :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Punta del Mar in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Punta del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Punta del Mar scoort een 8.42 uit 10 op basis van 175 reviews.