Hotel SENTIDO Punta del Mar

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag15°10°
Hotel SENTIDO Punta del Mar
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Punta del Mar voor je op een rij gezet:

Laatste review

Perfect

Ruth Van Aken,
22-10-2018

Top verblijf, goede service, goed eten en alles heel goed geregeld!

Kenmerken

176 reviews over Hotel SENTIDO Punta del Mar in het Nederlands

Perfect

Ruth Van Aken,
22-10-2018

Top verblijf, goede service, goed eten en alles heel goed geregeld!

Super Mooi 😍

Wilma,
7-10-2018

Super mooie hotel met zeer vriendelijk bar personeel zo vriendelijk hebben we het nog nooit getroffen 🔝.

Hele luxe kamer met zee zicht gekregen met een inloop douche en grote toilet ruimte. En in de kamer nog een mooie zitje met tv.

We hadden geen balkon daarom hadden wij deze kamer gekregen met een zeer mooie uitzicht op zee.

Het zwembad was ook heel erg mooi,er waren wel handdoek leggers maar niet heel veel,wij hebben nog altijd een mooi plekje kunnen krijgen.

Het zwembad is zo mooi,als je over de rand kijkt,dan kijk je al naar de zee met hele mooie dure jachten 👍

Eten en drinken was hartstikke goed,niks op aan te merken.

Entertainment was ook heel erg mooi,elke avond was er wel wat te doen,met leuke optredens van muziek bands of dans.

Wij hebben er ieder geval erg van genoten.

En we komen zeker wel eens terug naar deze hotel.

Het centrum 400 meter verder op waren niet zo veel winkeltjes ,en het was daar rustig.

Geweldig genoten

Monica van der Gaag-Hoogeveen,
19-9-2018

Wat een heerlijk hotel. Vooral het personeel maakt het verblijf fijn. Er hangt een relaxte sfeer in de eetzaal. Je wordt door iemand naar je tafel begeleid, heel bijzonder. Restaurant met uitzicht op zee.. Ook leuk om naar het strand te lopen (25 minuten) met daar barretjes en winkeltjes. Met de bus naar Palma (45 minuten met bus 102) Houdt er rekening mee dat de bussen niet op tijd rijden en soms tjokvol zitten. Ook zijn we met de bus naar Peguera (10 minuten) geweest.Leuk om te shoppen. Trip op woensdag naar Andratx met de boot heen, markt bezoeken en met de bus terug. Verder kan je je goed vermaken in en rondom het hotel. Snorkelen kan, echter via een wat onhandige trap naar beneden. Coctails all-in! Leuke avond animatie (Rod Stewart look a like was erg goed) Heerlijk dat je geen last hebt van jengelende kinderen. Kamer was schoon, wel vonden we het vreemd dat ons bed niet werd verschoond tijdens ons 8 daagse verblijf.

Oke voor een week

Kristoff,
9-9-2018

Hotel is een beetje verouderd. Vooral: badkamer: vuile douchevloer, vuile sifon vol met kalk..., kamer is voor de rest behoorlijk. Zwembad is oke, maar zicht op hotelgebouw zelf kan beter (gevel is ook aan opfrissing toe (vuile vochtvlekken en barsten) en ongeacht het "verbod" op handdoek leggen aan het zwembad, gebeurt het jammer genoeg te vaak met teleurstelling tot gevolg als je wat later op de dag komt. Wel zalig dat enkel volwassenen toegelaten zijn! Met enorm veel Engelsen die 's avonds graag plezier (lees: lawaai) maken in de bar. Vraag dus een kamer op de hogere verdiepingen! Personeel is heel vriendelijk. Buffetten vervelen wel na een week dus eet zeker ook buiten het hotel... Ligging is ok, op 1,5km wandelen van Santa Ponsa zelf, kan via padje langs het water. In Santa Ponsa was er al bijna elke avond een soort van festival (optredens, eetstandjes, ...) maar wel druk dus ook hier niet te lang blijven hangen als je rust wil :-)

Uitstekend hotel op mooi locatie

Arne,
16-8-2018

Prachtig hotel met schitterende ligging. Ontbijt zeer uitgebreid en luxe. 2 mooie zwembaden met voldoende bedjes. Schone, ruime kamers met airco. Vriendelijk personeel en voor de liefhebbers gevarieerd animatieprogramma. Het strand is wat ver, maar aardige restaurantjes in de omgeving. Prijzen aan de bar zijn wat hoog.

Een auto huren en het eiland verkennen is wel een aanrader. Mallorca is namelijk een mooi eiland met mooie baaitjes.

Zeker een aanrader!

Heerlijk genieten op de berg.

Rilana213,
12-8-2018

Wat een mooi hotel. Het uitzicht is fantastisch.

Het eten gewoon perfect, zoveel keuze en iedere dag een ander thema. Voor mensen met allergieën is er genoeg. Lactosevrij, glutenvrij het is er allemaal.

Heerlijk dat het adult only is, geen huilende kinderen aan het zwembad en alles gewoon lekker op het gemakje. De kamer was mooi, net de badkamer kan wel een even naar gekeken worden. Even de kitranden vervangen zodat het schimmel weg is.

Schoonmaak in de badkamer kon ook wel wat beter.

Personeel was erg vriendelijk, op 1 badmeester na die denk ik moet nadenken of deze baan wel bij hem past, maar de rest erg aardig en behulpzaam.

Als je graag nog wat vertier buiten het hotel wil gaan beleven zit je wel een klein beetje uit de route. 20 minuten lopen of pak een taxi en je staat zo tussen de gezelligheid

Zeer goede ervaring,

Etienne,
8-6-2018

Ontvangst prima en vriendelijk

Gans het hotel en de kamers zeer net

Fijne en verzorgde keuken.

prachtige vakantie

Jo Brouwers,
20-1-2018

Hotel is uniek gelegen, verzorging is perfect, personeel super gedienstig, prima bedden, heerlijk eten. Avond animatie is flop. Peguera (taxi) wandeling van rotonde naar strand is aanbevelenswaardig wegens mooie architectuur en panorama uitzichten. Palma is moeite waard, alsook dagtocht naar Soller. airco houdt het niet bij met 35+.

Geweldige vakantie gehad met mijn vrouw!

Davey van Aken,
25-10-2017

Het eten was bijzonder goed! Heerlijke tijd samen met mijn vrouw gehad. Via een website geboekt dus inderdaad dit hotel is alleen voor volwassenen.

Fantastische vakantie

Suzanne,
24-10-2017

Ligging is geweldig, personeel is top, eten is echt heerlijk. Het enige negatieve puntje wat ik kan bedenken, was dat het zwemwater best fris was en de muziek aan het zwembad kon wat beter. Maar voor de rest een top hotel!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Punta del Mar in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Punta del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.