Hotel Pure Salt Port Adriano

Hotel Pure Salt Port Adriano

8.6Fantastisch

Spanje, Mallorca, Santa Ponsa

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pure Salt Port Adriano voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • Jacuzzi
  • Sauna

11 reviews over Hotel Pure Salt Port Adriano

• 10Mo30-07-2011

Prachtig uitzicht

Mooi hotel aan de jachthaven, verder afgelegen van winkels, uitgaancentra.

Gereisd met partner in januari 2006

• 7S.hectors13-07-2010

Nooit meer

Komende 2 jaar wordt er een nieuwe jachthaven gebouwd. Veel overlast qua geluid. Zwembad buiten onverwarmd. Kinderen in Spa worden niet toegelaten. Tuin erg klein.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 8Chris Logghe25-05-2009

ga er nu nog heen !

Hotel Portadriano is super mooi gelegen, alle kamers met zeezicht ( en wat voor zicht !) maar je moet de gouden regels volgen. Boek rechtstreeks met hotel - neem enkel kamer met ontbijt ( diner is 35 euro) - resto in de buurt zat ( haven restaurantjes met super visgerechten & tapas) - huur een auto want haventjes liggen op 5/ 11 / 13 km van hotel Super rustig hotel - niet meteen voor kinders onder de 12 jaar. Negatief: tot medio 2010 wordt er aan een plezierhaven gewerkt, wat lawaai met zich meebrengt op terras, maar niet in kamer. Daarom ga er nu heen en betaal een prijs/kwaliteit die werkelijk "super" is. eenmaal de haven er volledig ligt zullen de prijzen er ZEKER met 50 % terug stijgen.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8merel01-01-2009

leuke ontspannen vakantie

mooi hotel rustig gelegen, inderdaad een beetje te duur, maar we komen hier wel nog terug met ons dochtertje. eten top

Gereisd met partner in januari 2009

• 10De Munter26-07-2008

Top hotel

Schitterende vakantie gehad. Super hotel, prijzig maar zeker waard. Alles is top. Restaurants in de buurt. Ligt wel wat afgelegen maar ideaal voor rustige, gezellige en romantische vakantie.

Gereisd met partner in september 2007

• 10Jantien30-06-2008

Echt een super hotel. Kleinschalig,luxe en rustig gelegen. Maar toch op loopafstand van een kleine haven met restaurantjes en een strandtje. Hele mooie ruime, super de luxe, kamers. Heel culinair eten!echt top. Uitzicht is erg mooi. Heel vriendelijk personeel. de drankjes en extra zijn idd duur bij het hotel, maar dat is bij de meeste 5ster hotels. Niet geschikt voor mensen die houden van veel vertier en voor gezinnen met kinderen. Ik heb geweldig genoten in dit hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 10Fam. Werts09-04-2008

Wat een prachtig hotel met super vriendelijke mensen!!!! Een absolute aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8W&M14-07-2006

Mooi hotel,aan jachthaven en zee. Buiten het haventje is er op loopafstand weinig te beleven, voor ons geen probleem. Vriendelijk personeel. Lunchkaart met andere gasten eens, beperkt en prijzen aan de hoge kant voor wat er geboden wordt. Kwaliteit diner was zeker goed maar we hadden er toch wel iets meer van verwacht misschien te hoge culinaire verwachtingen. Leuke goede restaurantjes in haven en recent geopende trendy restaurant Gala in Santa Ponsa ook een aanrader. Wij vinden het hotel niet echt geschikt voor kinderen, meer voor stellen en/of oudere mensen die willen genieten van de rust, zon en water. Overigens zouden ze de tuin (bij zwembad)iets meer mogen aankleden met planten/bloemen, kwam wat kaal over, aan de voorkant van het hotel waren ze hier mee bezig mogelijk dat de zwembadzijde ook nog aan de beurt komt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Port Adriano.

Gereisd in juli 2006

• 8Sylvia04-09-2005

De architectuur van het hotel is mooi, de kamers zijn top. Ontbijtbuffet een tegenvaller voor een 5 sterren hotel! Een hele beperkte keuze. De bediening sprak gebrekkig engels, duits en de prijzen voor de lunch; sandwich, taart en ijs vonden we prijzig voor datgene wat geboden werd. Tip: Er zijn uitstekende restaurantjes in de haven.

Gereisd in september 2005

• 10Pia Eskes21-08-2005

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit prachtige hotel. Uiterst professionele bediening, heerlijke maaltijden, prachtig zwembad en een mooie kamer. Zeer aan te bevelen, ook met kinderen.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Pure Salt Port Adriano info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking