Appartement Portofino-Sorrento

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag26°15°
Appartement Portofino-Sorrento
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Portofino-Sorrento voor je op een rij gezet:

54 reviews over Appartement Portofino-Sorrento in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Lenie
7-10-2018

Het was makkelijk om met het openbaar vervoer naar andere plaatsen te gaan.

Het eten in de restaurantjes was prima en goed betaalbaar.

In het Info kantoortje vergelijkbaar met vvv zat een man die absoluut niet behulpzaam was. Maar misschien was hij met het verkeerde been uit bed gestapt.....

heerlijke strandvakantie

René
9-8-2018

Erg leuke strand vakantie gehad, precies zoals we hadden gepland. In het verre verleden slechte ervaring gehad met een booking op Mallorca dus we waren sceptisch, maar we werden blij verrast. Erg ruim en schoon appartement met zeer aardig en kundig receptie personeel. We hadden het appartement op de vijfde verdieping met prachtig uitzicht op de beide zwembaden en zee. Op het strand elke dag twee bedjes en parasol geboekt, dit strand is op 50 meter afstand van appartement, top. Ook waren de supermarktjes op loopafstand(zeer dichtbij) dus we konden gewoon lunch halen bij deze winkels. Ideaal. Elke avond uitgegeten bij de diverse leuke restaurantjes. Door 's nachts te vliegen hebben we effectief 7 dagen kunnen genieten van het strand! Al met al een top vakantie!

Leuke vakantie !

30-7-2018

Je mag geen eten of drinken meenemen naar de zwembaden, alleen het drinken en chips ( zeer beperkte keuze ) die te koop zijn bij het kleine barretje bij het zwembad zijn toegestaan. Koffie verkopen ze niet !!

Het app. Is lekker ruim en modern ingericht ,het uitzicht is mooi , wij keken op de baai van Santa Ponsa en de beide zwembaden.

Kamer prima, personeel belabberd

R.
27-7-2018

Personeel van de receptie is in één woord: dramatisch. Bij aankomst word je glazig aangekeken met de vraag wat u hier komt doen. Daarnaast is het voor het personeel te moeilijk om te begroeten. Kamers zijn prima, niks op aan te merken. Let op bij het huren van een quad, op het formulier staat € 25 per dag zonder borg. Maar bij aankomst bij het verhuurbedrijf zijn de kosten opgelopen naar € 65 en moet een borg van € 100 betaald worden.

Fantastichs

MvD
2-2-2018

Geweldige Appartement schoon en netjes

Prima, matige hygiene.

Luca
29-10-2017

Perfecte ligging tov strand, restaurantjes en supermarktjes. Prima appartementen, simpel, hufter proof maar niet erg schoon. Prijs kwaliteit prima in oktober, mag er niet teveel van verwachten. Pluspunten; vlakbij strand, restaurants en winkels, uitzicht, schone handdoeken elke 2 dagen en nieuw wc papier. Minpunten; bij aankomst stof, zand en lange zwarte haren op de grond. Niet fijn binnenkomen. Geen douchegordijn dus een waterballet in de badkamer. Geen schoonmaak, vrij gehorig en slechte matrassen. Het was mooi weer dus we hebben genoten, maar de volgende keer toch een andere plek. Voor 8 dagen 330 pp inclusief vlucht en verblijf prima.

De moeite waard, prachtig uitzicht

Jessica
17-10-2017

Eerste nacht waren we overboekt en moesten we in een naastgelegen hotel verblijven. Erg jammer, hotelkamer was heel klein en benauwd. Volgende dag konden we pas na 14.00 uur in appartement terecht.

Appartement was totaal niet schoon bij aankomst. Overal op de grond lagen nog haren en zand, kruimels en etensresten op het aanrecht en tafels. Er was naar onze mening alleen een scheut bleek in de wc gegooid zodat het schoon rook.

We besloten er geen punt van te maken en zelf even schoon te maken. Het duurde allemaal al lang genoeg namelijk.

We kregen overigens ter compensatie voor de overboeking een kamer op de 6e verdieping met een geweldig uitzicht over de baai. Ook kregen we gratis airco en een kluisje. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ondanks alles hebben we een top vakantie gehad! Santa ponsa is echt gezellig en heeft een prachtig strand.

Groot app. Schoonmaak matig. Van 1 t/m 10 september bijna iedere avond feest, waarvan helaas tot heel laat geluidsoverlast. Tot rust komen was er niet bij. Feest is jaarlijks en ons niet bekend. Dan zouden we voor een andere accommodatie hebben gekozen. Mallorca is prachtig. Zeker nog een keer terug, maar dan een andere plek. Niet in een drukke straat waar iedere dag om 05:30 de vuilnis- en glasbakken worden geleegd.......

Top!

Houtman
13-8-2017

Op het laatste moment (2 dagen voor vertrek) onze vakantie naar Kos moeten omboeken en dus vrij impulsief deze bestemming uitgezocht. Geen spijt van! Alles was top! We zaten op de 5e etage op een hoek met mooi uitzicht over de baai en Santa Ponsa. Straat oversteken en we stonden op het strand of aan de achterkant naar buiten en het zwembad in. Het uitgaansgebied (vooral Engelsen en Ieren) op loopafstand maar ver genoeg om geen overlast te hebben. Appartement was van alle gemakken voorzien, zeer ruim en schoon! Personeel super vriendelijk (op heel Mallorca trouwens opvallend vriendelijke mensen) en de schoonmaak uitstekend! Elke 2 dagen schone handdoeken en om de 4 dagen schoon beddengoed. Ondanks de eerste teleurstelling dat Kos voor ons niet door kon gaan, hebben we alsnog een geweldige vakantie gehad!

Super vakantie!

Yara
16-7-2017

Wij hadden een appartement op de 5e verdieping, het appartement was schoon en modern. Een prachtig uitzicht over het strand en de baai, je steekt de weg over en je staat op het strand. Schoonmaak was heel goed, om de dag kregen we nieuwe handdoeken en werd het appartement schoongemaakt.Het personeel aan de receptie was zeer behulpzaam en vriendelijk. En Santa Ponsa is een erg leuk plekje, al met al een super vakantie gehad in Portofino!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Portofino-Sorrento in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Portofino-Sorrento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.