Appartement Pirates VIllage

Met jonge kinderen

Pirates Village is een kinderparadijs

Petra
13-10-2013

In 2013 is het appartementcomplex omgedoopt tot Pirates Village. Wat een kinderparadijs! Het grote zwembad heeft een afgeschermd stuk van 15 cm en 50 cm diep. Daarnaast is er nog 90 cm en 200 cm diep en achter dit grote zwembad zit nog een kinderzwembad dat ondiep begint en glijbanen voor kleine kinderen heeft. In de miniclub is er een springkussen en veel te knutselen. Bijna iedere avond is er een minidisco. Al het personeel loopt rond in piratenkleding en beneden in het restaurant en de lobby is alles verbouwd. De kamers zijn erg ouderwets en nog niet aangepast, al wenst men dat wel te doen. Het personeel is zeer vriendelijk. Het zandstrand is circa 5 minuten lopen. Tegenover het hotel zit een supermarkt. Dit is een waar kinderparadijs, waar veel Engelsen komen, maar ook Scandinaviers en Duitsers. Sinds we terug zijn vraagt mijn dochter dagelijks of we weer naar dit hotel gaan. Het eten is okay, maar niet te vergelijken met Turkije, dat idee moet je hier loslaten. Wij willen terug!

Goed vermaak !!

Jet
12-8-2012

Leuk park, net buiten de drukte, hele dag animatie en s'avonds goed vermaak met muziek en shows, hou je van rust dan moet je hier niet naar toe maar om 24:00 gaat de muziek uit. App. vond ik net wat te klein en best vies en gehorig ! Wel om de dag schone handoeken en om de 4 dgn. wordt bed verschoond, Voor 9 uur handdoek op je bedje anders heb je pech. vriendelijk personeel maar wij moesten als niet all.incl. gasten ook elke avond in de lange rij staan voor een drankje !!

Prima appartementencomplex voor gezinnen

R. Schootman
1-8-2010

We zijn hier onlangs geweest en hebben ons prima vermaakt. De ligging is uitstekend, slechts een steenworp afstand van het strand en de boulevard. Complex heeft een leuk zwembad en is ook aangepast voor (kleine) kinderen. Jammer is alleen het reserveren van de bedden. Entertainment is geweldig. Iedere dag en avond is er wel wat te doen voor jong en oud. Kamers zien er goed uit en hebben een arco (heerlijk). Wel jammer dat er maar 2 kamers zijn. Dus een paar moeten er in de kamer slapen. Verder is er een bar voor een drankje en eten. Prijzen zijn goed. Verder komen hier wel veel Ieren en Engelsen, maar daar heb je geen last van. Als Hollander kun je prima met deze mensen door een deur.

2004

Uitstekend appartement heel erg gezellig wij zijn er al 3x geweest en willen dit jaar weer maar staat niet in de reisgidsen erg jammer.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pirates VIllage in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pirates VIllage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.