Hotel Iberostar Suites Hotel Jardin del Sol - Adults Only

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag18°8°
Hotel Iberostar Suites Hotel Jardin del Sol - Adults Only
9,3

Omschrijving
Voor luxe zit je goed in Iberostar Suites Hotel Jardín del Sol – Adults Only. Dit hotel ligt net buiten het centrum. Dompel jezelf onder in het zwembad of loop via de steiger de zee in. Een middagje sauna kan ook. Kies je voor een suite? Dan heb je zelfs een eigen bubbelbad. Santa Ponsa is op loopafstand (5 minuten).

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Suites Hotel Jardin del Sol - Adults Only voor je op een rij gezet:

Soladore

136 reviews over Hotel Iberostar Suites Hotel Jardin del Sol - Adults Only in het Nederlands

Fantastisch 👍🏻

Ellen lammers,
21-11-2018

Een prima adults only hotel

Heerlijk relaxed

Bart Geerts,
15-10-2018

Het hotel ademt rust en vriendelijkheid. Bij aankomst direct een welkom drankje. Het zit op een mooie locatie op de rand van een baai en gelukkig weg van het massa-toerisme (5 min lopen). 2 heerlijke buitenzwembaden (waarvan 1 enkel toegankelijk voor premium pakket) en 1 binnenzwembad. Niet te groot en niet te klein. Sauna is ook heerlijk met 2 sauna's en een Turk's stoombad + koud dompelbad. Genoeg aanbod qua massages en behandelingen, maar kan wel snel vol zitten.

Ontbijt is zeer uitgebreid en iedere dag variatie en waar je prima wordt welkom geheten en geholpen.

Hotel is in 2 gedeeltes verdeeld, met 1 gedeelte dat iets chiquer is (star prestige). Dan heb je toegang tot het mooiste zwembad (iets mooier aangeled en luxere bedden). Het voelt wel iets rustiger nog dat premium gedeelte, maar het is ook geen mega groot verschil. Ik zou er een paar tientjes max per nacht voor over hebben. 3 x per week een gratis kayak tour, aan te raden

Zeer mooi hotel in foute omgeving

Anna,
16-9-2018

Verblijf niets op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel. Hotel netjes en schoon. Eten is erg goed. Eenmalig uitzicht op de zee.

Alleen bijzonder jammer dat zo’n mooi hotel op zo’n slechte deze locatie ligt. Plaatsje vond ik vreselijk toeristisch met alleen maar vreetschuren.

Dit plaatsje doet afbreuk aan de schoonheid van Mallorca. Tip huur een auto en ga het land verkennen.

Mooi luxe hotel👌

Heleen,
18-6-2018

Supermooi hotel! Mooi schoon! Personeel is zeer vriendelijk en ze lijken veel plezier te hebben in hun werk. Ze doen het fluitend 😊 de kamers zijn mooi ruim, fijne bedden, goede douche. We zijn voor het hoogseizoen gegaan en het enige nadeel was dat er weinig aansluiting qua doelgroep voor ons was. Voor mijn gevoel waren wij (34 en 38 jaar) de jongste. Er waren in totaal 6 Nederlanders in het hotel waaronder wij met z'n tweeën. De andere 4 hebben we niet ontmoet. Verder alleen maar Ierse mensen. Hele aardige mensen hoor, maar iedereen is een beetje op zich zelf. Moeilijk contact maken. Het is een rustige plaats waar je helemaal tot rust komt.

Dit is verwennerij met een hoofdletter V

Henny,
5-8-2017

Alles klopt hier en is fijn.

Donna,
4-8-2017

Prachtig hotel! Je wordt hier door het personeel op handen gedragen.

Het eten is heerlijk, elke dag wat anders!

Wij waren wel de enige Nederlanders in het hotel.

Op loop afstand ligt het centrum van santa ponsa. Verder is er niet veel te doen in de buurt. Het is absoluut aan te raden om een auto te huren!

Fantastisch!!

Noortje,
24-5-2017

Wat een geweldig hotel! Ik ging voor rust en luxe en die hadden we. Schoon, netjes, vriendelijk, eten was heerlijk. Zelfs aan het zwembad komen ober je cocktail brengen. Cocktail ook All Inclusive. Superleuk steigertje met trapje direct in zee.

Geen handdoekje leggen, genoeg voor iedereen. Wij komen hier zeker terug! Op loopafstand van de uitgaansgelegenheden van Santa Ponsa.

Als kamer hadden wij de juniorsuite: Mega grote kamer, met bubbelbad en een groot ligbed op het balkon en massagedouche. Dagelijk gevulde minibar met chips en nootjes. Bij aankomst direct een cocktail gehad, vakantie begon direct goed. Op de kamer lag er fruit klaar en water.

Net terug! Was in 1 woord geweldig!

Jolanda,
5-5-2017

Super, mooie plaats, heerlijk eten, vriendelijke bevolking en schitterende natuur! Gaan zeker terug!!!

Zaaalig!

Hilde1410
7-11-2016

We zijn hier in mei geweest, al voor de 5e keer, en verbleven in het Star Prestige gedeelte op basis van all in.

Het is een fantastisch ristig adults only hotel niet te ver van de luchthaven en vlakbij het centrum.

De kamer zijn mooi en ruim met heel goede bedden en ze hebben allemaal zeezicht.

Het restaurant is prachtig vernieuwd waar je ook kan buiten eten met een zicht over de baai van Santa Ponsa.

De buffeten zijn steeds heel uitgebreid en afwissend en 's avonds heb je vaak thema-avonden.

Het Star Prestige gedeelte heeft een apart zwembad met balinese bedden, over het ganse domein zij. Er voldoende ligbedden.

Het is hier echt genieten en relaxen en komen zeker nog eens terug!

Super!

Danny L.
20-9-2016

Echt top hotel!

Hadden wel de star prestige bijgeboekt...zeker geen spijt van gewoon af !

Heel lekker eten ,super vriendelijke bediening zowel in restaurant als in de bars

Zeker voor herhaling vatbaar !

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Suites Hotel Jardin del Sol - Adults Only in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Suites Hotel Jardin del Sol - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.