Géén boekingskosten

Holiday Park

Aparthotel
SpanjeMallorcaSanta Ponsa

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Holiday Park voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 13 reviews

Meer aparthotel info

13 Reviews over Holiday Park

• 9bijsterveld6413-06-2014

Super fijn appartement!

Deze week 5 dagen verbleven in dit appartement. Via aanbieding touroperator geboekt dus op hoop van zegen. Alle lof voor dit appartementencomplex. Prima kamers, lekker balkon met uitzicht op het zwembad. Heeeeel aardig personeel en erg kindvriendelijk. Ligging zo goed als midden in het dorp en toch geen last van de bars en discos in dezelfde straat. Voor herhaling vatbaar

• 8hsjvl02-08-2013

Place to be!

Leuk appartementen complex op een perfecte locatie. Dicht bij de winkeltjes en uitgaansgelegenheden. Strand is op loopafstand. Appartement is niet groot maar voldoet aan alle eisen. Alles wordt super schoon gehouden, personeels loopt de hele dag te poetsen. Om de 2 dagen worden de kamers opgefrist en voorzien van schone handdoeken. Voor het complex is een kleine supermarkt. Op het terras kun je voor betaaldbare prijzen een drankje nutigen. Nederlanders zie je hier weinig, er zijn vooral veel engelsen.

• 7Henk11-02-2011

Redelijk hotel in 1987

Wij zijn in 1987 naar dit hotel geweest en het was anders samen gesteld als dat ik nu de recensies lees, toen was het aantal nederlanders wat in dit komplex was vertegenwoordigd zo'n 50 % wat Duitsers - Belgen - Engelsen en ieren en dat was het. Het was toen ook al wat gedateerd en wat ik later gehoord had is het toen ook wat verbouwd. Het was toen een leuk hotel het werd goed schoon gemaakt vriendelijk personeel de beleefdheid spatte er vanaf, ook de kinderen zo rond de 12 jaar waren ook kontent met het hotel, wij zijn wat verder gaan zoeken en zijn nooit geen Spanje gangers geworden. We zijn later meer naar Duitsland en Oostenrijk getrokken maar ook dat is voorbij en nu is het Turkije en dat vinden we na al die om zwervingen het fijnste land om vakantie te houden dat doen we nu al zo'n 15 jaar tot ieders tevredenheid.

• 7Chantal04-08-2008

leuk voor 1x

de kamers zijn aan vervanging toe, kastjes en de deurtjes die erin zitten hangen scheef, bed voelde je de veren en wij dachten dat ze op de site hadden gezet dat wij tv hadden, niet dus!

• 8Eline22-07-2008

Precies zoals op het plaatje

Ik heb helemaal niks aan te merken op dit appartementencomplex. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en geholpen en direct daarna stapten wij ons grote en vooral schone appartement in. Er is maar 1 lift die gaat tot de 1e verdieping, daar zaten wij gelukkig, anders ben je niet vrolijk denk ik om al die trappen op te gaan elke dag!

Verder... gewoon alles netjes, groot balkon, leuk uitzicht op het zwembad, lekker (en goedkoop) eten bij de bar bij het zwembad. Wel alles op engelsen en ieren gericht, maar dat maakte ons helemaal niks uit! 'Savonds karaoke of quiz nights..en overdag lekker aan het zwembad.

Het keukengarnituur is inderdaad wat weinig en het duurde een paar dagen voor wij door hadden wat de hoogste stand van de kookplaat was, maargoed je kan wel over alles gaan zeuren maar daar heb je toch geen zin in op vakantie?? Geluidsoverlast, een beetje, maarja daar heb je oordoppen voor.

Al met al: super vakantie gehad

• 7leo14-07-2008

leuk appartement maar slechte service

het was een mooi appartementen complex op het eerste gezicht maar al je ergens last van hebt zo al geluits overlast word je niet serieus genomen door de medewerkers het lag wel lekker dicht bij zee en midden in het centrum dus dat viel nog mee ik vind dit appartementen complex niet geschikt voor gezinnen omdat er veel geluids overlast is

• 7D.R. van Zuijlen07-07-2008

Holiday Park is erg Brits georiënteerd. Vriendelijke werknemers. Het entertainment is gericht op de Britse klanten. Kamers zijn eenvoudig met een minimum aan keukengarnituur. Balkons zijn klein, hebben maar twee stoelen + tafel. App. op 1e etage grenzen direct aan zwembadvloer, waardoor geen sprake van afgescheiden balkonzone. Van een beetje privacy dan ook geen sprake. Beste app. zijn met zwembadzicht met uitzicht naar strand/zeezijde. Deze hebben middag/avondzon en mooi uitzicht. Tevens zijn dit de appartementen die het minst last hebben van omgevingsgeluiden. Daarentegen hou je niet tegen dat het erg luide, wellicht entertainende wekelijks terugkomende programma van HP je app. binnendringt. Kan voor kleine kinderen die willen slapen lastig zijn. App. op 1e etage is met lift bereikbaar. Leuk goedkoop app., maar als je niet veel hebt betaald moet je ook niet veel luxe verwachten.

• 1eric06-07-2008

we hadden voor 2 weken geboekt,maar zijn na 5 dagen teruggekomen.Niet geschikt voor gezinnen,of ouderen alleen voor vrijgezellen.Helaas geen ander appartement beschikbaar.95% is iers en in de nacht verschrikkelijk lawaaiig .Lawaai komt de hotelgasten zelf af en er wordt niet of nauwelijks ingegrepen.receptie lag in de nacht te pitten terwijl 4 gasten al vanaf 5.15 uur een half uur in het zwembad lawaai aan het maken waren.Zelf de receptie aangesproken.schreeuwen,mobieltjes in de nacht met sirenes op,koffers die van de trap worden gegooid,ga maar door.Helaas konden we niet naar een ander hotel

• 8Annmarie12-11-2007

Ik (vrouw 51 jaar) ben er geweest met een vriendin en wij hebben het prima naar ons zin gehad daar. Het was schoon, personeel was vriendelijk, niets op aan te merken. Je kan iets te drinken of eten halen en dat is eenvoudig maar goed. Wel inderdaad veel trappen, maar als je bij het zwembad zit dan kan je daar ook met de lift komen. Wij zouden er zeker nog eens heen gaan.

• 816-10-2007

In Juli 9 dagen naar Santa Ponsa geweest en we verbleven dus in Holiday Park. De reden dat ik een 8 geef voor prijs en kwaliteit omdat ik vond dat voor die prijs de kwaliteit goed genoeg was. Ik vond de mensen er erg vriendelijk en bij ons konden ze wel goed engels. De catering mevrouw was echt een schat van een vrouw en ook was de manager erg aardig voor ons. Mijn moeder is slecht ter been en hij bood ons een kamer aan op de begane grond. Dat hebben we afgeslagen want hij kwam er pas 2 dagen voor vertrek achter dat mijn moeder slecht ter been was. Maar toch erg aardig. 1Zo'n 1,5 uur zonder water gezeten maar dat kan de beste gebeuren er was een verstopping geloof ik. Nou geloof dat dit wel genoeg is. Maar wij willen opzich volgend jaar wel weer terug. Je bent toch nooit in het appartement je wil toch alles zien. Ten minste ik wel.

Aparthotel Holiday Park info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenNiet beschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• TVNiet beschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters