Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Holiday Center

• 6Joyce25-08-2019

Gelukkig naar ander hotel

All inclusive geboekt via touroperator. Aangekomen had het hotel het all inclusive eruit gegooid. Totaal geen informatie daarover en ook niet meedenken aan een oplossing. Touroperator gelukkig wel. Lauw zwembad water, slecht eten weinig keus en onhandig ingedeelde buffetruimte. Bij zwembad vooral de ongezonde snacks betaalbaar en de rest buiten proportie duur met als gevolg een mooie poolbar compleet leeg, geen gast erin te vinden. Zoon viel met schommel en al naar beneden. Zwembad vol met opblaasartikelen. Lifeguards en animatie erg aardig. Gelukkig over geplaatst naar ander hotel. Wel een mooie tuin en leuke laagbouwappartementen. Je mag niet nat de poolbar in maar ook geen eigen eten mee. Animatie s avonds verwaarloosbaar. Harde muziek bij zwembad. Bij ongelukje geen verbanddoos aanwezig in avond. Eerste avond ging er een brandalarm af, niet afgezet ondanks de melding ervan.

• 7DiJa16-09-2018

Prima voor een keer

Wij verbleven een weekje in Holiday Center. We hadden een ruim appartement, maar ben je met meer dan 2 volwassen personen dan wordt het wel wat krap. Om de dag schone handdoeken, wat prima is. Schoonmaak kamer 1 of 2 keer per week, kan wat beter. Verder hebben we alleen van het ontbijt gebruik gemaakt wat voor ons prima was qua variatie. Personeel is erg vriendelijk, kan je goed te woord staan. Elke dag entertainment ook 's avonds als je daar niet van houd zou ik hier niet heen gaan. Verder zitten er veel Engelsen, die voor wat overlast kunnen zorgen. Het uitzicht vanaf je balkon is mooi en je kunt er prima zitten. Direct in de omgeving een paar kleine supermarkten wat wel prettig is. Voldoende restaurantjes in de omgeving, maar die wat verder weg zitten zijn beter Strand op loopafstand. Je kan prima met de bus naar Palma, is niet duur en je bent er in 30 minuten. Het zwembad is voor de grote van het hotel aan de klein kant.

• 6Van Pelt16-09-2018

Nooit meer Holiday Center

De kamers zijn netjes en ruim. Een badkamer met een fijne stortdouche. De schoonmaak is eens in de 2 dagen en was matig. Wij verbleven op basis van All in, dit nooit meer. In de ochtend taaie broodjes en enkel jam als zoet beleg. Wanneer ik 2 boterhammen voor mijn dochter (1) mee wilde nemen uit het restaurant, was dit een probleem. Het avond eten koud, taai en weinig variatie. Vooral veel gefrituurd. Leuk zwembad maar de bedjes staat zo dicht op elkaar dat je er niet kunt fatsoenlijk kunt lopen. Wifi voor 2 apparaten 20 euro per week, erg achterhaald. Prima voor een keer mij wij komen hier niet meer terug. Santa Ponsa heeft een leuk centrum met veel winkeltjes. Helaas erg gericht op Engelsen.

• 8Myrthe05-09-2017

Fijn appartement

Fijn appartementencomplex op mooie locatie, net buiten de drukte van santa ponca. Nette kamers met frisse inrichting en heerlijke bedden. Klein maar zonnig balkon. Wat klein zwembad voor grootte van complex maar prachtig,schoon zandstrand op een paar minuten lopen. Vriendelijk, Engelssprekend personeel met 24 uurs receptie. We kwamen aan met een vroege vlucht en mochten om 10.00 uur direct in het appartement. Ook bij terugreis mogelijkheid om laat uit te checken tegen een kleine vergoeding. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 7Hans01-09-2017

Leuk hotel, mooie locatie, lekker eten

Holiday Center is een prima gerenoveerd hotel met prachtige tuin, mooie locatie met uitzicht op de sportvelden van Santa Ponca. Nette kamer op de 4e verdieping, goed schoon, keurig personeel, lekker eten. Loopafstand naar het strand. Minpunten; zwembad niet schoon, baddouche wordt niet gebruikt, veel Engelsen dus eten is gericht op hen. Geen paella of Calamaris gezien. Onze appartement bestond uit 2 kamers, maar 1 airco. Het was dus niet uit te houden in de kamer zonder airco. Restaurant heeft te korte eettijden en een omslachtig systeem waarbij obers een plek aanwijzen en alleen drankjes besteld kunnen worden. We moesten soms wel 10 minuten wachten voor een plek, echt belachelijk voor all inclusive. Er was veel te weinig personeel, men rende zich rot. Diner hield al om 21.00 op, veel te vroeg naar Spaanse standaard.

• 10Chris20-04-2016

Fantastic

Stayed here last june (2015) what a fantastic place to stay,rooms are immaculate and up to date with wide screen tv and new beds.never had the all inclusive so cant comment on food but bar facilities are very good.kids pool is great and so is the big pool,mostly Irish and Scottish here and a very freindly atmosphere round the apartments,location is good with bars and restaurants close and a supermarket just a few yards away.i would recomend bar code 7 if you have kids,its child freindly with a dedicated child area with supervisers keeping an eye on the kids,cant recommend the holiday center highly enough,heading back this june we loved it so much !!

• 8E. P.10-05-2015

Leuk, mooi en netjes appartement

Wij hebben begin mei 2015 met 6 volwassenen en 1 kind verbleven in aparthotel Holiday Center. Het appartement zag er netjes uit en was schoon. Dit net zoals het zwembad en de ligging er omheen. We hebben het idee dat het allemaal gerenoveerd is. Want het zag er allemaal netjes en modern uit.

• 1locomotiefnoord09-05-2012

BLIJF HIER VER VAN WEG !!!!!!!!!

ENKEL GESCHIKT VOOR ENGELS ZUIPEND EN BRALLEND GESPUIS oude boel - geen service - geen kwaliteit - geen keuken gerief die naam waardig - oude versleten bedden - je hoort hier alles zeker de varkens van zatte britten die om 4 uur in de morgen de boel even komen verbouwen --- voor geen 1000€ krijgen ze me hier nog naar toe------

• 8Fam. Timmerman28-07-2011

Leuk en eenvoudig complex.

Wij hebben een week in Holiday Center doorgebracht eind juli.

• Eenvoudig, maar leuk en gezellig complex. schoon en goed onderhouden.
    • Eten is goed verzorgd met vriendelijke bediening.
    • Animatie is in de bar bij het zwembad. Animatie stelt niet heel veel voor, komt neer op bingo en filmquiz en dergelijke. Voor de kinderen is er nauwelijks animatie. Voordeel hiervan is dat je dus ook geen geluidshinder van de animatie zal hebben. -Het hotel bevindt zich net buiten de drukte en lawaai van de bars. -Leuk, gezellig zwembad met voldoende ligstoelen en zitplek, grenzend aan de speeltuin en eet- en drinkgelegenheid.
  • 8forlove118-05-2011

Een gezellig klein complex.

Wij hebben hier een week gelogeerd en hebben het heel erg goed gehad. Er waren alleen heel erg veel Engelsen. Overdag liggen ze bij het zwembad en savonds gaan ze naar de Pub. Komen dan met veel lawaai weer terug. Wij hebben er geen last van gehad,maar als je er tussen zit in het apartement dan heb je het niet fijn. Het eten is er perfect!

Aparthotel Holiday Center info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)