Hotel H10 Casa del Mar

106 reviews over Hotel H10 Casa del Mar in het Nederlands

Fantastische vakante gehad!

dolf w
15-10-2017

Hotel H10. Casa del mar heeft nu een totaal nieuw voorgebouw aan de boulevard kant, met een gezellig terras aan de boulevard, en uitkijk op strand en de baai van Santaponsa, waar het 's avonds gezellig vertoeven is!!

Het zwembad is ook totaal vernieuwd , en ligbedden zijn er genoeg aanwezig, fitness ruimte en spa waar je heerlijk kunt ontspannen, zeer relaxed! Er zijn binnen het nieuwe gebouw 2 liften die naar de 5e verdieping gaan ,waar ook een zwembad is , en ook lig en relax bedden staan. Ook is een bar aanwezig, waar je bij Lara je drankje kunt bestellen!!! Je hebt er een prachtig uitzicht over het strand en de baai van santaponsa! Echt super mooi! Vooral met ondergaande zon is het een plaatje. Ook van buitenaf kun je met de lift naar de 4e etage waar ook ligbedden staan , maar dan zonder zwembad! Maar vooral het uitzicht is wonderbaarlijk mooi! Het hotel heeft totaal 6 liften!!

Als je aankomt in het hotel wordt je verwelkomt door het receptie personeel o.a Amaia , Ivo , Jordana en Sandra (en anderen medewerkers…) met een drankje! Verder een prachtige bar waar je je drankje kunt bestellen bij O.a. bij de zeer vriendelijke Carlos, Araceli, Noel, Daniel , Nazaret en David ,.....

Naast het hotel is een supermarkt waar je van alles kunt krijgen, altijd makkelijk vind ik! Ook is het hotel rolstoel vriendelijk, overal is rekening meegehouden. Het ontbijt is ook prima , en er is zelfs champagne !! Het avondeten is wel voor iedereen wat te bedenken gewoon genoeg. kortom echt goed om hier te vertoeven! Er is een ijskastje in de kamer aanwezig, die je zelf kunt aan vullen...., en een grootbeeld TV

Het is echt de moeite waard om hier te verblijven!

Ik heb er in ieder geval genoten , en ga beslist nog ’n keer !!

Oude reviews (archief)

Goed, schoon hotel, mooie ligging in baai

wilhelmina
6-6-2016

Volgens ons pas gerenoveerd, fris geschilderd, nieuwe bedden, kamer met koelkast, grote flatscreen TV en airco . Eten was uitstekend, heel veel keuze en gevarieerd; warm, koud, vers fruit, salades.

Weinig animatie in hotel maar des te meer buiten hotel.

Zwembad en "tuin / ligplek" wat klein (op de foto's lijkt het groter) maar tegenover het hotel is het strand.

Handdoeken service bij zwembad tegen betaling van borg ( weten veel gasten niet).

Uitstekend openbaar vervoer om het eiland te verkennen, ook mooi om te wandelen.

Prima

n_pellikaan
5-10-2015

Prima hotel. Eten was niet onze smaak, maar wel vers en warm. Ontbijt prima. De ligging is fantastisch.

Prima schoon hotel.

Meeuwissen
6-8-2015

Mooie en vooral schone accommodatie. Hotelkamer is simpel met geen fohn en koelkast maar wel schoon.

Zwembaden zijn schoon. Eten is heel goed. Afwisselend.

Santa Ponsa is een prachtig plaatsje. Mooi strand.

Er zitten wel veel Engelse in dit gedeelte.

Kamers uit 70-er jaren, met oud mini t..v. Toestel, Geen koelkast en Geen fohn op de kamer. Koelkast huren kostte 5 eur per dag. Ontbijt redelijk. avondeten matig, maar geen mogelijkheid om buiten te eten!

Kamers zijn dringend aan renovatie toe

Geeraerts
16-10-2014

Meubilair zeer verouderd !! T.V niet meer van deze tijd , badkamer te klein , bad vervangen door douche, wc bril !! Geen verluchting op de badkamer . Muren op de kamer waren uitgeslagen met schimmel !!

Prima hotel voor weinig !

Puck
3-6-2014

Wij zijn 1 week in Hesperia geweest ,en het is prima bevallen. Het ontbijt was zowel Europees als Engels en voldoende in zijn assortiment. Het avond eten was ook boven verwachting ,en zelfs dagelijks een kok vers vlees stond te bakken. Soep ,meerdere salades, voldoende keus hoofdgerecht ,ijs en fruit na in diverse smaken. Ik heb 2 nadelen aan het hotel en dat zijn de gehorige kamers ,en een onaantrekkelijke bar waar je s ''avonds nog even heerlijk kon natafelen. Hotel licht 1 minuut van mooi strand ,en centrum is rondom hotel. Wij hebben een leuk en gezellig weekje gehad !

straat over en aan het strand, perfect.

H.Schurink
1-10-2013

dit hotel is schoon, goede ligging aan de boulevard en in het centrum.

Ontbijt is goed, maar het avond buffet is redelijk.

Fantastische vakantie!!

Marco en Monique
20-9-2013

We hebben een super vakantie gehad! Goed hotel. Ligt erg centraal aan de boulevard van Santa Ponsa. Eten was goed, kamers schoon!

Elke dag was er wat te doen. Live muziek of een leuke show. Leuk animatie team. Veel schik gehad met Marieke van de animatie. Hele enthousiaste, gezellige meid!

We gaan zeker een keer terug!!!

Het hotel opzich is netjes, maar de kamers waren erg gehorig, we konden alles van de buren horen. Verder waren bijna alle bedjes aan het strand kapot of flink doorgezakt. Het brood bij het ontbijt was niet te eten erg hard en droog.

Verder wel erg vriendelijk personeel en het plaatsje en de ligging van het hotel waren erg mooi!

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Casa del Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Casa del Mar in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Casa del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Casa del Mar scoort een 8.35 uit 10 op basis van 107 reviews.