Hotel Globales Santa Ponsa Park

Airport hotel, ZorghotelWeer vandaag16°2°
Hotel Globales Santa Ponsa Park
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Santa Ponsa Park voor je op een rij gezet:

99 reviews over Hotel Globales Santa Ponsa Park in het Nederlands

Charissa Benjamins,
10-10-2018

Schone kamers, redelijk eten, personeel wisselend vriendelijk, animatie verschrikkelijk tenzij je van elke avond bingo houdt. We hebben een heerlijke vakantie gehad op Mallorca in Santa Ponza de ligging is perfect met een mooi schoon maar redelijk klein strand. Centraal gelegen dus ga er vooral met de auto op uit! Tip: auto verhuur nog geen 50 meter van het hotel. Goede prijs en goede service.

All inclusive voor ons nooit weer! In het hotel verblijven voornamenlijk Russen, Polen en hossende britten die all you can eat en drink wel heel serieus nemen. Het eten is voldoende en dagelijks wisselend. Dit geldt ook bij het zwembad, handdoekje leggen is hier uitgevonden, er is nooit een ligbed vrij. Santa Ponsa is een aanrader door de ligging hotel absoluut niet.

Prima

DENISE KONIJN,
5-10-2018

Kamers netjes maar erg klein voor met 3 personen. Eten was prima wij hebben we elke avond bij pionero gegeten. Eten daar gevarieerd en warm. Zwembaden waren schoon bij t zwembad zelf weinig plek maar boven op t zonneterras was zat plek. Personeel tja er waren er een paar aarfig de rest kort af ook max 2 drankjes pp. Terwijl we met ze 3en waren. Dus moesten altijd met 2 heen. Niet echt gezellig voor de gene die achter bleef aangezien er vaak een flinke rij was. Verder dichtbij t strand 2 min. En het uit gaans gedeelte ongeveer 5 min lopen. Al met al een prima hotel voor de 500 euro die we er voor betaald hébben

Marielle Koopman,
20-9-2018

Afgelopen week verbleven wij in Santa Ponsa Park.. allereerst werden wij bij het verkeerde hotel afgezet dus dat begon al goed. De kamer was aan de kleine kant en de gangen zijn erg gehorig! Ook werden de kamers tijdens ons verblijf niet goed achoongemaakt en kwam de schoonmaak tot 2 x toe binnen (schreeuwend dat ze zondag middag vrij zijn en dat ze onze kamer dus niet konden schoonmaken) terwijl het "niet storen" bordje er hing! Het eten in het restaurant was elke dag hetzelfde.. na 2 dagen waren we het helemaal zat! De Pizzeria was wel erg goed, daar aten we tussen de middag een hamburger of pizza etc. Maar savonds gingen we vaak uiteten. Ook sta je overdag maar vooral savonds lang in de rij bij de bar om wat te drinken te bestellen. De bedjes bij het zwembad was een ramp! Alles lag vol met handdoeken en veels te weinig plek voor iedereen en buiten dat was het zwembad ook erg vies! Wij gaan hier nooit meer heen!

Tjingo

Nooit meer terug naar dat hotel

Fam. Vervoort,
2-9-2018

Heel spijtig maar vriendelijk zijn kost niets..het personeel was heel onvriendelijk tot ergernis toe.. en het hotel bevat blijkbaar 3complexen..wat niet gemeld werd was dat ook de mensen van het 3 sterren hotel aan de overkant van de straat ook aan ons hotel de stoelen e.d.kwamen innemen overdag.. vond ik dus al niet kunnen.. de hostess van de touroperator stelde dan maar voor dat wij naar het 3sterren konden gaan om mss daar ne stoel vrij te vinden🤔🤔triestig!! De zwembaden waren heel vuil maar echt heel troebel al vanaf de ochtend zelfs. We waren daar met 3 vrouwen erbij dus namen we da risico niet om een blaasontsteking op te lopen.. nooit gezien!! De bediening s avonds in de bar was ook nog zeer onvriendelijk en namen de moeite niet om ons naar behoren te bedienen.. we zijn dan uiteindelijk elke dag naar t strand geweest om het probleem van de zwembaden en de stoelen op te lossen. Kamers waren proper en eten was zeker oke..maar geen aanrader😏😏

Liever niet nog een keer

Mick,
21-8-2018

Had veel meer verwacht van dit hotel. Een zwembad die gedeeld moest worden met 3 andere hotels. Het eten was oke maar niet super. De animatie was bagger slecht, elke avond bingo word je ook niet blij van. De animatie shows waren niet entertaining. Kamers waren wel erg schoon en voorde rest de hygiene ook. Niet dat de wifi erg uit maakt maar die was ook niet te best.

Super vakantie!

Cora Bel,
10-8-2018

Eten was goed, voor ieder was er altijd wel wat lekkers! De hele dag eten en drinken voldoende! Ook de kamer was netjes. Service was goed. Heb geen chagrijnig personeel gezien. Ook het animatie team was top! Wij zeggen voor herhaling vatbaar!!!!

Anoniem,
15-7-2018

Eiland is prachtig hotel is waardeloos. Service is slecht, personeel onvriendelijk en het eten is smakeloos en zonder variatie.

Nooit meer!

Hinderykx François,
9-7-2018

'Savonds in bar , aperitief geserveerd in plastieken bekers, pas vanaf 19.30hr of enkele dagen later pas om 20hr in glazen! Zeer onbeleefd en onvriendelijk personeel ,om aan je drank te geraken moet je aan de bars op één lijn staan in file!

In het restaurant ,het gebakken vlees doorbakken en uitgedroogd, eentonige maaltijden! Stapels borden worden één per één afgedroogd of een gekletter van jewelste! Eveneens onvriendelijk personeel!

Op terras slecht 4 tafels, overbevolkt op een beperkte ruimte!

Hoe dit hotel 4 sterren bekomen heeft blijft voor mij een raadsel!

Dit was het slechtste hotel dat we meegemaakt hebben in mijn toch +/- 50 jarig rondreizen over gans de wereld!

Voor ons liever wat kleinschaliger😉

Iris,
24-6-2018

Het hotel bestaat uit 3 delen. Wij zaten in het 4-sterren gedeelte. Hoewel het een schoon hotel is vonden wij het vooral te massaal. Het viel ons wat tegen dat er rondom het zwembad weinig ruimte was waar bovendien alle bedjes smorgens al bezet werden met handdoeken. Op de een of andere manier hangt er een beetje een ongezellige sfeer. Er is elke avond animatie en hoewel ze erg hun best doen vonden wij dit het ook net niet. Daarbij stopt alles al om 23.30. Het hotel is erg brits gericht qua eten en drinken. Het eten was oke maar er was niet veel variatie. Wij hebben bijna elke avond buiten de deur gegeten. Santa ponsa is een klein plaatsje wat volgens ons ook erg Brits gericht is. Het is aan het strand juist veel minder massaal, erg fijn. T.o het strand zit het H10 hotel. Daar mag je ook gebruik maken van de bedjes alsook de lounge op het dakterras mits je wat drinken besteld. Echt een aanrader!

goed budgetvriendelijk 4 sterren hotel

Patrick Jonckheere,
22-6-2018

leuk hotel in rustige zone met veel winkels en pubs voor iedereen.niet zo goed voor mensen met diabetes want niets gevonden om te eten zonder suiker.animatie was wel leuk.vooral engelse en italiaanse gasten.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Santa Ponsa Park in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Santa Ponsa Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.