Villa La Rápita

Villa

1 review over Villa La Rápita in het Nederlands

2005

Prachtig huis met prive zwembad

Marcel
20-5-2005

Prachtig huis met prive zwembad. Het water was ondanks de overkapping in maart nog veeeeeel te koud om te zwemmen.

Interieur vrij goed verzorgd. Veel privacy. Zeer rustige ligging, echt voor de rustzoekers. Huurauto onmisbaar.

We moesten bij aankomst wel opbellen omdat we de sleutel niet konden vinden. De borg hebben we niet hoeven betalen. Beheerder van het huisje nooit gezien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Rápita in Sa Rápita, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Rápita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.