Hotel Villa Sa Coma

Hotel Villa Sa Coma

1 review over Hotel Villa Sa Coma in het Nederlands

Een plaats waar men zich thuis voelt.

William
22-5-2016

Een ideale plaats om in alle rust en vooral vrij van vandalisme te vertoeven. Kindvriendelijk en prachtige hotels aan het strand of in de nabijheid. Als minpunt is het onverzorgde strand waar wij nog nooit een poetsdienst mochten waarnemen (8 vakanties gemiddeld 14 nachten) dit geeft een platgetreden indruk nochtans gesitueerd op een aantrekkelijke locatie.Voldoende winkels, zelfs een supermarkt op wandelafstand.Ideaal om als uitvalbasis te gebruiken voor een fietsvakantie.

• AdresARITJA S/N 07687
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Villa Sa Coma

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Sa Coma in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Sa Coma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.