Aparthotel THB Sa Coma Platja

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°18°
Aparthotel THB Sa Coma Platja
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor THB Sa Coma Platja voor je op een rij gezet:

18 reviews over Aparthotel THB Sa Coma Platja in het Nederlands

Familie

Helemaal gerestyled sinds seizoen 2017

Frens sikkema
16-8-2017

Thb sa coma platja is een goed verzorgd hotel. We hadden half pension en een suite met fantastisch uitzicht op zee. De slaapkamer is vooraan, dus wakker worden met uitzicht op zee. Bedden zijn goed. Achter is een bedbank geschikt voor 2 kinderen. Hotel ligt trouwens pal aan het strand en de boulevard. Het is volgens mij niet meer te boeken bij nederlandse touroperators? Hotel is merendeels engels, die allemaal all inn hebben. Geen last van gehad. Wel wat "last" van de kroeg achter het hotel de brittania, maar voorin de slaapkamer is het geluid veel minder. Kinderanimatie is er wel, maar stelt niet veel voor.

Strid
14-9-2016

Een heerlijke plek voor vakantie!! De masseur van het hotel maakte het compleet door heerlijke massages te verzorgen waaronder een aroma massage en een hot stone massage, wat een handen heeft die man! Iets minder was de herrie tot laat in de nacht van het hotel aan de achterkant waar het dan wel weer heel gezellig was! Voor ons geen probleem want na de sangria was het heerlijk slapen. Het restaurant Happy Bar wat heel dichtbij ligt heeft heel aardig personeel en heerlijk eten voor weinig!

Mooie ligging

Rops
        9-7-2016

Mooie ligging strand geweldig ,kamers zijn goed,eten redelijk,zwembadbar is goed

Personeel spreekt slecht engels,restaurant teweinig personeel daardoor niet vriendelijk,bedjes aan het strand 5 euro parasol 5 euro,pub aan de overkant is tot 2uur goed tehoren maar wij vonden het niet erg

Mooie vakantie hebben we gehad 😀

Zeker geen 4 sterren

Pia
        25-8-2012

De ligging is prima (wel veel geluidoverlast van club aan de overkant tot in de nacht) Receptie en schoonmaak zijn goed. Keukeninventaris is zwaar onder de maat (slechts 1 grote pan, geen koffie apparaat en kleine dingen zoals opener ijsblokbakje e.d)

Zwembad te klein voor aantal gasten en bedden zijn er veel te weinig( daardoor start er al heel vroeg een soort van beddenoorlog in de ochtend)

een echte aanfluiting

n.s.
        3-9-2010

Het enige goede aan dit hotel is de ligging en de receptie was vriendelijk.

Eten elke dag hetzelfde lauw en grauw,weinig keus.

Bar gaat om 23.00 dicht en dan is er niets te doen in het hotel. Animatie is vrij slecht en opdringerig,ook 's avonds erg luid. Zonder kinderen heb je hier weinig te zoeken.

Kamer netjes,badkamer goed. Erg luidruchtig tot 00.30 door pubs aan over kant.

Geen aanrader.

absoluut geen 4 sterren

catootje
        20-8-2009

pal áchter het hotel ligt een discotheek Brittania die ervoor zorgt dat kleine kinderen niet kunnen slapen 's avond.Wij kwamen 's morgens om 9.00 uur aan in het hotel en kregen te horen dat we NIET in het hotel mochten ontbijten.We hadden wel all inclusive.De appartementen zijn redelijk klein maar schoon.Het balkon ligt in de namiddag heerlijk in de schaduw.De bediening 's avonds in de bar: daar krijg je echt geen vakantiegevoel van. Je moet lang wachten op een drankje.(plastic bekertjes)De bediening aan de bar is niet vriendelijk! Het eten: je hoeft geen honger te lijden maar het is "geen haute cuisine"De ligging van het hotel is heel fijn:direct aan het strand,je mag ook gewoon drankjes mee naar het strand nemen. Het reseveren van de bedjes is hier ook een probleem (veel te weing bedjes)en de handdoeken werden s nachts om half een al op de bedjes gelegd.

2008

is geen 4 sterren hotel

gezin met kids
        31-8-2008

Je betaalt hier voor de ligging en het uitzicht. Maar voor de rest mag je dit geen 4 sterren hotel noemen, ga maar eens een kijkje nemen bij andere hotels in de buurt. Kamers aan de kleine kant met 4 personen. Gelukkig hadden we all inclusive want koken kun je er echt niet. Niet schoon er wordt alleen veel geveegd. Eten iedere keer lauw. Warme snacks worden om 10.oo uur klaar gezet voor de hele middag. Animatie een echte aanfluiting. Jammer voor de goede bedoelingen van de twee nederlandse studenten die hier hun stage liepen.

Wij zijn echt geen zeurders maar als je voor een 4 sterren betaald wil je hier ook wat voor terug.

Wat een topper!!

Onbekend
        16-8-2008

We zijn net terug van dit hotel en zijn er zeer tevreden over. Annimatieteam was Nederlands en zeer vriendelijk en vrolijk. Het eten was gevarieerd en lekker. Nooit koud. Prachtig gelegen aan het strand en bij de winkeltjes. Personeel was vriendelijk . Mooi zwembad waar elke dag voor groot en klein wel iets werd georganiseerd. Kamers klein maar gezellig en schoon. Zeer mooie nieuwe badkamers. Wij gaan nooit 2 keer naar dezelfde plaats en hotel maar we zouden het zo weer doen!!

2007

Wij zijn 15 dagen eind juli 2007 in dit geweldige aparthotel geweest.

Mensen die iets te zeuren hebben vind ik belachelijk.

Wij hebben ons met onze 2 meiden van 4 en 8 jaar prima vermaakt. Personeel was vriendelijk, eten was goed en kamers ook oke.

Het uitzicht is adembenemend en de ligging perfect. Poortje door en je bent aan het strand.

Prima vakantie. Lekker uitgerust.

Sandra Hernández, Head office marketing, 11-10-2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your wonderful impressions of your stay at THB SA COMA PLATJA.

It is of utmost importance to us that our guests can appreciate our well thought-out holiday concept. Our daily efforts are to guarantee our guests can experience the highest levels of comfort in a particularly pleasant atmosphere.

Again we thank you for sharing this fabulous review of our hotel and we hope to welcome you back again in the not too distant future.

Best Regards,

Sandra Hernández.

Hotel Subdirector

we hebben een mooie vakantie gehad

bro
        20-8-2007

we hebben een mooie vakantie gehad.

Het personeel was vriendelijk.het animatieteam was minder de kinderen mochten niet mee doen als je je niet had ingeschreven.het meeste commentaar hadden de duitsers.We gaan volgend jaar weer de ligging is perfect direkt aan het strand.

Sandra Hernández, Head office marketing, 11-10-2017

Dear guest,

On behalf of the Hotel Management we would like to thank you for choosing THB Sa Coma Platja to spend your vacations, and for taking the time to share your feedback with us.

We are really sorry to know your experience, and we would like apologize for the inconvenience you experienced during your stay.

Our main goal is to make you feel comfortable and relaxed, so be sure we will take your comments as a serious matter and will give them the proper follow up. In reference with the room which you think is not big enough, we are not very agree with you, because our Apartments has two rooms, one bedroom and a balcony, and in total there are about 40 metros, which we think is big enough for three person.

Anyway be sure that we will submitt all these negatives details to the according departments in order to avoid such problems in the future.

We look forward to welcome you back really soon.

Kindest regards,

Sandra Hernández.

Hotel Subdirector.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel THB Sa Coma Platja in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel THB Sa Coma Platja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.