Hotel Som Siurell

Hotel Som Siurell

8.6Fantastisch

Spanje, Mallorca, Sa Coma

Op vakantie geweest naar Som Siurell?

8.6Fantastisch

• Animatie

4 reviews over Hotel Som Siurell

• 2019
    10Anoniem10-09-2019

Geweldig

Super naar onze zin gehad, met 3 sterren hadden wij er een heel stuk minder van verwacht maar het was echt een top hotel, service was uitstekend en het personeel ook erg aardig. Het enige minpuntje was dat het eten niet heel uitgebreid was en elke dag wel ongeveer hetzelfde. Onze hotelkamer was zelfs gratis geüpgrade omdat het in onze periode nog rustig was en ze het hun gasten zo fijn mogelijk wilden maken.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7dutchy22-05-2019

goed genoeg voor een paar dagen.

Ben hier 4 dagen geweest, het hotel ziet er netjes uit al is het wel een beetje gedateerd. Het zwembad water was nu nog ijskoud, maar in de zomer waarschijnlijk een heerlijke verkoeling. De kamers met zijzeezicht zijn lekker ruim, de bedden zijn goed. De bank in de woonkamer zat wel vol met vlekken. Er staat een koelkast zodat je daar wat spullen in kunt bewaren. 5 keer per dag waren er eetgelegenheden. 's middags en 's avonds was er warm eten maar gelijk bij aanvang was het eten eigenlijk al te koud. Waar dat probleem in zit geen idee want er zaten lampen boven en volgens mij lagen de bakken in warm water. Verder was het eten wel goed van smaak en goed gevarieerd. bij de zwemmersbar kan je de hele dag door drinken halen. er is ook speelgelegenheid voor kleine kinderen en wat voor de grotere kinderen. Wat ik wel jammer vond is dat de muziek die de hele dag door gedraaid werd vrij hard stond.

Alleen gereisd in mei 2019

• Oude reviews

9MO01-08-2015

Zeer goed aparthotel!

In onze ogen was Paraiso meer dan 3 sterren waard. Het is een familiehotel met 75 kamers waardoor je een heel gezellige sfeer had. Er verbleven veel gezinnen met kleine kinderen, maar ook de grotere kinderen waren hier op hun gemak. Ondanks dat je er all inclusive kon boeken, werd iedereen netjes bediend. Geen wachtrijen in eetzaal en geen wachtrijen voor drankjes. Bij het ontbijt en avondeten werd vlot bijgevuld. De apartementen waren eenvoudig, netjes en heel ruim met veel kastruimte. Het eten in het hotel was heerlijk en het personeel ontzettend vriendelijk. Je had een prachtig uitzicht en waar wij lagen een heel groot balkon. Het zwembadwater was heerlijk warm. Sa Coma zelf was uitermate geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Nadeel daarvan was dat het 's avonds vanaf 23 u begon leeg te lopen. Voordeel dan uiteraard dat er 's nachts weinig of geen lawaai op straat was. Al met al een super vakantie gehad in een heel fijn hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Andy12-08-2014

Geweldig hotel en perfecte locatie

Begin augustus terug gekeerd vanuit dit geweldige hotel. Voor jong gezin inclusief baby van 9 maanden ideaal (ook voor anderen trouwens...) Ruim appartement op basis van logies met veel animatie voor kids. Zwembad is relatief klein maar voldoende ligbedden voor ongeveer 200 gasten. Zeker met het strand zo dichtbij, 200 mrt! Alle kamers hebben zeezicht en de kamers zijn eenvoudig maar goed onderhouden. Leuke winkels in de buurt, simpele soevenirswinkels maar ook de bekendere merken. Goede uitvalsplek voor dagtripjes naar de oost- en noordkust!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Hotel Som Siurell info