Hotel aan zeeWeer vandaag34°22°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Mariant voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel smartline Mariant in het Nederlands

Herhaling vatbaar

Angelique Kivits
30-6-2019

Heb super 6 dagen gehad met mijn zusje. Goede service,, klant vriendelijk,, heerlijk gegeten ( bijna elke dag wat anders) ,, echt een aanrader om hier naar toe te gaan.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Goed rustig verblijf

Mw Ballemans
17-5-2019

Het is in maand mei rustig en jammer dat in het hotel avonds geen live muziek is.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

matige reis

frankske
10-10-2017

klantvriendelijk en goede ligging als pluspunten kleine kamers gematigd eten en te weinig animatie als minpunten

Gereisd Met partner in oktober 2017

genieten

wendy
15-3-2017

waar voor je geld, prima eten en kamer niet heel groot maar we hoefden er ook alleen maar te slapen elke dag werd het schoongemaakt. wat wij wat minder vonden was het lawaai van de buren, luidruchtige mensen wat wij duidelijk konden horen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Prijs/kwaliteit OK

Jules en Annie, België
6-6-2016

Nette kamer in de annex, alles basic maar in orde. Eten afwisselend, lekker en voldoende. Geen haute cuisine. Vriendelijk personeel. Dicht bij strand. Weinig animatie, dj met Duitse schlagermuziek 2 maal per week. Klein zwembad.

nooit meer

willy
29-5-2016

logeerden in hoofdgebouw kamer niet aangepast aan huidige tijd geen voldoende opberg mogelijkheden.Eten ondermaats en vaak koud, groeten niet vers(eerder opleg of voor verpakt) zwembad is niet geschikt in het hoog seizoen zelfs nu, de netheid van de kamer liet veel te wensen over bij onze aankomst(vloer niet gekuist en badkamer na uitvoering van verfrissingwerken ) laat u niet beinvloeden door de prijs en door de beelden want de werkelijkheid is heel anders.

Tegenvaller

M Schrik
25-5-2016

De kamers in de annex ( je moet dan wel de straat oversteken)zijn mooi en groot maar gehorig. De mensen zijn wel vriendelijk maar het eten is matig, wel elke dag vers gebakken broodjes. De drankjes zijn gewoon slecht. Aangelengd met water en dan smaakt Bacardi ( of iets dat daar voor door moet gaan) echt helemaal nergens naar. We moesten al om 11.00 de kamer uit en we konden dan Geen gebruik meer maken van de service van het hotel. Niet echt klantvriendelijk dus. Zwembad is erg klein maar daar is het pluspunt dat er genoeg bedden waren. Kortom meer nadelen dan voordelen en daarom Geen tweede bezoek van ons.

Nooit meer

Ruud
20-8-2015

Kakkerlakken aanwezig in de kamers, volop dronken Russen, all inclusie concept is matig, drinken gemixed met water (evenementen drank) zwembad te klein voor het aantal gasten , avond eten vaak koud, afval vlees veel harde stukjes en vetrandjes, toetjes elke avond het zelfde, avond eten word laatste uur niet meer aangevuld. 1x per week worden de kamers niet schoongemaakt. Bloed bij aankomst in de wc pot terwijl er sticker opzat desinfected

Gereisd Met partner in augustus 2015

Prijs kwaliteit zeker zijn geld waard!

Fredje
13-7-2015

Een toffe week achter de rug!! Heel proper hotel en super vriendelijk personeel.Wij zaten in het bijgebouw en het zijn mooie kamers die net gerenoveerd zijn.Persoonlijk hebben wij geen last gehad van gehorige kamer...Idd een druk hotel maar ook bij ons werd alles tijdig aangevuld en de tafels tijdig opgeruimd.Maar misschien is het terras en zwembad iets te klein volgens het volk die er kan logeren.Wij hebben een goede vakantie gehad!! Een zeer goede ligging!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Aanrader prijs kwaliteit verhouding is top

D.Rolf
7-6-2015

Heerlijk hotel. Gerenoveerde kamers zijn mooi modern, schoon maar wel wat gehorig. Eten is super, veel variatie, vers en bijzondere dingen. De paella is een aanrader. Zwembad is klein maar het strand is om de hoek. Personeel uiterst vriendelijk. Wij zullen dit hotel verder aanbevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Mariant in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Mariant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.