Hotel SENTIDO Mallorca Palace

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mallorca Palace voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel SENTIDO Mallorca Palace

• 2018
    6Jan12-10-2018

Nooit meer

Kleine kamers, klein zwembad , weinig variatie in het eten , veel senioren en bejaarden. Redelijke service. Kortom , geen aanrader. De 5 sterren niet waard. Andere jaren in 4 sterren hotels geweest op Mallorca met meer en betere accommodatie voor veel minder geld.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Martine11-08-2018

Nooit meer.

Leuke omgeving, aangenaam klimaat, vriendelijk personeel. Mooie boulevard maar spijtig geen zandstrand. Enkel rotsen. All-in hotel maar het eten was tegengevallen.

• 9Coby Vrldman27-02-2018

Mooi rustig fantastisch en prima ligging hotel

Het was fantastisch, schoon vriendelijk eten uitstekend !

Met oudere kinderen

• 8PAM27-02-2018

Fantastisch.

Geweldig goed; goede organisatie.

Met jonge kinderen

• 2017
    6Haarlem08-10-2017

Nooit meer

Accomodatie was goed. Publiek zijn 65 plus engelse met obesitas en tatoeages die de hele dag alcohol willen drinken. Eten was absoluut niet 5 sterren waardig. Alles doorgekookt en uit blik of diepvries. Tot tweemaal toe engelse dame totaal out! Personeel reageert hier zeer geoefend op!!!!

• 9Meert Arthur01-09-2017

Fantastisch hotel

Rustig hotel ,niet te groot .Voor ons is het als thuis komen.Het personeel is er super vriendelijk en zelfs de manager en gast relatie hebben altijd een beetje tijd voor de gasten hoewel het soms heel druk is .Is er iets stuk op je kamer wordt er direct iets aan gedaan .Voor ons het beste hotel van sa coma

• 9Lizzy15-07-2017

Uitstekend !

U wil 5 sterren? U krijgt 5 sterren! Laat u overdonderen door de beste diners (en dat allemaal all-in!). De keuken is van uitmuntende kwaliteit. Ontbijt en lunch zijn eerder eenvoudig te noemen in vgl met avondmaaltijd maar zeker meer (!) dan voldoende. Drankenkaart zeer uitgebreid voor all-in. Voorts is het hotel zeer rustig zowel qua gasten als omgevingsgeluid. Het drukke en gezellige centrum? Hoor je niets van! Kamers kraaknet. U wil een klein minpunt? De parking aan het hotel is niet gratis. Huur je een wagen dan betaal je flink wat centen, gerekend per dag. De wagen kan je ook op de rijweg parkeren voor het hotel. Aan de ingang van het hotel vind je ook een bushalte. Het hotel is een aanrader als u houdt van rust en een uitmuntende keuken. Winkeltjes liggen op slenterafstand net als het dicht en druk bezaaide strand.

• 8Angelique13-06-2017

Oase van rust, wat ons betreft op het saaie af.

Hotel op een perfecte locatie, ongeveer 150 m lopen naar een prachtig breed strand. Kamers, zwembad, service en eten allemaal top. Ontbijt altijd hetzelfde met ruime keus, maar het diner is wisselend met allerlei culinaire gerechtjes.

Op het moment dat wij er waren, zaten we tussen de gepensioneerden. Er was weinig levendigheid. Geen zacht muziekje bij het zwembad. In de avond was er van 20 tot 22 live muziek, maar daarna was het muisstil. Om te slapen wél perfect.

Enige echte minpunt zijn de harde bedden. Er zijn een paar topmatrassen aanwezig, waarvan ik er 1 kreeg ivm mijn zwangerschap, maar verder waren die schaars.

• Oude reviews

10Meert Boortmeerbeek24-09-2016

Fantastisch hotel!

Voor de derde keer in dit hotel en was evengoed als de eerste en tweede keer .Mooie kamers vriendelijke mensen en lekker eten .Wat wil je nog meer hebben om tot rust te komen na een jaar hard werken.Aan het personeel en het bestuur zou ik zeggen ...doe zo voort en tot volgend jaar !!!!

• 6Jorni Wauamans04-09-2016

Goed voor één keer...

Hotel is spijtig genoeg te duur voor wat het is en is geen 5* waard. Eten was echt niet goed. Ontbijt iedere dag hetzelfde, helemaal niets van variatie. Avondeten was gewoonweg slecht, hierin was ook geen variatie en inspiratie. Geen verse producten (alles uit blik), restjes van de dag ervoor die werden herbruikt, zeer vettig eten (vol met olie en boter), zo goed als altijd dezelfde thema's (ofwel aziatisch of wereldkeuken, ander eten geven dan aangeduid op de kleine bordjes. Éen avond buikkrampen gehad... Service aan de poolbar was vreselijk. Dubbel laten betalen voor drank, twee pizza's proberen aanrekenen ipv 1, 1x drank afgenomen toen ik in zwembad was, 1x proberen drank afnemen terwijl ik er naast lag! Dure coctails die uit een bus kwamen, waren hun prijs niet waard. Wifi over heel het hotel is een ramp. Als je geluk hebt, krijg je enkele streepjes aan het zwembad, maar hier zou ik niet teveel op hopen. Receptie was heel vriendelijk en de kamers waren verzorgd en proper!

2 tips over Hotel SENTIDO Mallorca Palace

• Frank, 05-05-2015

Kies een kamer op de hoogste verdieping. Dit geeft u een mooier uitzicht. Tenzij u een gelijkvloerse kamer verkiest met terras aan de mooie tuin met vele olijfbomen en andere weelderige vegetatie. Overweeg een all-in formule want de horeca in de nabijheid van het hotel stelt niet veel voor.

• Roland, 02-07-2015

Men heeft nog een tweede restaurant wat echter alleen in juli en augustus zou openen, dat is jammer hotel zat gewoon vol en er zijn plenty mensen die af en toe iets anders willen

0 vragen over Hotel SENTIDO Mallorca Palace

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan
    • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGlutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald