Aparthotel Protur Safari Park

KinderhotelWeer vandaag17°8°
Aparthotel Protur Safari Park

38 tips over Aparthotel Protur Safari Park

AnneMarieVries, 17-5-2015
Naastgelegen zwemparadijs is open vanaf juni! Ander klein naastgelegen zwembad met speeltuin is erg leuk voor de kleintjes. Hier is zijn wat kleine glijbaantjes. Het zwembad van het hotel zelf heeft GEEN glijbanen of andere water speeltoestellen. Wel een aantal peuterzwembaden, wij konden ons hier ook prima vermaken, maar een glijbaan oid zou ook hier leuk zijn geweest. Tips: met de boot langs de kust, met kleine kinderen is het leuk een een fiets te huren voor het hele gezin.
suzanne, 25-11-2014
Vraag een kamer ver weg van het zwembad. Dit ivm animatie herrie. Ons kind kon er niet van slapen. Nieuwe kamer aan de receptie zijde gekregen. Was geen probleem.
patje, 29-9-2014
geen aanrader voor koppels zonder kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Safari Park voor je op een rij gezet:

Elvira, 29-8-2014
Je kunt bij andere restaurants reserveren, maar wat is dit slecht georganiseerd, dit zou het hotel echt anders moeten doen. Je kan vanaf 08.30 reserveren maar dan staat er al een rij!!! Ongelooflijk, dat wekte bij mij de nodige irritatie op. Ook het handdoekje leggen vond ik extreem 's ochtends om 07.00 lagen er al handdoeken, dus wil je een mooi plekje ga er dan vroeg uit....
Joaquin, 28-8-2014
Het hotel is ook zeer geschikt voor mensen in een rolstoel. Het viel mij op dat er voor deze mensen heel veel voorzieningen zijn aangelegd.
Sannie, 15-8-2014

Er is een handdoekenservice naast de ingang bij de receptie, zodat je geen extra handdoeken hoeft mee te nemen voor bij het zwembad. Je betaalt er een borg en kan de handdoeken meerdere malen per week inwisselen voor schone handdoeken.

Frederik, 11-8-2014
Probeer zeker de thema-restaurants!!
Peter en Annemarie Kanters, 8-8-2014
De manier waarop het nu geregeld is om restaurants te reserveren zou veranderd moeten worden. Het is frustrerend en niet eerlijk. Iedereen die op het park verblijft zou naar rato naar verblijf gebruik moeten kunnen maken van de verschillende restaurants. Zoals het systeem nu is, sta je soms vanaf 7.30 uur in de rij en grijp je er nog naast. Mensen werden ook echt boos. Met kleine aanpassing in de logistiek lijkt het me niet moeilijk om dit organisatorisch te verbeteren.
Familie Mulder, 2-8-2014
Leen een fiets bij het hotel en fiets naar t strand
Familie Mulder, 16-7-2014
Leen een fiets bij het hotel en fiets naar het strand of vlakbij gelegen safaripark.