Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaSa Coma

8.6FantastischScore uit 19 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

24 Reviews over Protur Sa Coma Playa

• 9Nathalie03-08-2019

Fantastisch hotel, zeker doen!!!

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, zeer goed restaurant. We kwamen laat aan in het hotel, toen bleek het overboekt te zijn. We kregen voor het hele verblijf een upgrade naar een swim up room! Wat een luxe! Prachtige kamer met aan het terras meteen een eigen zwembad. Onze dochter heeft de vakantie van haar leven gehad. Verder lekker dicht bij het centrum en het strand. Mooi natuurgebied om een fijne wandeling te maken naar het kasteel. Ga alleen niet te laat in de avond, als het donker wordt zie je niks meer. Treintje door sa coma en cala millor is ook leuk voor jonge kinderen. Ook kun je gebruik maken van de minigolf in protur safari park, erg leuk parcour. Enige minpunt vonden wij de animatie binnen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Dit hotel is zeker een aanrader!!!

• 10Lawrence31-07-2018

fantastisch!

Met vriendin en zoontje van 4 1/2 hebben we 8 dagen lang een heerlijke vakantie gehad! All inclusive is ook echt all inclusive…:-) eten was zeer goed van kwaliteit en meer dan voldoende variatie, voor ieder wat wils. IJsjes konden onbeperkt vanuit twee vriezers bij de poolbar gepakt worden; personeel zeer vriendelijk en er werd door hen hard gewerkt. De hele dag in het zwembad, op een gegeven moment was het wel heel druk in het water, begrijpelijk met 30 graden plus.. Animatieteam heel spontaan en professioneel aanwezig, iedere dag aquagym en daarna tijd voor een persoonlijk praatje, Simona en Mario, namens Cas bedankt! Voldoende bedjes rondom het zwembad aanwezig, overal parasols, voor wat de kamer betrof een heel breed bed met een goed matras, fijn balkon en een heerlijke stortdouche. Hou wel rekening met een transfertijd van ongeveer anderhalf uur...Dit hotel verdient het om zeker nog een bezocht te worden!

• 5Sandrine27-07-2018

Décevant

Chambre: Spacieuse, belle chambre, je me demande seulement si le ménage était réellement fait tous les jours... le mini bar inclus dans le all in n a pas été rempli le dernier jours donc rien à boire dans la chambre hors c était payé jusqu au jours du départ...

Hôtel: Gros bâtiment, petit exterieurs. Les sports etc se font dans un endroit écarté de l hôtel à dix minutes de marche. Pas décrit dans la description de l hôtel. La piscine alors la la cerise sur le gâteau!!! Ce n est pas ce que nous avions réservé sur photo, loin de la, elle a rétréci d au moins la moitié ! Pour pouvoir mettre plus de transat ? Bref personne ne nous a prevenu et jusqu à notre plainte sur place les photos du site étaient inchangée. Un gros mensonge une grosse arnaque, nous avons mal vécu payer aussi cher pour avoir cela. A savoir je changeais ma réservation!!! La presse va en être informée, c est honteux, l hôtesse sur place bien aimable nous propose 130€ Max après négociation de compensation, pour moi c est de la moquerie de proposer ça aux gens!!! Son supérieur refuse de nous parler au téléphone !!! Quel service chez TUI !!! Bravo !!!

Le buffet: C était bon mais pas assez varié à mon goût et pas assez de spécialités espagnoles. Au niveau du all in certaines choses ne sont pas comprises comme les glaces les snacks à la piscine hormis croque monsieur et certains coktails

• 9Hilde Mulder26-08-2017

Geweldige vakantie!

Van 16 augustus tm 23 augustus een geweldige vakantie gehad met mijn 2 dochters (5 en 8). Alles was top. Eten voor kinderen op zich goed, maar iets meer keus was voor mijn kinderen fijn geweest. Als je met pizza en pasta uit de voeten kunt is er genoeg keus. Voor 9u geen handdoek leggen en daar houdt bijna iedereen zich aan, dat is echt geweldig. Zwembadwater qua temperatuur perfect. Kamer was goed, klein beetje gehorig. Heerlijk genoten en een top service, top vakantie!

• 7dentjip30-07-2017

Niet slecht maar al betere hotels gehad.

Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam ,kamers proper en goed onderhouden en een goedgevulde gratis minibar(All in) ,het ontbijt was zeer Engels gericht maar er was nog ander eten te vinden,voor het overige was het eten goed zowel tijdens de lunch als het diner enige minpunt dat er dikwijls hetzelfde terug kwam (vb:3xribbetjes op 2 weken tijd),het zwembad was zeer goed en plaats genoeg om te liggen rond het zwembad alleen zijn de parasols aan vervanging toe ,de bar s'avonds was een beetje te klein ook omdat er in de bar de shows of wat er moest voor doorgaan plaats vonden na de show vertrokken de meesten die half pension geboekt hadden opgelet niet alle cocktails zijn gratis (vb:bloody mary betaal je 3,5€ als je All in hebt anders doen ze er nog eens 2€ bij)ook was er weinig keuze in de merken .Wat wij niet konden goedkeuren was dat wanneer we om 12u uitcheckten niets meer gratis hadden zelfs geen eten meer voor de kleine kinderen die er bij waren in de groep alles werd opeens betalend en zelfs na overleg met de manager bleef er het alleen de drank gratis over te blijven ,nog dit we zijn al in betere hotels geweest waar er andere normen gelden voor een All in zodus let goed op vooraleer jullie er naar trekken.de ligging is geen 500m zoals in de brochure maar reken maar op een 1200m.

• 9Selina09-07-2017

Familie-hotel

Geen strandhotel en veel souvenierwinkels in de buurt. In Porto Cristo zijn mooie winkels. Zeer veel keuze in koude en warme gerechten. Ontbijt is prima. Harde matras maar zeer ruime, moderne kamer. Ondanks een adult-only zwembad apart vonden wij het minder geschikt voor koppels. Aanrader voor gezinnen.

• 9Mark27-08-2016

Super gehad!

Het hotel Sacoma Playa heeft alles in zich voor een top verblijf. Wij waren met een groep van 7 volwassenen. Ik zat in een 3 persoonskamer op de begane grond. De kamer was luxe ingericht met een inloop douche, bad en toilet. De kamer heeft een schuifpui en er staan ligstoelen en zitstoelen op het terras. De minibar (gratis bij all inclusive) wordt continu gevuld en ook hadden we verse bloemen op de kamer.

Het personeel is heel erg vriendelijk en doen alles voor je! Heb ik nog nooit eerder zo meegemaakt. Het eten vond ik ook erg goed! Er zijn thema's rondom het eten en dat is erg leuk. Wij gingen 's avonds om 21.00 eten; dan was het rustiger omdat de kinderen dan weg waren.

Een uitkomst is het aparte zwembad voor volwassenen. Zalig rustig en er zijn grote relax bedden aanwezig.

Het hotel heeft heel veel sportactiviteiten te bieden! Allemaal gratis; tennissen, fietsen, etc vanuit een nabijgelegen clubhouse.

Kortom: absoluut een top week gehad!

• 10Annelies19-07-2016

Super!

het is een heel aangenaam hotel met zeer vriendelijk personeel de kamers zijn groot en proper, de badkamer is modern met een inloopdouche het eten is in buffetvorm en zeer uitgebreid, er is ook een mogelijkheid om buiten te eten de drank is het echte merk (bv. glazen flesjes cola light bij avondmaal, Baileys, Malibu..) het enige nadeel is dat de animatie niet echt aanspreekt, ze doen weinig moeite het hotel ligt op 5min wandelen van het strand wij zullen absoluut teruggaan in de toekomst

• 10Ann en Eddy06-05-2016

Ideaal en rustig hotel, beste vakantie ooit!

Wat meest opvalt is de vriendelijkheid van al het personeel, de service van dit hotel is een klasse apart, we hebben al vaker op Mallorca verbleven, maar dit hotel steekt er met kop en schouders boven uit. Zelfs het management begroet zowat dagelijks de gasten en vraagt of alles naar wens is.

De ligging is ideaal, aan een rustiger deel van Sa coma, maar op wandelafstand van het centrum en het strand. Het hotel grenst aan een natuurgebied.

Er zijn meerdere zwembaden, eentje is voorbehouden voor volwassenen, wat een stuk rustiger is dan het grote centrale zwembad. Het hotel zelf is zeer verzorgd, zowel het interieur als de omliggende mooie tuinen zijn heel goed onderhouden.

Door omstandigheden zijn we moeten verhuizen naar een andere kamer. Voor het ongemak kregen we een upgrade aangeboden: een swim-up. Dit is een aanrader: deze kamers kosten normaal gezien extra, maar zijn dat geld dubbel en dik waard. Wij hadden een semi-private pool (te delen met 9 andere kamers), een terras van ongeveer 15 vierkante meter met 2 stoelen, een tafeltje en 2 ligzetels. Heerlijk rustig! Op de kamer is een waterkoker met oploskoffie en thee voorzien. Er is een bad en een douche en airco. De kamer is zeer ruim.

De maaltijden zijn in buffetvorm. Zelfs de meest kieskeurige eter vindt hier zijn gading. Ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid, regelmatig afwisseling in het aanbod. Iedere avond een ander thema, heel uitgebreid en heel lekker. Vooral het dessertbuffet is verbluffend.

Fietsen (degelijke en goed onderhouden fietsen trouwens) kun je gratis huren. Voor badhanddoeken betaal je een borg maar zijn dus ook gratis.

• 8Kenny24-09-2015

prachtig hotel

Zeer mooi en proper hotel. Rustig en weinig last van kinderen. Kamers in orde en goed gekuist. Het personeel (maar dan ook iedereen) is extreem vriendelijk, kuisvrouwen, receptie, obers, .... Werkelijk iedereen begroet je. Gescheiden zwembaden voor rustig of iets minder rustig. Voor ieder wat wils dus. Eten is op alle momenten zeer lekker en zeker voldoende keuze. Je zou je een indigestie eten. Prijs/kwaliteit perfect in orde. De omgeving is zeer rustig, meer valt er over Sa Coma niet te vertellen. Geen uitgaansgelegenheden, Enkel wat Engelse café's. Perfecte all-in met merkalcohol. Enige nadeel is dat het niet echt een clubhotel is, zeer weinig animatie en de mannelijke animator is niet echt gemotiveerd. Je kan wel naar Safari Park een de overzijde (zeer veel animatie maar ook zeer druk en groot) maar dan heb je met all-in geen drank daar. Je kan ook naar het Clubhouse gaan maar dit is 2 straten verder en hier moet je weer het hotel voor verlaten. Mij stoorde dit enorm.

Hotel Protur Sa Coma Playa info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (4)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar