Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°23°

3 reviews over Hotel Protur Biomar in het Nederlands

Dit nooit meer

Rob leering
19-8-2013

We zijn er 1 week geweest in augustus je moet wel op tijd op staan anders zijn er geen bedjes vrij dus handoekie leggen er kan dus al een ster af.De airco ging om 4.00 uur in de ochtend spontaan aan lekker klaar wakker dus de volgende dag weer om 4.00 uur airco aan toen maar effe naar de receptie het verhaal verteld oke we gaan het maken.En bij na vraag was het in orde maar om 4.00 uur ging de airco weer aan toen maar effe naar de manager gegaan dat dit te gek was voor een 5 sterren hotel ze hadden een oplossing een andere kamer me vrouw de koffers in gepakt toen belde ze dat de andere kamer het ook had kan je koffers weer uitpakken ja leuk toch. Nou er was een op lossing de stop er uit voor het slapen gaan hehe eindelijk door slapen. Kregen we later nog een fles champagne nou dat vonden we wel erg tegen vallen misschien een paar nachten gratis was wel op ze plaats geweest.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pure luxe en ontspanning!!

Silly
9-8-2010

Geweldige ontvangst,Luxueuze suite's,schitterende zwembaden en welness,niet te overtreffen bufetten!! Sportaccomodaties zeer goed,echt 5 sterren niveau,geen korte broeken en vakantie gekleede mensen tijdens diner,geen schreeuwende kinderen,geen annimatie,superverblijf van 15 dagen!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Fantastisch Luxe Hotel

Marita
26-4-2009

Super luxe hotel keten wat zeker zijn 5 sterren waard is. Mooie kamers, goed en uitgebreid eten. Van alles te doen.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Biomar voor je op een rij gezet:

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 400 m, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan> 10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Protur Biomar in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Protur Biomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.