Aparthotel Protur Badia Park

Aparthotel Protur Badia Park

8.4Fantastisch

Spanje, Mallorca, Sa Coma

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Badia Park voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

40 reviews over Aparthotel Protur Badia Park

• 2019
    7A.h29-10-2019

Eenmalig

Dit was de 7e keer naar Mallorca maar de eerste keer naar dit hotel en de laatste keer, misschien dat we het de andere keren veel beter gehad hebben. Appartement was prima op de harde bedden na welke voor geen meter lagen. Ligging was ook goed tov plaats en zee, Alcudia vinden wij persoonlijk wel een leukere plaats. In het hotel zitten maar een paar Nederlanders en de rest Duitsers. Wij vinden het toch leuker een wat gemixt hotel te hebben bv ook Engelsen en Scandinaviërs zoals een paar jaar geleden bij de buren de grotere broer Protur Safari Park wat wij ook een leuker hotel vonden. Eten was eentonig, niet warm, na 8 uur gingen ze al een wat opruimen. Eten van 's avonds lag er de andere dag 's middags weer. Animatie viel tegen, handdoek leggen om 8 uur werd niks tegen gedaan, slechte ligbedden. Geen muziek bij zwembad. Wel vriendelijke en behulpzame medewerkers receptie. Voor ons geen hotel om terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Maaike15-09-2019

Erg goed.

Ons verblijf in Protur Badia Park was erg goed! Ondanks dat wij de enige Nederlanders waren, het wordt alleen aangeboden door een Duitse reisorganisatie, hebben we hier totaal geen hinder van ervaren! Prima mensen om om je heen te hebben. Het hotel en de kamers worden goed schoon gehouden en de kamers zijn ruim. Wij hadden een 2 kamerappartement. De bedden zijn iets hard maar verder prima om op te slapen. Het eten is goed, elke avond voor ieder wat wils met verschillende thema’s. Prima! Wij hebben geen ervaringen met handdoekje leggen, dit gebeurde niet. Mogelijk omdat het minder druk was maar voor ons heel fijn! Het is erg op kinderen gericht, wel vanaf de leeftijd van 3 jaar. Voor de wat kleinere kindjes is het babybad top en het speeltuintje ook maar is er weinig tot geen animatie. Het zandstrand is op 10 minuten lopen. Wil je een echte promenade raden wij Sa Coma niet aan. Er zijn leukere dorpen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Patrick Lubbers27-08-2019

Super leuke all-in vakantie met kinderen!

Erg leuk hotel, gericht op gezinnen met (jongere) kinderen. Eten is afwisselend en goed, het zijn soms lauw, maar dat is inherent aan buffetvorm eten. Animatie is erg leuk en niet opdringerig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers netjes en worden iedere dag met af en toe een dag ertussen schoongemaakt. Zwembad is met 1.80 op diepste deel perfect voor onze kinderen van 4 en 7. Ligging is goed, 10 min wandelen en je bevindt je op de boulevard bij het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Peter14-08-2019

Super hotel.

Super goed hotel. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Het is er erg schoon. Er wordt de hele dag goed schoongemaakt. Het eten is er erg goed en bied voor iedereen wel wat wils. De animatie is erg goed en leuk voor jong en oud. Het is er erg kindvriendelijk. De kamer is goed met lekkere harde bedden en een goede airco. We zouden er zo weer terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Nicole te Beest08-12-2018

We waren hier voor de tweede keer, fantastisch hotel en geweldig en zeer vriendelijk personeel !!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 7Cindy16-09-2018

Nooit meer.

Nooit meer voor ons. Hotel is helemaal op gezinnen met kinderen gericht. We waren de enige Nederlanders, en er waren welgeteld 4 koppels zonder kinderen dus je kunt je voorstellen wat het voor kindercrèche was. Dacht je uit die tijdsperiode te zijn ga dan niet in sept naar dit hotel, dit hotel zit vol met kids . Hotelkamer oké, vies plakkerig douchgordijn, keiharde kartonnen bedden, een stopcontact onder de tafel en een op de badkamer, zeer gehorig kamers.

Wisselend vriendelijk personeel, schoon zwembad, personeel maakt de hele dag door schoon.

Restaurant is netjes mits je niet in de rotzooi van de anderen staat, de mensen met al die kinderen laten nogal rotzooi achter ,eten wisselend voor ieder wat wils, soms lauw, goed ontbijt, tot 21.00 uur kun je eten maar om 20.00 uur beginnen ze aan een kant al op te ruimen. Animatie is goed, ligging is goed. Over het algemeen goed hotel, niet voor koppels die geen kids hebben.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Noortje19-08-2018

Goed degelijk kleinschalig hotel

Leuk kleinschalig resort. Prima service. Lekker eten. Voor ieder wat wils en elke avond ander thema. Jammer dat er ook hier handdoeken worden gelegd op de bedjes bij het zwembad. Ijsjes zijn heerlijk en ondanks dat ze van een b-merk zijn, smaken ze prima. Bedden zijn helaas erg hard. Minidisco is fantastisch. Strand via leuke weg met winkeltjes man ongeveer 10 minuten per voet te bereiken

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Mandy17-08-2018

Top hotel voor met kinderen!

Heerlijke vakantie gehad, we waren met zn 3e 2 volwassenen en een kindje van net 2. Ideaal hotel voor zn jonge kleine kinderen. Het hotel is heel erg gericht op Duitse gasten, maar als je dat niet erg vind heb je hier een prima vakantie. Eten is lekker en warm. Ook is t fijn dat je tijdens je verblijf bij de andere hotels kunt gaan eten, dat hebben wij ook gedaan en was ook erg lekker( Indisch, grill/Mexicaans, Italiaans vanalles) . Binnen protur kun je vanalles doen gratis, duiken, naar de kinderboerderij, fietsen krijgen, waterpark je, mini golven( erg mooi aangelegd) enz. Zijn 2 zwembaden 1 groot en een klein kinderbad aan de achterkant, ook ideaal, ons zoontje kon lekker zelf spelen in t zwembad achter. het personeel is ontzettend vriendelijk, en wil je echt een top vakantie bezorgen. De kamers waren schoon en netjes, bedden liggen prima, de transfer naar t hotel is een uur maar dat is ook de tijd als je zelf met de auto zou gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

5Olaf23-08-2017

Onvriendelijk personeel + zeer matig zwemwater

Van een 4* hotel hotel verwacht man niet dat ong 30 kinderen (incl mijn dochter) per week ooronsteking oplopen a.g.v. matig zwemwater kwaliteit.

Daarnaast meerderheid personeel onvriendelijk.

Voor de rest prima mooi kleinschalig schoon hotel maar bovenstaande punten hebben ons doen besluiten hier nooit weer naar terug te gaan.

Allerlei AI aktiviteiten moet men bij clubhuis (van alle 5 protur hotels samen) buiten hotel reserveren. Anno 2017 ga je ervan uit dat dit middels Internet of smartphone app mogelijk is. Sta je dus 's morgens om 9u in lange rij bij clubhuis om te kijken of er nog AI aktiviteit vrij is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10cindy17-08-2017

heerlijke vakantie gehad in een schoon mooi hotel

leuke tijd gehad in dit hotel. fijne grote kamers en schoon. handdoekje leggen was smorgens echt niet nodig. wij namen de handdoeken mee tijdens het ontbijt en dan was er nog plaats genoeg. leuke animatie. 2 nederlandstalige de rest duits maar dat was voor onze kinderen niet erg. ze vonden het fantastisch. lekker dicht bij zee en je kunt ook van de andere restaurants gebruik maken die in de omliggende hotels liggen van protur. eten was afwisselend en lekker. niks op aan te merken. een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Aparthotel Protur Badia Park info

• De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats