Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°22°
Aparthotel Protur Badia Park

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Badia Park voor je op een rij gezet:

37 reviews over Aparthotel Protur Badia Park in het Nederlands

Super hotel.

Peter
14-8-2019

Super goed hotel. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Het is er erg schoon. Er wordt de hele dag goed schoongemaakt. Het eten is er erg goed en bied voor iedereen wel wat wils. De animatie is erg goed en leuk voor jong en oud. Het is er erg kindvriendelijk. De kamer is goed met lekkere harde bedden en een goede airco. We zouden er zo weer terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nicole te Beest
8-12-2018

We waren hier voor de tweede keer, fantastisch hotel en geweldig en zeer vriendelijk personeel !!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Nooit meer.

Cindy
16-9-2018

Nooit meer voor ons. Hotel is helemaal op gezinnen met kinderen gericht. We waren de enige Nederlanders, en er waren welgeteld 4 koppels zonder kinderen dus je kunt je voorstellen wat het voor kindercrèche was. Dacht je uit die tijdsperiode te zijn ga dan niet in sept naar dit hotel, dit hotel zit vol met kids . Hotelkamer oké, vies plakkerig douchgordijn, keiharde kartonnen bedden, een stopcontact onder de tafel en een op de badkamer, zeer gehorig kamers.

Wisselend vriendelijk personeel, schoon zwembad, personeel maakt de hele dag door schoon.

Restaurant is netjes mits je niet in de rotzooi van de anderen staat, de mensen met al die kinderen laten nogal rotzooi achter ,eten wisselend voor ieder wat wils, soms lauw, goed ontbijt, tot 21.00 uur kun je eten maar om 20.00 uur beginnen ze aan een kant al op te ruimen. Animatie is goed, ligging is goed. Over het algemeen goed hotel, niet voor koppels die geen kids hebben.

Gereisd Met partner in september 2018

Goed degelijk kleinschalig hotel

Noortje
19-8-2018

Leuk kleinschalig resort. Prima service. Lekker eten. Voor ieder wat wils en elke avond ander thema. Jammer dat er ook hier handdoeken worden gelegd op de bedjes bij het zwembad. Ijsjes zijn heerlijk en ondanks dat ze van een b-merk zijn, smaken ze prima. Bedden zijn helaas erg hard. Minidisco is fantastisch. Strand via leuke weg met winkeltjes man ongeveer 10 minuten per voet te bereiken

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Top hotel voor met kinderen!

Mandy
17-8-2018

Heerlijke vakantie gehad, we waren met zn 3e 2 volwassenen en een kindje van net 2. Ideaal hotel voor zn jonge kleine kinderen. Het hotel is heel erg gericht op Duitse gasten, maar als je dat niet erg vind heb je hier een prima vakantie. Eten is lekker en warm. Ook is t fijn dat je tijdens je verblijf bij de andere hotels kunt gaan eten, dat hebben wij ook gedaan en was ook erg lekker( Indisch, grill/Mexicaans, Italiaans vanalles) . Binnen protur kun je vanalles doen gratis, duiken, naar de kinderboerderij, fietsen krijgen, waterpark je, mini golven( erg mooi aangelegd) enz. Zijn 2 zwembaden 1 groot en een klein kinderbad aan de achterkant, ook ideaal, ons zoontje kon lekker zelf spelen in t zwembad achter. het personeel is ontzettend vriendelijk, en wil je echt een top vakantie bezorgen. De kamers waren schoon en netjes, bedden liggen prima, de transfer naar t hotel is een uur maar dat is ook de tijd als je zelf met de auto zou gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Onvriendelijk personeel + zeer matig zwemwater

Olaf
23-8-2017

Van een 4* hotel hotel verwacht man niet dat ong 30 kinderen (incl mijn dochter) per week ooronsteking oplopen a.g.v. matig zwemwater kwaliteit.

Daarnaast meerderheid personeel onvriendelijk.

Voor de rest prima mooi kleinschalig schoon hotel maar bovenstaande punten hebben ons doen besluiten hier nooit weer naar terug te gaan.

Allerlei AI aktiviteiten moet men bij clubhuis (van alle 5 protur hotels samen) buiten hotel reserveren. Anno 2017 ga je ervan uit dat dit middels Internet of smartphone app mogelijk is. Sta je dus 's morgens om 9u in lange rij bij clubhuis om te kijken of er nog AI aktiviteit vrij is.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

heerlijke vakantie gehad in een schoon mooi hotel

cindy
17-8-2017

leuke tijd gehad in dit hotel. fijne grote kamers en schoon. handdoekje leggen was smorgens echt niet nodig. wij namen de handdoeken mee tijdens het ontbijt en dan was er nog plaats genoeg. leuke animatie. 2 nederlandstalige de rest duits maar dat was voor onze kinderen niet erg. ze vonden het fantastisch. lekker dicht bij zee en je kunt ook van de andere restaurants gebruik maken die in de omliggende hotels liggen van protur. eten was afwisselend en lekker. niks op aan te merken. een aanrader.

Prima all-in hotel.

Renee
5-8-2017

Wij wilden, omdat we met kleine kinderen reizen, vooral makkelijk. Als je voor een zon,zee, all-in vakantie wilt gaan is dit hotel een aanrader. De appartementen zijn mooi, ruim en schoon. Wij hebben met z'n vieren op de slaapkamer geslapen. We vroegen om een extra bed en dat was zo geregeld. Lekker eten, met de mogelijkheid om 'uit' te gaan eten bij andere hotels in de buurt. Een leuke afwisseling. Zwembaden super, handdoek reserveren was voor ons niet nodig. Er zijn twee kinderbaden, waarbij het badje aan de achterkant ook erg geschikt is voor kleine kinderen <3 jaar. Stand is op 5-10 minuten lopen. Je zit hier inderdaad met veel Duitsers, was voor ons geen probleem. Wij doen toch weinig met de animatie. Eigenlijk enige minpuntjes waren dat je de fietsen maar tot 17.00 kunt lenen en dat alle animatie gepaard gaat met KEI-harde muziek. Scheelt als je een kamer hebt aan de achterzijde van het hotel. Maar zwembadzicht en rust, dat gaat hier helaas niet samen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Top vakantie

Brenda
26-8-2016

Ligging in Sa Coma is prima. Leuk plaatsje en vlakbij het mooie strand. Hotel is schoon en netjes. Kamers lekker ruim en mooi ingericht. Personeel super vriendelijk en behulpzaam! Ze werken kei hard om het iedereen naar hun zin te maken. Eten is heerlijk en we vonden het afwisselend genoeg, voor ieder wat wils. Nooit koud of wat dan ook. Op bepaalde tijden wel wat druk. Zwembaden zijn leuk en wat wij heel fijn vinden is dat je niet de wekker hoefde t zetten voor handdoekje leggen! ( wat eigenlijk erg is dat dat op andere plekken wel moet ;-)) hotel alleen in duitsland te boeken dus dat het allemaal Duitstalig was wisten wij van te voren en vinden wij dus niet storend. Wat wel jammer was voor onze kleintjes dat er niemand van de animatie iets Nederlands kon. Hierdoor lastig om mee te doen bij de miniclub activiteiten en daar deden sommigen van het team ook te weinig hun best voor. ( om ze enigszins te helpen) Dat vonden we het enige minpuntje Minigolf, paradis park en de kinderboerderij erg leuk. een super vakantie en zeker een aanrader voor jonge gezinnen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Super goed bevallen!

Nathalie Kleinherenbrink
25-8-2016

Het hotel ligt redelijk dicht bij het prachtige strand. Eten in de ochtend en avond heel uitgebreid. Uitgebreid ijs assortiment en aardig personeel. Duitse animatie, maar dat maakte niet uit. Ideale bestemming voor gezinnen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Badia Park in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Badia Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.