Appartement Playa Moreya

Meer appartement info
Tonen op kaart

39 reviews over Appartement Playa Moreya

• 9Marion07-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik ben net terug van 4 dgn Mallorca (S'illot), samen met mijn 15-jarige dochter. We hebben een geweldige vakantie gehad, in Playa Moreia. Wat een geweldig hotel! Super aardig personeel, heel behulpzaam. De kamer was perfect (we zouden aanvankelijk een studio krijgen, maar bij aankomst bleek dat wij een superior kamer kregen), met een geweldig uitzicht. Kamer was heel ruim en erg netjes. Het ontbijt is zeker een aanrader (7,50), het diner (10) vonden wij wat tegenvallen. Overigens was ook het personeel van het restaurant erg klantvriendelijk en serviceverlenend. Auto via receptie gehuurd: dat kan ik zeker aanraden! Alles werd keurig geregeld. Auto werd bij het hotel afgeleverd en ik kon de auto 's avonds weer afleveren bij het hotel. Er is een heerlijk zwembad bij het hotel. Klein minpuntje: de bedden vond ik niet echt lekker liggen. Ik vond het matras hard. Buiten dat zou ik zeker weer voor een verblijf in dit hotel kiezen!

Hallo

We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf in Playa Moreia. Elke dag werken we eraan om onze klanten tevreden te stellen met de service die we aanbieden. Elke dag varieert ons menu en onze klanten kunnen genieten van Mallorca en internationale gerechten in ons gemoderniseerde restaurant.

We houden rekening met uw waarneming.

We hopen dat hij snel terugkeert

Groeten

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10herman kruip07-05-2019

fantastisch !

Super ligging vlak bij het strand en boulevard

Hallo

Onze locatie biedt onze klanten een prachtig uitzicht. De sfeer en het comfort van Playa Moreia laten u genieten van uw verblijf

We wachten op je

Groeten

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Rianne19-03-2019

Prima hotel met top locatie

Prima hotel met een top locatie. Het hotel ligt meteen aan het strand en aan de boulevard met leuke restaurantjes en winkeltjes. Het hotel ligt in S’illot, het is een klein dorpje, maar erg leuk. Naast S’illot ligt Sa Coma, dit dorpje is iets groter en toeristischer. Het is goed te wandelen, ongeveer 10-15 minuten. Wij hadden een studio op de bovenste etage met een enorm balkon. Super uitzicht over de zee. De studio was netjes en schoon. Prima bedden, badkamer en keukentje. De keuken niet echt gebruikt op de koelkast na. De balkondeur ging wel wat moeilijk op slot. Ontbijt en dinerbuffet was prima, iedere dag beetje variatie. Mooi zwembad met badmeesters. Wel veel handdoekje leggen, maar dat zie je bij ieder hotel. Overdag en ‘s avonds animatie voor jong en oud.

Hallo

We zijn erg blij dat je genoten hebt van je vakantie bij Playa Moreia. Bedankt voor je bezoek

We hopen je weer te zien

Groeten,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    7Ingrid16-11-2017

Prachtig aan zee, maar voor ons geen Playa Moreya

We hadden een appartement aan de voorkant. Een beetje zeezicht omdat we laag zaten. Geen nieuwe handdoeken gezien. Er liep een afvoer door onze slaapkamer waar voor ons gevoel alle afwatering van alle appartementen doorheen liep. Een hels kabaal midden in de nacht. We konden wel een ander appartement krijgen aan de achterkant. De receptie was prima. Wij hebben de keuze gemaakt om dit niet te doen maar om onze matrassen in de kamer neer te leggen zodat we wel rustig konden slapen maar ook enigszins konden genieten van zeezicht. Ik snap de hele hoge review van dit complex niet. Wij hebben tegen elkaar gezegd dat wij volgend jaar voor een iets luxer complex gaan. Ik weet niet hoe hoog de review dan moet zijn (misschien een 10?). Het complex ligt verder prima aan het begin van Sa Coma.

Gereisd met partner in september 2017

• 10H Kleine17-10-2017

Echt een vakantiegevoel!

Mooie ligging, vriendelijk personeel, zeer prima appartement. Wij hadden een appartement op de hoek en daardoor een zeer ruim balkon. We waren met zijn tweeën en het was ruim genoeg voor ons. Er was een keukentje aanwezig met koelkast, vriesvak en kookplaat. En inventaris was ook prima. Omdat we aan de achterkant zaten, hadden we vrij uitzicht, heel mooi! Kamer wordt om de dag schoongemaakt en de handdoeken worden vervangen. Nederlandstalige receptie. Vriendelijke bediening. Hele dag toezicht bij het zwembad. En een heel mooi strand voor het complex. Sa Coma/s' Illot is een gemoedelijk plaatsje. Kleine toeristenwinkeltjes en een aantal terrasjes waar je prima kunt eten en het niet heel duur is. Uitgaansgelegenheden waren 's avonds niet zo heel prominent aanwezig. (Kan aan tijdstip van het jaar liggen.) Wij hebben echt genoten!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Strid18-06-2017

Prima prijs kwaliteit

Zeer centraal liggend appartement. Vriendelijk personeel. Kamer basic maar wat je nodig hebt om alleen te slapen en te douche. Ruim zwembad, met bar. Los betalen voor kluisje en airco, anders heb je een waaier, warme kamers. Half pension prima voor de prijs die wij betaald hebben voor dit appartement, eten is geen hoogstandje en is niet met passie gemaakt, maar ziet er uit dat het in snelheid grote porties gemaakt zijn. Maar vanwege de prijs die wij betaald hebben voldoende. Personeel in restauarnt erg gastvrij. Appartement uitlopen en binnen 50 meter zit je op strand, verhuur van strand bedden 4.00. P.p op de hoek zit een spar winkel. Leuke cafeetjes en kofiie bars en rastauarants. Het plaatsje zelf is heel gemoedelijk en leuk voor een paar dagen relaxen tussen door, voor jeugd die van uit gaan houden is hier niets. Meer gezinnen met jonge kinderen, stelletjes en er ziitten ouderen mensen. Van alles wat behalve jeugd. Je kunt een mooi stuk wandelen vanuit het appartement. Wij zullen z eker als we weer een leuke aanbieding krijgen eens terug gaan, heerlijk om te genieten van de mooie ligging en de gemoedelijkheid.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8kitty26-05-2017

Top appartement

We hadden een studio geboekt maar bij aankomst kregen we een appartement. Bedden zijn super en genoeg ruimte in het appartement. Personeel is super aardig en willen je overal mee helpen. Ontbijt voor 5.75 en is goed uitgebreid. Ligt aan het strand. Om de dag komen ze schoonmaken en krijg je genoeg schone handdoeken. Voor de prijs die wij ervoor betaald hebben krijg je zo veel...

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

9Mees en Coby van der Sluys23-06-2016

Uitstekend appartementenhotel

We waren met 3 stellen. Goede ruime appartementen. Mooie omgeving, aan zee. Ligt aan het begin van een uitgaansstrook. Prima zwembad. Vriendelijk personeel. Goede service, ook voor extra's zoals huren van een auto. Zowel hotel als omgeving zijn schoon. Eigenaar spreekt Nederlands. Leuk entertainment in de avond.

Hotel wordt in de winter gerenoveerd. Merkbaar zijn afgelopen periode de bedden vervangen waarop je prima slaapt.

Er zijn een paar zaken die nog aandacht vragen: - Keukenmeubilair en keukeninventaris kunnen een opknapbeurt gebruiken. - ligbedden bij het zwembad zijn niet allemaal betrouwbaar om op te liggen. - buitenkant van het gebouw kan ook wat restauratie gebruiken.

Over het algemeen prima hotel op een mooi eiland.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Corrie Feitsma14-06-2016

Supergeweldig

Playa Moreya is een zeer prettig hotel. Voor ons was het onze huwelijksreis. We hebben een geweldige vakantie gehad. We werden verrast: we hadden een studio geboekt maar bij aankomst kregen we een super mooi appartement met een aparte slaapkamer en mooi uitzicht op zee. Foto's hiervan zijn op de site van Playa Moreya geplaatst. Het zwembad is heerlijk met voldoende ruimte om te zitten/liggen en het strand is zeer dichtbij, leuke boulevard met restaurantjes en winkeltjes. Het entertainment is ook erg leuk en met een lekker drankje erbij verveel je je zeker niet. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De eigenaresse spreekt Nederlands en dat is een super pluspunt. Ook housekeeping verdient een applaus! Absoluut een plek om nogmaals naar toe te gaan, een aanrader dus.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9wim bosch29-05-2014

Mooie plek, prima appartement!

Het was heerlijk om een weekje te verblijven in het appartement hotel Playa Moreya. De kamers zijn ruim en schoon, het uitzicht is schitterend, het personeel is vriendelijk. Echte een geweldige plek! Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2014

5 tips over Appartement Playa Moreya

• Hans, 19-07-2012

Vraag naar restaurant bia. De kok maakt het heerlijkste eten.

• Tom, 09-08-2013

Huur een auto via het hotel, goedkoper en een stuk veiliger dan bij andere organisaties. Receptie boekt waar je bijstaat en legt alles netjes uit (in duidelijk Engels, Spaans of Duits). Heb je enkel logies, zorg dan dat je af en toe zelf kookt en niet afhankelijk bent van restaurants, er was namelijk maar 1 echt goed restaurant, The Beach Bar. Je wacht langer dan bij de rest maar het eten is het wachten zeker waard.

• Rudi, 16-07-2012

Yokohama buffet. Chinees/Japans all you can eat voor 9,50 euro. Gelegen aan de rondweg om centrum Manacor. Je gaat zitten en eet onbeperkt, zo lang je wilt. Eten komt voorbij op lopende band. Erg grappig, erg lekker en spotgoedkoop. Open van 12 tot 16u en van 20 tot 23u.

1 vraag over Appartement Playa Moreya

• Szilard Nagy, 02-09-2018

Auto parkeren

Is auto parkeren gratis bij dit hotel of..??

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen