Appartement Playa Dorada

• 7.6Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Playa Dorada ligt in Sa Coma op Mallorca. In welke kamer je ook verblijft, je hebt altijd uitzicht op zee. De kamers zijn daarnaast ruim en schoon. De all-inclusive buffetten zijn prima. Voor kinderen tot 10 jaar is er animatie. Een geschikte plek voor zowel zwembad- als strandliefhebbers. Playa Dorada ligt aan de boulevard met winkeltjes.

83 reviews over Appartement Playa Dorada

• 5Illy Richard05-08-2020

Verschrikkelijk, zeker het geld niet waard!

Nog nooit zo een slechte ervaring gehad. We tellen de dagen af om terug naar huis te gaan! Nu tijdens Corona is het begrijpelijk dat de service anders of minder gaat zijn, maar wat ze nu hier bieden, is catastrofaal. Ze hadden beter het hotel niet geopend gelijk de meeste hotels hier in Sa coma. Het eten is echt NIKS, als vegetariër heb je hier geen keus, 1 groente soort, en bij de sla mengeling doen ze spekblokjes. Als je hier iets van zegt, begrijpen ze plots geen Engels meer! De omgeving van het zwembad is gewoon vuil, we zijn hier al 5 dagen en geen enkele keer is bij het zwembad geborsteld of schoongemaakt! Zeker geen 3 sterren waardig, zelfs geen enkele ster waard!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    7Natasja20-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Net en schoon hotel. Het eten is echt slecht te noemen, weinig variatie en keuze en ook smaakloos.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9C16-09-2019

GEWELDIG!!

12 dagen geweest, hadden nog wel langer willen blijven, wat een super fijn hotel, prachtige kamers, alles heel schoon! Eten fantastisch, wat een reuze keus 3 x daags met ruime tijden. Zwembad heerlijk, ligging fantastisch... gelijk aan boulevard van sa coma en s illot, en om de hoek heerlijk zandstrand 😍 auto gehuurd, naar geweldige plaatsjes en marktjes geweest, zoals inca, porto christo, soller, valdemossa, palma de Mallorca, sineu... een geweldige vakantie mede door super hotel en we komen zeker nog een keer terug!! 😃

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8cecilia10-09-2019

Was heerlijke vakantie ondanks deze min puntjes

Toen we werden afgezet dachten we waar komen we interecht Bij binnenkomst was het al gelijk anders. Schoon en net hotel Eten goed. Appartementen op de 1e etage wel wat aanmerkingen op. Bedden slecht kraken en vochtig Keukenblok kraan en spoelbak niet bruikbaar waterkraan was afgesloten zeer onpraktisch. Zwembad was schoon Animatie was zeer onproffesioneel wel aardige meiden maar niet geschikt.Hostes touroperator op vliegveld zowel heen als terug nergens te bekennen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10jolien akkerman23-08-2019

super goed hotel kwaliteit/prijs

Goed hotel,moderne kamers incl airco en ruim balkon.Schoonmaak iedere dag behalve dinsdag en donderdag. Vriendelijk personeel. Zandstrand op 200 meter afstand. Zwembad prima voor de kinderen. Qua eten voldoende keuze maar ook vaker gezegd al: lauw. Maar niet hinderlijk. Bij aankomst waren er broodjes en beleg! Voor mij een 3++ hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7G V15-08-2019

Prima hotel voor 3 sterren.

Wij hebben begin augustus een week gelogeerd bij Playa Dorada, een niet al te groot complex. Een schoon en net hotel. Kamers zijn netjes opgeknapt, alle kamers hebben zeezicht.Personeel hebben wij als vriendelijk ervaren. Eten en drinken was prima verzorgd, voldoende keuze, maar geen mega groot assortiment.In het zwembad hebben we fijn gezwommen, alleen sloeg de badkleding van onze kinderen groen uit. Dit zou komen door het schoonmaakmiddel van het zwembad. De receptie heeft de badkleding gewassen, maar helaas werd het niet schoon. animatie was aanwezig; maar dit is zeer beperkt. Vanuit dit hotel loop je lekker een eind weg naar Sa Coma en s’Illot. Ook zit de bushalte om de hoek. Manacor en het centrum van Palma is zeker een bezoekje waard. Kortom; een prima 3 sterren hotel, voldoende te doen in de omgeving. Alleen adviseren we het hotel om ander schoonmaakmiddel voor het zwembad te gaan gebruiken & meer te investeren in de animatie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Arie Vos16-07-2019

Goed hotel voor herhaling vatbaar

Mooi strand Zwembad netjes kinderanimatie goede keuken vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Harry30-06-2019

Prima hotel.

Goed hotel, met prima service. De eerste nacht kregen we een kamer boven de keuken, waar de gehele nacht een koeling stond te brommen, dus weinig slaap deze nacht. De volgende morgen bij de receptie geklaagt en we kregen bijna direkt een veel betere kamer. Kamers zijn netjes en schoon, met een mooi uitzicht op zee. Het eten was lekker en goed, met elke dag wel weer iets anders. Het personeel was vriendelijk en de all inclusive formule werkt goed. Het hotel ligt ideaal aan de boulevard en het centrum van Sa Coma is op loopafstand. De andere dorpjes zijn prima met de bus te bereiken. Wifi op de kamer is erg slecht, terwijl je er wel voor moet betalen, terwijl de wifi rondom de receptie goed is en gratis.De animatie is dramatisch, een paar bandjes die echt niet kunnen zingen, een paar papegaaien die over een plankje moeten lopen en als dooddoener 2 x per avond bingo. Verder zijn er voldoende ligbedjes, maar te weinig parasols.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Voci18-06-2019

Niet heen gaan!

Het hotel is netjes met ruime schone kamers, het eten is vies en weinig keus!!! Voor een kindvriendelijk hotel al helemaal. Zie kinderen hier alleen maar patat en ijs eten, Het beloofde strand voor de deur kun je niet liggen, alleen maar grote keien! Strand aan de rechter en linkerkant vh hotel is mooi, maar zeer kleine stukjes vrij strand. De rest vh strand is verpacht en ben je verplicht stoel met parasol te huren, wat belachelijk duur is! Bij het hotel is amper animatie en wat er is is bar slecht! Verder is er in Sa Coma niks te doen... als je fan bent van de Spar winkel zit je hier wel goed want die is op iedere hoek vd straat. Al met al zonde van je zuur verdiende geld!!!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Ericksenior14-06-2019

Zeer goed hotel 3 sterren +

Prijs kwaliteit voor 3 Sterren is zeker voldoende

Spijtig van de harde luide muziek s avonds van de animatie Zeker oordopjes meenemen

Gereisd met partner in juni 2019

Appartement Playa Dorada info