Hotel Peymar

Hotel Peymar
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Peymar voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Peymar in het Nederlands

leuk plaatsje en mooi hotel

peter
10-9-2009

wij zijn van 26/8 t/m 5/9/09 naar síllot geweest ,in hotel peymar.

mooi hotel wel wat verouderd maar de kamers zijn netjes en schoon,en zo ook het terras en lounge.

medewerkers zijn aardig en staan direct voor je klaar als je wat vraagt.

het plaatsje is lekker rustig en wat klein maar loopt over in de plaats sa coma als je de boulevard afloopt.

het hotel ligt op de meest ideale plaats van síllot ,lekker aan de boulevard en maar 4 meter lopen en je staat op het mooie zandstrand.

na een week zijn we lekker uit gaan eten,omdat wij vonden dat het eten wat eentonig werd.

maar voor een lekkere en rustige vakantie kun je gerust hotel peymar boeken.

echt de moeite waard

peter
9-9-2009

mooi hotel om te zien ,zeker bij aankomst.

wat ouder hotel ,maar de kamers zijn netjes en schoon.

het zwembad is wat aan de kleine kant,maar als je 4 meter loopt sta je op het prachtige zandstrand.

na een weekje zijn we lekker uit gaan eten ,omdat het in het hotel een beetje eentonig werd.

zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peymar in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peymar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peymar scoort een 6.26 uit 10 op basis van 13 reviews.