Hotel Peymar ***

Review geschreven door L janssen

Nooit meer

L janssen
21-8-2015

Een 9??? snap niet hoe mensen hierbij komen.

Kwamen aan in t hotel om 11 uur sochtends en konden vanaf 12 de kamer op dan kregen we ook pas bandjes van all in. Wat je in dat uur dronk was eigen koste ook al had je all in.

Dan de kamers.... Hopeloos!!! hier volgt een opsomming:

- kastje voor de airco te regelen hing met plakband vast

- tegels uit de badkamer vloer miste

- de kraan in de douche; je zag de leidingen lopen.

- een en al vlekken op de muren, niks mooi afgewerkt.

De kamer; kluis moet je over betalen+ borg, als je televisie wilt ook borg betalen en dan krijg je aan de receptie je afstandsbediening en scartkabel mee van sluit zelf maar aan, toen het ons niet lukte omdat we geen aansluiting in de muur konden vinden zeiden ze ons bij de receptie dat we maar beter moesten kijken want er moest een aansluiting zitten....

All in.... Ho maar!!! je moet alles zelf halen en zelfs je bier zelf tappen. vriendelijkheid kennen ze hier niet en t eten is ook niet alles. Heel erg beperkt.